abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103412566
Fok!ster Oognip vangt kittens op en heeft al een tijdje een kitten genaamd Socks bij haar gehad.

Gister is de beslissing gevallen dat Socks naar mij toe zou komen. Vanmorgen zijn we vroeg in de auto gestapt om Socks op te halen en nu zijn we net een half uurtje thuis *O*

Ze kwam zodra ze mocht de reiskooi uit en ging gelijk rondlopen. Eerst direct onder de bank en daarna linea recta de kast in die er tegenover stond. Daarna een rondje door het huis en nu ligt ze lekker in haar mandje.

Foto's volgen snel :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:02:57 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103412700
Wat heerlijk en wat bof je; Socks is O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103412734
Dit topic volg ik zeker!

Veel plezier!
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_103412760
Ha weer een nieuw volgtopic *O*
Fijn dat Socks al een beetje op haar gemak is ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103412808
O+ Socks O+ wat klinkt het goed zeg! Dappere dame O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:37:54 #6
33954 ElisaB
pi_103413685
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:58 schreef Puala het volgende:
Foto's volgen snel :)
Dat wel natuurlijk O-)
pi_103414270
O+ ligt ziek in bed. Ze ligt bij hem in bed te spinnen. Volgens mij worden die 2 snel vriendjes! :D

ivm groot, koud, heel vies huis staat het bed in de woonkamer :@ Dus dan is het ook wel makkelijk om hem op te zoeken. De kattenbak is nog erg eng, maar die vind ze hopelijk ook snel genoeg :)
pi_103414726
Aaah die twee worden inderdaad vast snel vriendjes O+
Is hij al gesmolten O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:09:21 #9
163650 Greys
pi_103416336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Puala het volgende:
O+ ligt ziek in bed. Ze ligt bij hem in bed te spinnen. Volgens mij worden die 2 snel vriendjes! :D
Awwww O+

quote:
ivm groot, koud, heel vies huis staat het bed in de woonkamer :@
Waarom is je huis koud en heel vies dan? :@ Of is dat een brutale vraag?

quote:
De kattenbak is nog erg eng, maar die vind ze hopelijk ook snel genoeg :)
Dat komt vast snel :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103416510
*O* dit wordt een leuk topic, dat weet ik zeker O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_103417096
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Greys het volgende:

Waarom is je huis koud en heel vies dan? :@ Of is dat een brutale vraag?
Beetje wel maar dat geeft niets :)

Ik ben 3 weken terug verhuisd naar een boerderij. De vorige bewoners waren zwijnen (in mijn ogen dan) We hebben gepoetst en schoon gemaakt ed. Maar in 1 week fulltime poetsen hebben we nog niet het huis schoon gekregen zodat we een slaapkamer, woonkamer, keuken etc. allemaal schoon hadden.

Daarnaast heeft de woning geen gas aansluiting. Ofwel: geen CV. Dat geeft niets. Er staan 2 houtkachels in en daarmee krijgen we het wel warm. De 2e kachel is vandaag gebracht en moet nog worden aangesloten. Vandaar dat nu alles zich rondom de warme kamers zich bevind. Dus het bed staat in de woonkamer.

Ik ga er wellicht nog een topic voor aanmaken in K&W. Alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat wel wil :) Zo veel ga ik tenslotte niet verbouwen. Alleen maar kleine dingetjes.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:32:18 #12
163650 Greys
pi_103417150
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Puala het volgende:

[..]

Beetje wel maar dat geeft niets :)

Ik ben 3 weken terug verhuisd naar een boerderij. De vorige bewoners waren zwijnen (in mijn ogen dan) We hebben gepoetst en schoon gemaakt ed. Maar in 1 week fulltime poetsen hebben we nog niet het huis schoon gekregen zodat we een slaapkamer, woonkamer, keuken etc. allemaal schoon hadden.

Daarnaast heeft de woning geen gas aansluiting. Ofwel: geen CV. Dat geeft niets. Er staan 2 houtkachels in en daarmee krijgen we het wel warm. De 2e kachel is vandaag gebracht en moet nog worden aangesloten. Vandaar dat nu alles zich rondom de warme kamers zich bevind. Dus het bed staat in de woonkamer.

Ik ga er wellicht nog een topic voor aanmaken in K&W. Alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat wel wil :) Zo veel ga ik tenslotte niet verbouwen. Alleen maar kleine dingetjes.
Ah dat verklaart veel inderdaad :Y

En sorry, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen toen je dat zelf zo zei van koud en heel vies ;)

Heeeeeeel veel plezier met Socks O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:39:25 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103419598
Socks is thuis O+ Wat goed dat ze zo snel al haar plekje heeft gevonden en zelfs al gezellig bij je vriend ligt! Heel veel plezier samen! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103422799
Volgens mij heb je echt een superpoes in huis O+ Veel plezier samen!
pi_103423518
Welkom thuis Socks. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103429421
Socks gaat waarschijnlijk veranderen van naam :) We twijfelen nog wat, maar hebben na ongeveer ieder 100 namen te hebben geroepen een leuke naam gevonden. Morgen hakken we de knoop door :)

Socks is vanavond op ontdekkingstocht geweest. Vanmiddag was de woonkamer nog groot en leuk genoeg. Vanavond is ook de gang en de keuken onderzocht. En we waren bezig om een deur te plaatsen voor de trap en toen glipte ze naar boven. We hadden alle deuren van de kamers daar al dicht gedaan, maar ze heeft zich toch bijna een half uur op een kale overloop weten te vermaken :') :D

En ze was heel nieuwschierig. Boren? Interessant! Schaven? Oeh, nog leuker. Ze stond zo dicht op de schaaf dat ik maar stopte op een gegeven moment. De deur viel even later om en toen schrok ze wel heel erg en kwam er een verontwaardigde miauw uit. 2 seconden later zat ze bovenop de deur alsof er niets gebeurt was _O- _O-

En nu ligt ze heerlijk bij ons en spingt ze zo af en toe heen en weer tussen de meubels. Je kan vanaf de vensterbank naar de bank naar de stoel naar het bed. En natuurlijk weer terug :D

Morgen foto's! Dan zal ik mijn camera onder het stof vandaan halen :)
pi_103430396
Socks _O- wat een lekkerding O+ ze is echt al zo snel gewend. Stoer wijffie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 oktober 2011 @ 08:38:09 #18
13151 crew  Rewimo
pi_103443568
Socks is echt geweldig, ben benieuwd of ze inderdaad een andere naam heeft vandaag :) Hoewel Socks natuurlijk erg goed bij haar past.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103447647
Tijd voor foto's *O*
pi_103453177
We hebben heerlijk geslapen, NOT dus :( Ze heeft vanacht de halve boel op de kop gezet. Elk half uurtje kwam ze even buurten bij ons.. uiteraard al luid spinnend zodat je er wakker van word.

Foto's komen er aan. 2 sec.

[ Bericht 13% gewijzigd door Puala op 23-10-2011 14:43:46 ]
pi_103453841
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Puala het volgende:
We hebben heerlijk geslapen, NOT dus :( Ze heeft vanacht de halve boel op de kop gezet. Elk half uurtje kwam ze even buurten bij ons.. uiteraard al luid spinnend zodat je er wakker van word.
_O-
Ze houdt van jullie! O+

(Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het niet echt een lekker nachtje is hoor..)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103453929
Dusss, jullie willen foto's?

Hmm, vooruit :D

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 oktober 2011 @ 14:53:00 #23
13151 crew  Rewimo
pi_103453977
Ze is prachtig hè, mooie kop! O+
pi_103453978
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:51 schreef Puala het volgende:
Dusss, jullie willen foto's?
[ afbeelding ]

Hmm, vooruit :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mooi!
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:54:41 #25
33954 ElisaB
pi_103454041
O+
pi_103454188
Mag ik een TT change? :)

Noortje in de Betuwe aub :)
pi_103454842
Wat een mooie foto's O+
pi_103457502
Mooie foto's van een mooie poes O+ Heeft ze nu 2 verschillende oogjes?
pi_103459444
Noortje, past goed bij haar! Wat fijn dat ze zo heerljk makkelijk en snel gewend is aan en bij jullje!
Lekker ding is het O+
pi_103474655
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooie foto's van een mooie poes O+ Heeft ze nu 2 verschillende oogjes?
Zover ik heb gezien niet. Misschien dat het aan de licht inval ligt oid :)
pi_103481836
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Zover ik heb gezien niet. Misschien dat het aan de licht inval ligt oid :)
Dat kan.
pi_103486994
Weinig te updaten op het moment. Noortje heeft de kattenbak gevonden en bezoekt deze regelmatig. Ook als ze gewoon niets doet :') Ik denk dat dat komt omdat ik het deurtje er uit heb gehaald. Daarvoor moest ze er niets van weten :?

Vanacht hebben we heerlijk geslapen. Geen idee of ze de boel op de kop heeft gezet, maar ik heb er niets van gemerkt :D

Wel vond ze het erg leuk dat er vanmorgen om 6 uur iemand wakker was. Aandacht :9~ *; O+ :* :9

Zal vanavond nog wat foto's plaatsen :)
pi_103487458
Echt zo fijn dat het zo lekker met Noortje gaat! O+
Noortje ging hier ook gewoon naar de kattenbakken met deurtjes :) Als je liever een deurtje er in hebt zou ik gewoon oefenen door haar er door te duwen en zelf uit laten vogelen hoe ze er uit moet. Misschien moet ze gewoon even wennen aan het deurtje :)
pi_103492271
Deurtje of geen deurtje maakt me eigenlijk niet zo veel uit eigenlijk. Ik weet niet wat aan te raden is?
Ze wist wel hoe ze eruit moest. Ik zette haar er in en ze was er in 2 seconden uit _O- Alleen er in gaan deed ze niet uit zichzelf. Zodra het deurtje er uit was wel.

Wel lief. Mijn O+ loopt foto's te sturen van Noortje. Ze is vanmorgen het hele huis langs geweest om mij te zoeken. Blijkbaar mist ze me dus :o O+ O+ O+
pi_103492901
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Puala het volgende:
Deurtje of geen deurtje maakt me eigenlijk niet zo veel uit eigenlijk. Ik weet niet wat aan te raden is?
Ze wist wel hoe ze eruit moest. Ik zette haar er in en ze was er in 2 seconden uit _O- Alleen er in gaan deed ze niet uit zichzelf. Zodra het deurtje er uit was wel.

Wel lief. Mijn O+ loopt foto's te sturen van Noortje. Ze is vanmorgen het hele huis langs geweest om mij te zoeken. Blijkbaar mist ze me dus :o O+ O+ O+
Aaaah wat lief O+ O+
Ik heb liever wel deurtjes in de kattenbakken omdat zo de steentjes beter in de bak blijven bij het graven en de stank is iets minder :)
pi_103506750
Ik vind Noortje echt zo'n lieve naam voor haar! En ze ziet er ook al lekker ontspannen uit de op de foto's. :)
pi_103519404
Geen foto's vandaag. Mama, zusje en oma zijn de poes komen bewonderen :9 En nu ziek het bedje in ;( Blijkbaar heeft O+ me toch aangestoken.
pi_103519697
Ach, kun je lekker met Socks Noortje knuffelen op bed ;)
pi_103519768
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Puala het volgende:
Geen foto's vandaag. Mama, zusje en oma zijn de poes komen bewonderen :9 En nu ziek het bedje in ;( Blijkbaar heeft O+ me toch aangestoken.
Zusje reageerde goed op Noortje? :)
Beterschap!
pi_103532758
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zusje reageerde goed op Noortje? :)
Beterschap!
Niet helemaal op en top. Alleen zag ze dat nog wel goed komen.

Offtopic: Vandaag weer aan het werk. Blijkbaar zet het griepje nog niet door.
pi_103533065
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet helemaal op en top. Alleen zag ze dat nog wel goed komen.

Offtopic: Vandaag weer aan het werk. Blijkbaar zet het griepje nog niet door.
Jammer dat het ze niet helemaal goed reageerde. Hopelijk gaat het goed als ze bij jullie woont.
Is Noortje vandaag voor het eerst alleen of is je vriend nog ziek? :)
pi_103533207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jammer dat het ze niet helemaal goed reageerde. Hopelijk gaat het goed als ze bij jullie woont.
Is Noortje vandaag voor het eerst alleen of is je vriend nog ziek? :)
Het gaat vast goed komen. We hebben naar boven toe een deur geplaatst zodat Noortje beneden blijft of alleen naar boven kan als we er bij zijn. Dan heeft mijn zusje boven in elk geval geen last van haar allergie.

Mijn vriend is thuis gebleven. Hij moest een verslag tikken en deed dat liever thuis. Dus ze heeft nog gezelschap *O*

Ik heb trouwens heel slim wel een kattenbak gekocht, maar geen schepje om de drollen d'r uit te vissen. Die gaan we vanavond dus nog maar even halen. Net als een hengel om mee te spelen. Balletjes zijn leuk, maar wellicht is een hengel helemaal de bom! :D
pi_103533558
Haha heb je geen schepje gekocht? :D Hoe deed je dat nu dan?

Socks gaat de hengel helemaal de bom vinden *O*
pi_103533725
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:52 schreef Oognip het volgende:
Haha heb je geen schepje gekocht? :D Hoe deed je dat nu dan?

Socks gaat de hengel helemaal de bom vinden *O*
Dr ligt er 1 op me te wachten voor vanavond. Als ik een schepje heb haal ik hem er wel uit. Ze lijkt er geen moeite mee te hebben, want ze ging gisteravond wel gewoon richting de kattenbak (gelukkig).
pi_103534492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Dr ligt er 1 op me te wachten voor vanavond. Als ik een schepje heb haal ik hem er wel uit. Ze lijkt er geen moeite mee te hebben, want ze ging gisteravond wel gewoon richting de kattenbak (gelukkig).
Heeft ze nog maar 1 poepje geproduceerd ja? Hier produceerde ze er 2 per dag.
Fijn dat ze gewoon naar de kattenbak gaat ^O^
pi_103534882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Heeft ze nog maar 1 poepje geproduceerd ja? Hier produceerde ze er 2 per dag.
Fijn dat ze gewoon naar de kattenbak gaat ^O^
Nog maar 1 ja. Zal vanavond kijken of het klopt.
pi_103538673
Zit er geen schepje in je kattenbak? Bij die van mij heb je aan de bovenkant een klepje en daar zit een schepje onder :)

Zo'n kattenbak heb ik dus en daarboven kan dus het blauw los en zit er een schepje bij :)
pi_103539247
Die van mij is niet zo geavanceerd :o :'( ;(
pi_103542882
Oh jammer!

Die van mij is trouwens ook al uit 2008 hoor dus niet heel geavanceerd :) ik dacht eigenlijk dat het normaal was, een schepje erin _O- totdat Oognip mij vertelde dat ze erachter gekomen was dat er een schepje in zat :D
pi_103543546
O was het topic even kwijt :o maar Socks heeft een nieuwe naam, ik vind Noortje leuk ^O^ en fijn dat ze al helemaal gewend is *O*
pi_103555927
Foto's *O* *O*

En als dankbare taak heb ik vanavond met m'n nieuwe schepje drollen staan scheppen *O* :') En de speelhengel is de bom. Heb er al heerlijk mee gespeeld O+
pi_103556201
Wat een prachtige foto's weer O+ Ze is echt al heerlijk op haar gemakje. Zo fijn!
Speelhengel *O*
pi_103563718
Wat een mooie foto's O+
pi_103563722
Mooie foto's! ^O^
pi_103573390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige foto's weer O+ Ze is echt al heerlijk op haar gemakje. Zo fijn!
Speelhengel *O*
Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.

En nu ligt mevrouw weer op háár plekje te slapen, de stoel die naast de bank staat. Want o wee als je daar gaat zitten, dan staat ze heel boos te miauwen voor de stoel :')
pi_103575864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.

En nu ligt mevrouw weer op háár plekje te slapen, de stoel die naast de bank staat. Want o wee als je daar gaat zitten, dan staat ze heel boos te miauwen voor de stoel :')
Haha wil ze dan niet gewoon op schoot bij je als je in háár stoel zit? :P

Socks moet zo te horen nog een klein beetje wennen, maar dat is zo gek niet. Ze doet het iig hartstikke goed ^O^
pi_103580558
De ene keer komt ze wel op schoot (30%), de andere keer niet (70%). Niet echt een pijl op te trekken.

We hebben net even een uitgebreide kroel sessie gehad. Incl kopjes geven *O* O+
pi_103580647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Puala het volgende:
De ene keer komt ze wel op schoot (30%), de andere keer niet (70%). Niet echt een pijl op te trekken.

We hebben net even een uitgebreide kroel sessie gehad. Incl kopjes geven *O* O+
Lief O+
Als Noortje bij mijn vriend wilde liggen sprong ze ook nooit bij hem op schoot. Ze ging dan tegen hem op staan en mauwen toet hij haar optilde en op schoot zette. Dan was het spinnen geblazen O+
pi_103581364
aha het is gewoon een klein sletje dus! ;) O+
pi_103589295
Ideale slaaphouding :9

Turbo Poes _O-

Speel foto's:

pi_103589636
Lekker ding!
pi_103704438
Gister heeft ze voor het eerst een lange periode alleen gezeten. De hele werkdag waar onbedoeld ook overuren bij kwamen, 11 uur lang alleen. Ik kwam thuis en ze kwam echt op me af gestoven en heeft de hele avond gevraagd om aandacht. Vanmorgen ook nog zelfs. Viel me al met al niets tegen, maar vond het wel spannend :@

Wel leuk trouwens, gisteravond kreeg ze wat later haar natvoer dan normaal.. en blijkbaar was ik niet snel genoeg, want terwijl ik t zakje open maakte klom ze in mn broek :') _O-
pi_103742272
Goed nieuws trouwens, ik zie geen bultje meer op haar buik O+
pi_103743657
Wat fijn dat het bultje weg is! *O*

En wat schattig dat ze helemaal blij was dat je weer thuis was O+
pi_103745177
Geweldig dat het zo goed gaat met Noortje *O* en leuke foto's ^O^
pi_103755222
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ideale slaaphouding :9
[ afbeelding ]

Turbo Poes _O-
[ afbeelding ]

Speel foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo lief. ^O^
pi_103954276
Filmpjes :)

Op weg naar huis:

Noortje VS vlieg :')
pi_103955619
Lijm je die planten en boeddha nog vast? _O-
pi_103956055
Haha die laatste _O-
pi_103960369
Ik zat me het hele filmpje af te vragen hoe het kon dat er niets van de vensterbank af viel :')
pi_103971756
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:52 schreef Hitomi het volgende:
Lijm je die planten en boeddha nog vast? _O-
Ik loop er over te denken om de boel maar leeg te ruimen, maar dat staat weer zo kaal. Twijfels blijven er nog. Het gaat nu weer goed. Ik denk dat als er nog een keer iets sneuvelt ik misschien de knoop door hak.
pi_103977544
Stop er gewoon dit onder en dan gaat het ook niet meer weg. Moet je wel een nieuwe vensterbank zodra je iets wisselt, though:

pi_103983495
_O- laten we dat maar niet doen.

Enige wat ik zonde vind als die kapot valt is de boeddha, dus misschien dat die binnenkort gaat verhuizen. De rest maakt me weinig uit :)

Vanavond is ze in een kroel bui. Ik ben aan het klussen en ze zit er telkens tussendoor. Ze voelt zich nu echt thuis O+ O+
pi_104071562
Al een paar dagen loopt Noortje naar buiten te staren en heeft ze er erg veel aandacht voor. Op m'n arm blijft ze heerlijk liggen, dus ik was al 2x met haar naar buiten geweest.. En zaterdag dacht ik, eens kijken wat ze doet als ik de achterdeur open laat. Kijk en zie :)

En nee, niet bezorgd worden. Ze mag nog niet standaard naar buiten. Maar haar er langzaam maar zeker kennis mee laten maken leek me niet onverstandig :)
pi_104074082
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef Puala het volgende:
Al een paar dagen loopt Noortje naar buiten te staren en heeft ze er erg veel aandacht voor. Op m'n arm blijft ze heerlijk liggen, dus ik was al 2x met haar naar buiten geweest.. En zaterdag dacht ik, eens kijken wat ze doet als ik de achterdeur open laat. Kijk en zie :)

En nee, niet bezorgd worden. Ze mag nog niet standaard naar buiten. Maar haar er langzaam maar zeker kennis mee laten maken leek me niet onverstandig :)
Leuk voor Noortje dat ze naar buiten mag en wat fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie! O+
Hebben jullie een afgezette tuin of mag ze ook verder de weg over en zo?
pi_104074259
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:08 schreef Oognip het volgende:

[..]

Leuk voor Noortje dat ze naar buiten mag en wat fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie! O+
Hebben jullie een afgezette tuin of mag ze ook verder de weg over en zo?
Er is geen afgezette tuin. Er lopen aan de zijkanten sloten om heen, maar die zijn niet zo breed. Ik gok dus dat als ze genoeg moed heeft verzameld ze er wel overheen zal gaan. Dan komt ze in weilanden terecht. Dat kan in mijn ogen wel.

Voor het huis loopt een straat, maar ik weet niet goed hoe ik haar daarvoor moet beschermen. Ik kan er geen hoog hek langs plaatsen namelijk. Een laag hek zal haar niet tegen houden, want daar is ze zo overheen.. Ik weet niet wat de mogelijkheden er voor zijn ook. Dat moet ik nog even onderzoeken.

Voor nu is Noortje nog een held op witte sokjes en durft ze nog niet zo goed. We hebben gister het hele huis open gesteld voor d'r, dus voor de komende week heeft ze daar nog genoeg te ontdekken :)
pi_104076414
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Er is geen afgezette tuin. Er lopen aan de zijkanten sloten om heen, maar die zijn niet zo breed. Ik gok dus dat als ze genoeg moed heeft verzameld ze er wel overheen zal gaan. Dan komt ze in weilanden terecht. Dat kan in mijn ogen wel.

Voor het huis loopt een straat, maar ik weet niet goed hoe ik haar daarvoor moet beschermen. Ik kan er geen hoog hek langs plaatsen namelijk. Een laag hek zal haar niet tegen houden, want daar is ze zo overheen.. Ik weet niet wat de mogelijkheden er voor zijn ook. Dat moet ik nog even onderzoeken.

Voor nu is Noortje nog een held op witte sokjes en durft ze nog niet zo goed. We hebben gister het hele huis open gesteld voor d'r, dus voor de komende week heeft ze daar nog genoeg te ontdekken :)
Nee dat is een lastige inderdaad. Mijn schoonouders hebben vorig jaar een kitten van mij geadopteerd. Zij wonen op een boerderij dus aan de achterkant had hij heel veel ruimte in de weilanden en zo. Helaas is hij ook naar de voorkant gelopen en daar doodgereden :X
Je zou misschien met stroom kunnen werken of een ren maken, maar ik weet niet of je daar trek in hebt?
Haha Noortje is een held op sokjes :D Lekkerding is het ook *; die heeft vast de aankomende weken genoeg te ontdekken op haar tempo :D
pi_104091488
Een ren kan op zich wel, het huis heeft ene U vorm met de schuur, dus dan hoef ik nog maar 1 kant dicht te maken :) Daar liep ik zelf ook al aan te denken. Het moet alleen niet te veel geld kosten, want het kan maarzo zijn dat ik er over een jaar uit moet..
pi_104120393
Oognip, wat woog Noortje de laatste keer dat jij haar op de weegschaal hebt gehad?
pi_104120773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:35 schreef Puala het volgende:
Oognip, wat woog Noortje de laatste keer dat jij haar op de weegschaal hebt gehad?
Volgens mij 2.5 kilo :) en wat weegt ze nu?
pi_104129271
We kwamen uit op 3,4 - 3,5 kilo :)
pi_104132455
Een kilo in 2.5 week :o zo!
pi_104137109
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:35 schreef Puala het volgende:
Een ren kan op zich wel, het huis heeft ene U vorm met de schuur, dus dan hoef ik nog maar 1 kant dicht te maken :) Daar liep ik zelf ook al aan te denken. Het moet alleen niet te veel geld kosten, want het kan maarzo zijn dat ik er over een jaar uit moet..
De nettendinges in Cuijk. Goed te betalen en het werkt prima. Is een topic over hier, over hoe je tuin/balkon poesveilig te maken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_104137499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:08 schreef Puala het volgende:
We kwamen uit op 3,4 - 3,5 kilo :)
Wow wat en mooi gewicht!
pi_104142090
Ik schrok er zelf een beetje van :@ Ik had het totaal niet verwacht! Ik was benieuwd en ging op de weegschaal staan (met en zonder poes) en geloofde het niet.. vriendin van me deed hetzelfde, kwam op hetzelfde uit. Tsja toen moest ik het gewicht wel geloven :')

Zal morgen voor de zekerheid nog even een keer wegen :)
pi_104142979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:18 schreef Puala het volgende:
Ik schrok er zelf een beetje van :@ Ik had het totaal niet verwacht! Ik was benieuwd en ging op de weegschaal staan (met en zonder poes) en geloofde het niet.. vriendin van me deed hetzelfde, kwam op hetzelfde uit. Tsja toen moest ik het gewicht wel geloven :')

Zal morgen voor de zekerheid nog even een keer wegen :)
Haha het verbaast mij ook! Heb je een keukenweegschaal? Dat je haar in een bak zet en dan op de keukenweegschaal? Dat doe ik hier altijd en is iets nauwkeuriger :)
pi_104158972
Die van mij gaat maar tot 2 kg, dus daar is ze in elk geval voorbij.

Vanmorgen kwam ik op 2,8. Dat lijkt me een realistischer gewicht.
pi_104159674
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef Puala het volgende:
Die van mij gaat maar tot 2 kg, dus daar is ze in elk geval voorbij.

Vanmorgen kwam ik op 2,8. Dat lijkt me een realistischer gewicht.
Ow haha dat lijkt mij ook waarschijnlijker :P
pi_104439074
Kom dr net achter dat mevrouw heeft gepiest achter mn bed in t hoekje van de woonkamer. Houd dus in dat de kast + bed aan de kant mogen.

2 weken terug kwam ik er achter dat ze poept op de kattenbak, maar piest in het douche putje. Ja echt er in, niet er naast. Maar er in. Geen idee waarom, maar ergens had ik daar niet zo veel problemen mee. Alleen lag er dus 2 dagen terug een drol ineens. Ja, dat gaat me dus te ver. Dus nu zit de badkamerdeur telkens dicht. Ik ben dus bang dat ze dit als haar nieuwe plekje beschouwd.

Maar.. vooral de vraag. Hoe ga ik dit tegen?

[ Bericht 50% gewijzigd door Puala op 16-11-2011 16:10:08 ]
pi_104439394
Onze poesen willen dat nog wel eens doen wanneer ze de kattenbak te vies vinden of het niet eens zijn met het grint wat erin zit.
pi_104439457
kattenbak is gisterochtend verschoont, gisteravond + vanmorgen leeg geschept. Kan me het vieze haast niet voorstellen.

En grind zit er niet in, het is een houtkorrel. Kan daar wel ander voor halen, maar zou dat het probleem oplossen?

Ik heb trouwens mijn post net na jouw post geupdate.
pi_104439573
piesen in het doucheputje :o sorry maar ik heb even last van dit _O-
gekke poes!

Maar het is wel heel vervelend en helemaal als ze dit plekje als nieuw piesplekje heeft gebombardeerd. Misschien 2 kattenbakken neerzetten?
pi_104439782
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:13 schreef -moppie- het volgende:
piesen in het doucheputje :o sorry maar ik heb even last van dit _O-
gekke poes!

Maar het is wel heel vervelend en helemaal als ze dit plekje als nieuw piesplekje heeft gebombardeerd. Misschien 2 kattenbakken neerzetten?
Ik moest ook lachen toen ik er achter kwam. Betrapte dr eigenlijk een beetje en wist niet hoe te reageren.

2 kattenbakken, jij denkt dat ik die dingen uitscheppen leuk vind? :+
Maar zou evt. een idee zijn, maar voor de oppervlakte waarop ze leeft vind ik het eigenlijk te veel.

Dan zou ik eerder de douche weer open zetten. 2 weken lang lag er geen drol, dus kan me niet voorstellen dat ze dat eigenlijk echt vaker gaat doen. Toegegeven, toen hij er lag lag er ook al veel in de kattenbak (keertje vergeten leeg te scheppen, oeps :@ )

@ Oognip, als je dit leest, wat gebruikte jij? Dan ga ik dat eens halen.
pi_104440064
Misschien kiest ze een voor het poepen en een voor het plassen...

Oognip komt er zo aan!
pi_104440117
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik moest ook lachen toen ik er achter kwam. Betrapte dr eigenlijk een beetje en wist niet hoe te reageren.

2 kattenbakken, jij denkt dat ik die dingen uitscheppen leuk vind? :+
Maar zou evt. een idee zijn, maar voor de oppervlakte waarop ze leeft vind ik het eigenlijk te veel.

Dan zou ik eerder de douche weer open zetten. 2 weken lang lag er geen drol, dus kan me niet voorstellen dat ze dat eigenlijk echt vaker gaat doen. Toegegeven, toen hij er lag lag er ook al veel in de kattenbak (keertje vergeten leeg te scheppen, oeps :@ )

@ Oognip, als je dit leest, wat gebruikte jij? Dan ga ik dat eens halen.
Wat vervelend dat Noortje dat doet -O- Hier heeft ze dat gelukkig nooit gedaan. Wij gebruiken dit

Sowieso zou ik iig 2x per dag de kattenbak leegscheppen. De douche zou ik niet meer open zetten want dan zal ze nooit al haar behoefte in de kattenbak gaan doen maar de douche blijven gebruiken.
pi_104440410
Ik zie haar echt zo precies boven het putje hangen, whehe... sorry! :@
pi_104440467
2x leegscheppen doe ik mijn best voor. Er spelen prive wat dingen en die maken het nog wel moeilijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eens even kijken of ze dat spul hier hebben. Anders vast wel iets wat er op lijkt :)

Voor nu is het schoon gemaakt en goed schoon gemaakt. De douche deur zit dicht en blijft ook dicht :)
pi_104440522
Wat enorm kl*** zeg. :*
pi_104441055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Puala het volgende:
2x leegscheppen doe ik mijn best voor. Er spelen prive wat dingen en die maken het nog wel moeilijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eens even kijken of ze dat spul hier hebben. Anders vast wel iets wat er op lijkt :)

Voor nu is het schoon gemaakt en goed schoon gemaakt. De douche deur zit dicht en blijft ook dicht :)
Wat klote zeg -O- logisch dat je stemming niet altijd al te best is :* In de meeste dierenwinkels verkopen ze dit wel en anders kun je het ook bij zooplus bestellen?
pi_104441109
Mijn oudste kat doet haar behoefte absoluut niet op houtkorrels....dan gaat ze dus ook naast de bak zitten....Op kattengrind doet ze het wel....Misschien wordt Noortje kieskeurig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')