Awwwwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Puala het volgende:
ligt ziek in bed. Ze ligt bij hem in bed te spinnen. Volgens mij worden die 2 snel vriendjes!
Waarom is je huis koud en heel vies dan?quote:ivm groot, koud, heel vies huis staat het bed in de woonkamer![]()
Dat komt vast snelquote:De kattenbak is nog erg eng, maar die vind ze hopelijk ook snel genoeg
Beetje wel maar dat geeft nietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
Waarom is je huis koud en heel vies dan?Of is dat een brutale vraag?
Ah dat verklaart veel inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje wel maar dat geeft niets![]()
Ik ben 3 weken terug verhuisd naar een boerderij. De vorige bewoners waren zwijnen (in mijn ogen dan) We hebben gepoetst en schoon gemaakt ed. Maar in 1 week fulltime poetsen hebben we nog niet het huis schoon gekregen zodat we een slaapkamer, woonkamer, keuken etc. allemaal schoon hadden.
Daarnaast heeft de woning geen gas aansluiting. Ofwel: geen CV. Dat geeft niets. Er staan 2 houtkachels in en daarmee krijgen we het wel warm. De 2e kachel is vandaag gebracht en moet nog worden aangesloten. Vandaar dat nu alles zich rondom de warme kamers zich bevind. Dus het bed staat in de woonkamer.
Ik ga er wellicht nog een topic voor aanmaken in K&W. Alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat wel wilZo veel ga ik tenslotte niet verbouwen. Alleen maar kleine dingetjes.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Puala het volgende:
We hebben heerlijk geslapen, NOT dusZe heeft vanacht de halve boel op de kop gezet. Elk half uurtje kwam ze even buurten bij ons.. uiteraard al luid spinnend zodat je er wakker van word.
mooi!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:51 schreef Puala het volgende:
Dusss, jullie willen foto's?
[ afbeelding ]
Hmm, vooruit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zover ik heb gezien niet. Misschien dat het aan de licht inval ligt oidquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooie foto's van een mooie poesHeeft ze nu 2 verschillende oogjes?
Dat kan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Zover ik heb gezien niet. Misschien dat het aan de licht inval ligt oid
Aaaah wat liefquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Puala het volgende:
Deurtje of geen deurtje maakt me eigenlijk niet zo veel uit eigenlijk. Ik weet niet wat aan te raden is?
Ze wist wel hoe ze eruit moest. Ik zette haar er in en ze was er in 2 seconden uitAlleen er in gaan deed ze niet uit zichzelf. Zodra het deurtje er uit was wel.
Wel lief. Mijnloopt foto's te sturen van Noortje. Ze is vanmorgen het hele huis langs geweest om mij te zoeken. Blijkbaar mist ze me dus
![]()
![]()
![]()
Zusje reageerde goed op Noortje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Puala het volgende:
Geen foto's vandaag. Mama, zusje en oma zijn de poes komen bewonderenEn nu ziek het bedje in
Blijkbaar heeft
me toch aangestoken.
Niet helemaal op en top. Alleen zag ze dat nog wel goed komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zusje reageerde goed op Noortje?
Beterschap!
Jammer dat het ze niet helemaal goed reageerde. Hopelijk gaat het goed als ze bij jullie woont.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet helemaal op en top. Alleen zag ze dat nog wel goed komen.
Offtopic: Vandaag weer aan het werk. Blijkbaar zet het griepje nog niet door.
Het gaat vast goed komen. We hebben naar boven toe een deur geplaatst zodat Noortje beneden blijft of alleen naar boven kan als we er bij zijn. Dan heeft mijn zusje boven in elk geval geen last van haar allergie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jammer dat het ze niet helemaal goed reageerde. Hopelijk gaat het goed als ze bij jullie woont.
Is Noortje vandaag voor het eerst alleen of is je vriend nog ziek?
Dr ligt er 1 op me te wachten voor vanavond. Als ik een schepje heb haal ik hem er wel uit. Ze lijkt er geen moeite mee te hebben, want ze ging gisteravond wel gewoon richting de kattenbak (gelukkig).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:52 schreef Oognip het volgende:
Haha heb je geen schepje gekocht?Hoe deed je dat nu dan?
Socks gaat de hengel helemaal de bom vinden
Heeft ze nog maar 1 poepje geproduceerd ja? Hier produceerde ze er 2 per dag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dr ligt er 1 op me te wachten voor vanavond. Als ik een schepje heb haal ik hem er wel uit. Ze lijkt er geen moeite mee te hebben, want ze ging gisteravond wel gewoon richting de kattenbak (gelukkig).
Nog maar 1 ja. Zal vanavond kijken of het klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze nog maar 1 poepje geproduceerd ja? Hier produceerde ze er 2 per dag.
Fijn dat ze gewoon naar de kattenbak gaat
Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige foto's weerZe is echt al heerlijk op haar gemakje. Zo fijn!
Speelhengel
Haha wil ze dan niet gewoon op schoot bij je als je in háár stoel zit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.
En nu ligt mevrouw weer op háár plekje te slapen, de stoel die naast de bank staat. Want o wee als je daar gaat zitten, dan staat ze heel boos te miauwen voor de stoel
Liefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Puala het volgende:
De ene keer komt ze wel op schoot (30%), de andere keer niet (70%). Niet echt een pijl op te trekken.
We hebben net even een uitgebreide kroel sessie gehad. Incl kopjes geven![]()
Zo lief.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ideale slaaphouding![]()
[ afbeelding ]
Turbo Poes![]()
[ afbeelding ]
Speel foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik loop er over te denken om de boel maar leeg te ruimen, maar dat staat weer zo kaal. Twijfels blijven er nog. Het gaat nu weer goed. Ik denk dat als er nog een keer iets sneuvelt ik misschien de knoop door hak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:52 schreef Hitomi het volgende:
Lijm je die planten en boeddha nog vast?
Leuk voor Noortje dat ze naar buiten mag en wat fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie!quote:Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef Puala het volgende:
Al een paar dagen loopt Noortje naar buiten te staren en heeft ze er erg veel aandacht voor. Op m'n arm blijft ze heerlijk liggen, dus ik was al 2x met haar naar buiten geweest.. En zaterdag dacht ik, eens kijken wat ze doet als ik de achterdeur open laat. Kijk en zie![]()
En nee, niet bezorgd worden. Ze mag nog niet standaard naar buiten. Maar haar er langzaam maar zeker kennis mee laten maken leek me niet onverstandig
Er is geen afgezette tuin. Er lopen aan de zijkanten sloten om heen, maar die zijn niet zo breed. Ik gok dus dat als ze genoeg moed heeft verzameld ze er wel overheen zal gaan. Dan komt ze in weilanden terecht. Dat kan in mijn ogen wel.quote:Op maandag 7 november 2011 14:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leuk voor Noortje dat ze naar buiten mag en wat fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie!
Hebben jullie een afgezette tuin of mag ze ook verder de weg over en zo?
Nee dat is een lastige inderdaad. Mijn schoonouders hebben vorig jaar een kitten van mij geadopteerd. Zij wonen op een boerderij dus aan de achterkant had hij heel veel ruimte in de weilanden en zo. Helaas is hij ook naar de voorkant gelopen en daar doodgeredenquote:Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is geen afgezette tuin. Er lopen aan de zijkanten sloten om heen, maar die zijn niet zo breed. Ik gok dus dat als ze genoeg moed heeft verzameld ze er wel overheen zal gaan. Dan komt ze in weilanden terecht. Dat kan in mijn ogen wel.
Voor het huis loopt een straat, maar ik weet niet goed hoe ik haar daarvoor moet beschermen. Ik kan er geen hoog hek langs plaatsen namelijk. Een laag hek zal haar niet tegen houden, want daar is ze zo overheen.. Ik weet niet wat de mogelijkheden er voor zijn ook. Dat moet ik nog even onderzoeken.
Voor nu is Noortje nog een held op witte sokjes en durft ze nog niet zo goed. We hebben gister het hele huis open gesteld voor d'r, dus voor de komende week heeft ze daar nog genoeg te ontdekken![]()
Volgens mij 2.5 kiloquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef Puala het volgende:
Oognip, wat woog Noortje de laatste keer dat jij haar op de weegschaal hebt gehad?
De nettendinges in Cuijk. Goed te betalen en het werkt prima. Is een topic over hier, over hoe je tuin/balkon poesveilig te maken.quote:Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Puala het volgende:
Een ren kan op zich wel, het huis heeft ene U vorm met de schuur, dus dan hoef ik nog maar 1 kant dicht te makenDaar liep ik zelf ook al aan te denken. Het moet alleen niet te veel geld kosten, want het kan maarzo zijn dat ik er over een jaar uit moet..
Haha het verbaast mij ook! Heb je een keukenweegschaal? Dat je haar in een bak zet en dan op de keukenweegschaal? Dat doe ik hier altijd en is iets nauwkeurigerquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Puala het volgende:
Ik schrok er zelf een beetje vanIk had het totaal niet verwacht! Ik was benieuwd en ging op de weegschaal staan (met en zonder poes) en geloofde het niet.. vriendin van me deed hetzelfde, kwam op hetzelfde uit. Tsja toen moest ik het gewicht wel geloven
![]()
Zal morgen voor de zekerheid nog even een keer wegen
Ow haha dat lijkt mij ook waarschijnlijkerquote:Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef Puala het volgende:
Die van mij gaat maar tot 2 kg, dus daar is ze in elk geval voorbij.
Vanmorgen kwam ik op 2,8. Dat lijkt me een realistischer gewicht.
Ik moest ook lachen toen ik er achter kwam. Betrapte dr eigenlijk een beetje en wist niet hoe te reageren.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:13 schreef -moppie- het volgende:
piesen in het doucheputjesorry maar ik heb even last van dit
![]()
gekke poes!
Maar het is wel heel vervelend en helemaal als ze dit plekje als nieuw piesplekje heeft gebombardeerd. Misschien 2 kattenbakken neerzetten?
Wat vervelend dat Noortje dat doetquote:Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik er achter kwam. Betrapte dr eigenlijk een beetje en wist niet hoe te reageren.
2 kattenbakken, jij denkt dat ik die dingen uitscheppen leuk vind?![]()
Maar zou evt. een idee zijn, maar voor de oppervlakte waarop ze leeft vind ik het eigenlijk te veel.
Dan zou ik eerder de douche weer open zetten. 2 weken lang lag er geen drol, dus kan me niet voorstellen dat ze dat eigenlijk echt vaker gaat doen. Toegegeven, toen hij er lag lag er ook al veel in de kattenbak (keertje vergeten leeg te scheppen, oeps)
@ Oognip, als je dit leest, wat gebruikte jij? Dan ga ik dat eens halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eens even kijken of ze dat spul hier hebben. Anders vast wel iets wat er op lijkt![]()
Voor nu is het schoon gemaakt en goed schoon gemaakt. De douche deur zit dicht en blijft ook dicht![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Puala het volgende:
2x leegscheppen doe ik mijn best voor. Er spelen prive wat dingen en die maken het nog wel moeilijk.Wat klote zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eens even kijken of ze dat spul hier hebben. Anders vast wel iets wat er op lijkt![]()
Voor nu is het schoon gemaakt en goed schoon gemaakt. De douche deur zit dicht en blijft ook dichtlogisch dat je stemming niet altijd al te best is
In de meeste dierenwinkels verkopen ze dit wel en anders kun je het ook bij zooplus bestellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |