Dat zei ik, domquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
nee hoor, want je zegt beinvloed als het in de hijvorm is.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind jullie vrij grof.
Het is toch aan mij en mijn vriend om te bepalen wat wij willen geloven en/of voelen? Ik respecteer het ook dat jullie anders denken, waarom dan zo oordelen over mij?
Ik heb nog geen enkele bruikbare tip gekregen om het masturberen tegen te gaan. Het is niet zo dat ik hem met zijn handen op zijn rug vast wil binden en ik besef best wel dat het heel moeilijk is, daarom wil ik hem zo veel mogelijk steunen en meehelpen oplossingen aandragen.
Wacht nog een keertje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben jij de vriendin van Dennistd de enige echte Fantalist van de sportcrew?
nee hoor, ik beinvloet hij beinvloed en na worden is het tegenwoordig deelwoord altijd met een d.quote:
Je bent toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
nee hoor, ik beinvloet hij beinvloed en na worden is het tegenwoordig deelwoord altijd met een d.
ga eens brugklas nederlands volgen
Net zo serieus als jij toen je de OP maakte.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus he?
dt is inderdaad fout. Worden beïnvloed is het...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit dus. Tevens is het mastruberen en niet masturberen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef tmje het volgende:
[..]
dt is inderdaad fout. Worden beïnvloed is het...
Link.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:53 schreef DeBassist het volgende:
wel dankzij dit topic weer de eerste lemming gezien van een mod
ook wel eens leuk
Nee laat ze gewoon ze respecteren ons niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, het is "je beïnvloedt", tweede persoon enkelvoud, ga direct terug naar de basisschool.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
nee hoor, want je zegt beinvloed als het in de hijvorm is.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je het stijf worden beïnvloedt en dat hij daar bang voor gaat worden?
No shit sherlockquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee laat ze gewoon ze respecteren ons niet.
helemaal niet man als je dat serieus denkd is er echt wat mis met jouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man, het is "je beïnvloedt", tweede persoon enkelvoud, ga direct terug naar de basisschool.
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef tmje het volgende:
[..]
Als je nu toch geen seks hebt "want je bent niet getrouwd", en als je dat wel bent, heb je maar eens elke 9 maanden seks, is dat toch geen probleem?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij meen je dat niet echt, maar wij hadden zelf serieus zitten denken aan negatieve stimulatie, we zijn alleen bang dat hij dan dadelijk helemaal niet meer durft en moeite krijgt met sex in het algemeen.
dat jij nou niet kan spellenquote:
Je beïnvloedt het stijf worden van de penis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
helemaal niet man als je dat serieus denkd is er echt wat mis met jouw
In deze zin is het helemaal niet 'worden beïnvloed'.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:50 schreef tmje het volgende:
[..]
Dus? Dan zit ik toch niet fout?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In deze zin is het helemaal niet 'worden beïnvloed'.
Je hebt gewoon het verkeerde forum uitgezocht. Als je opbouwende reacties wil, dan kun je beter naar Credible.nl gaan. Dat is een christelijk jongerenforum en worden dit soort zaken wel eens vaker besproken volgens mij. De reacties die je krijgt op Fok waren gewoon te verwachten. Ik zou je eerst eens inlezen op een forum voordat je zo'n serieus en persoonlijk verhaal plaatst waar gewoon makkelijk grapjes over gemaakt kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben we samen besloten hoor
Ik geloof dat ik dat al wel tien keer heb gezegd ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |