Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:13 schreef galtfactory het volgende:
Ik zal er misschien overheen hebben gekeken maar is er een topic over ezels?
[ link | afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef ElisaB het volgende:
Ow, leuk! Ik heb altijd al een ezeltje willen hebben
Na je eerdere hi-ha-hilarische opmerking over Peuk in de koelkast en je ietwat suggestieve quote nu weer over dat eten in het nieuwe topic, vond ElisaB denk ik - terecht - dat je genoeg gelolbroekt hebt in TS haar topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens mij stond daar iets als - goede op?
Ehm. Het was gewoon een goede op. Deze opmerking was niet grappig bedoeld. 1 post eerder modereren hak me nog voor kunnen stellen maar dit was gewoon een compliment voor de uitgebreide en complete opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Na je eerdere hi-ha-hilarische opmerking over Peuk in de koelkast en je ietwat suggestieve quote nu weer over dat eten in het nieuwe topic, vond ElisaB denk ik - terecht - dat je genoeg gelolbroekt hebt in TS haar topicEen grapje is leuk, maar nu wordt het een pietsie simpel
misschien volgende keer iets minder selectief knippen in je quotequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ehm. Het was gewoon een goede op. Deze opmerking was niet grappig bedoeld. 1 post eerder modereren hak me nog voor kunnen stellen maar dit was gewoon een compliment voor de uitgebreide en complete op
Ehm ben me er niet bewust van. Was op ipad en heb er maar wat stukken uitgesloopt ivm lengte. Wat stond er dan precies?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien volgende keer iets minder selectief knippen in je quote
Wederom iets met een kip en etenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ehm ben me er niet bewust van. Was op ipad en heb er maar wat stukken uitgesloopt ivm lengte. Wat stond er dan precies?
Mhh vooruit. Vind het alleen naar. Mijn gemene pestpostjes weghalen vink prima, maar oprechte complimenten zien als trol vink jammer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wederom iets met een kip en eten![]()
Maar verder geen drama, toch? Gewoon lekker door posten, als je het maar respecteert dat Tombo haar Peuk toch echt liever levend heeft dan aan de grill
Dat is het gevaar met wat lettertjes op een forum, je ziet iemands gezichtsuitdrukking als iemand in het echt iets zegt, hier moet je vaak gokken hoe iets precies bedoeld is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mhh vooruit. Vind het alleen naar. Mijn gemene pestpostjes weghalen vink prima, maar oprechte complimenten zien als trol vink jammer.
Enfin, slotje op deze discussie![]()
Wel lijstje invullen en alleen als er geen vergoeding gevraagd wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
Als ik mezelf hier te koop aanbied, dan wil niemand me kopen zeker?
Ook geen vergoeding in natura?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Wel lijstje invullen en alleen als er geen vergoeding gevraagd wordt.
Ik welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:48 schreef Qwea het volgende:
Als ik mezelf hier te koop aanbied, dan wil niemand me kopen zeker?
Hmm, dan schoppen we je wel naar FHFquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook geen vergoeding in natura? [ afbeelding ]
ooh god, nee dank je. Ik haak wel af.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm, dan schoppen we je wel naar FHF
Done!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:07 schreef Byte_Me het volgende:
mag de titel van Topicreeks: Tropisch aquarium reeks veranderd worden naar deel 47?
Zie zijn linkjequote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done!
Ik zal Greys vragen of ze er een reeks van wil maken (ik kan dat namelijk niet)
quote:
Wat klinkt dat droevigquote:Op maandag 19 september 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
Hier ook even het linkje
Tot onze zeer grote spijt...
Ok, bedankt !quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:56 schreef senesta het volgende:
Ik heb de TT aangepast maar ik kan er pas een reeks van maken als er een tweede deel is
DM's van wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, mijn excuses voor het maken van onzin-topics in F&F.
Ik zal het voortaan binnen ONZ houden.
Bedankt voor de DM's, helaas kan ik niet terug-DM'en.
ZIE JE NOU GREYS! Ze moet fucking gewoon weer blauwquote:
Dat mag, in een apart door jou aan te maken topicquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef leolinedance het volgende:
Mag ik mijn hamster hier aanbieden?
[GRATIS] Hamster + kooi
Gratis op te halen, Russische dwerrghamster met kooi.
Kooi met draairad, looptunnel, drinkflesje, eetbak en nog een half zakje voedsel.
Foto komt later.
Ophalen in Doetinchem.
Ok, zo goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag, in een apart door jou aan te maken topic
Dat topic moet dan wel een bepaald lijstje met info bevatten, dat kan je hier vinden:
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
Prima!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, zo goed?
Nieuw huis voor hamster (+kooi) gezocht
*klik*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:07 schreef yvonne het volgende:
Pretty please
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |