abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:28:39 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_103261371
Gratis op te halen, Russische dwerrghamster met kooi.

Kooi met draairad, looptunnel, drinkflesje, eetbak en nog een half zakje voedsel.

Foto komt later.

Ophalen in Doetinchem.
pi_103261458
Hamster is niet toegestaan in V&A.

Als je het gratis weggeeft zou je in F&F FB kunnen vragen of het toegestaan is :Y Daar mogen dieren evt wel van eigenaar wisselen mits er geen geld voor gevraagd wordt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:31:04 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_103261492
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 oktober 2011 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hamster is niet toegestaan in V&A.

Als je het gratis weggeeft zou je in F&F FB kunnen vragen of het toegestaan is :Y Daar mogen dieren evt wel van eigenaar wisselen mits er geen geld voor gevraagd wordt.
Vaag, waarom mag dat niet? Dan maar in F&F :)
pi_103261599
Tja, dat is de policy eigenlijk al vanaf het begin in V&A, dit om dierenhandel tegen te gaan. En F&F is een betere plek met dierenvrienden om evt een dier op te vangen die een nieuwe eigenaar zoekt
pi_103261619
Deze dan maar op slot :Y

De kooi kan evt wel in V&A, alleen zonder hammie ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop