abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103454188
Mag ik een TT change? :)

Noortje in de Betuwe aub :)
pi_103454842
Wat een mooie foto's O+
pi_103457502
Mooie foto's van een mooie poes O+ Heeft ze nu 2 verschillende oogjes?
pi_103459444
Noortje, past goed bij haar! Wat fijn dat ze zo heerljk makkelijk en snel gewend is aan en bij jullje!
Lekker ding is het O+
pi_103474655
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Mooie foto's van een mooie poes O+ Heeft ze nu 2 verschillende oogjes?
Zover ik heb gezien niet. Misschien dat het aan de licht inval ligt oid :)
pi_103481836
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Zover ik heb gezien niet. Misschien dat het aan de licht inval ligt oid :)
Dat kan.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_103486994
Weinig te updaten op het moment. Noortje heeft de kattenbak gevonden en bezoekt deze regelmatig. Ook als ze gewoon niets doet :') Ik denk dat dat komt omdat ik het deurtje er uit heb gehaald. Daarvoor moest ze er niets van weten :?

Vanacht hebben we heerlijk geslapen. Geen idee of ze de boel op de kop heeft gezet, maar ik heb er niets van gemerkt :D

Wel vond ze het erg leuk dat er vanmorgen om 6 uur iemand wakker was. Aandacht :9~ *; O+ :* :9

Zal vanavond nog wat foto's plaatsen :)
pi_103487458
Echt zo fijn dat het zo lekker met Noortje gaat! O+
Noortje ging hier ook gewoon naar de kattenbakken met deurtjes :) Als je liever een deurtje er in hebt zou ik gewoon oefenen door haar er door te duwen en zelf uit laten vogelen hoe ze er uit moet. Misschien moet ze gewoon even wennen aan het deurtje :)
pi_103492271
Deurtje of geen deurtje maakt me eigenlijk niet zo veel uit eigenlijk. Ik weet niet wat aan te raden is?
Ze wist wel hoe ze eruit moest. Ik zette haar er in en ze was er in 2 seconden uit _O- Alleen er in gaan deed ze niet uit zichzelf. Zodra het deurtje er uit was wel.

Wel lief. Mijn O+ loopt foto's te sturen van Noortje. Ze is vanmorgen het hele huis langs geweest om mij te zoeken. Blijkbaar mist ze me dus :o O+ O+ O+
pi_103492901
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Puala het volgende:
Deurtje of geen deurtje maakt me eigenlijk niet zo veel uit eigenlijk. Ik weet niet wat aan te raden is?
Ze wist wel hoe ze eruit moest. Ik zette haar er in en ze was er in 2 seconden uit _O- Alleen er in gaan deed ze niet uit zichzelf. Zodra het deurtje er uit was wel.

Wel lief. Mijn O+ loopt foto's te sturen van Noortje. Ze is vanmorgen het hele huis langs geweest om mij te zoeken. Blijkbaar mist ze me dus :o O+ O+ O+
Aaaah wat lief O+ O+
Ik heb liever wel deurtjes in de kattenbakken omdat zo de steentjes beter in de bak blijven bij het graven en de stank is iets minder :)
pi_103506750
Ik vind Noortje echt zo'n lieve naam voor haar! En ze ziet er ook al lekker ontspannen uit de op de foto's. :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103519404
Geen foto's vandaag. Mama, zusje en oma zijn de poes komen bewonderen :9 En nu ziek het bedje in ;( Blijkbaar heeft O+ me toch aangestoken.
pi_103519697
Ach, kun je lekker met Socks Noortje knuffelen op bed ;)
pi_103519768
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Puala het volgende:
Geen foto's vandaag. Mama, zusje en oma zijn de poes komen bewonderen :9 En nu ziek het bedje in ;( Blijkbaar heeft O+ me toch aangestoken.
Zusje reageerde goed op Noortje? :)
Beterschap!
pi_103532758
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Zusje reageerde goed op Noortje? :)
Beterschap!
Niet helemaal op en top. Alleen zag ze dat nog wel goed komen.

Offtopic: Vandaag weer aan het werk. Blijkbaar zet het griepje nog niet door.
pi_103533065
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Niet helemaal op en top. Alleen zag ze dat nog wel goed komen.

Offtopic: Vandaag weer aan het werk. Blijkbaar zet het griepje nog niet door.
Jammer dat het ze niet helemaal goed reageerde. Hopelijk gaat het goed als ze bij jullie woont.
Is Noortje vandaag voor het eerst alleen of is je vriend nog ziek? :)
pi_103533207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jammer dat het ze niet helemaal goed reageerde. Hopelijk gaat het goed als ze bij jullie woont.
Is Noortje vandaag voor het eerst alleen of is je vriend nog ziek? :)
Het gaat vast goed komen. We hebben naar boven toe een deur geplaatst zodat Noortje beneden blijft of alleen naar boven kan als we er bij zijn. Dan heeft mijn zusje boven in elk geval geen last van haar allergie.

Mijn vriend is thuis gebleven. Hij moest een verslag tikken en deed dat liever thuis. Dus ze heeft nog gezelschap *O*

Ik heb trouwens heel slim wel een kattenbak gekocht, maar geen schepje om de drollen d'r uit te vissen. Die gaan we vanavond dus nog maar even halen. Net als een hengel om mee te spelen. Balletjes zijn leuk, maar wellicht is een hengel helemaal de bom! :D
pi_103533558
Haha heb je geen schepje gekocht? :D Hoe deed je dat nu dan?

Socks gaat de hengel helemaal de bom vinden *O*
pi_103533725
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:52 schreef Oognip het volgende:
Haha heb je geen schepje gekocht? :D Hoe deed je dat nu dan?

Socks gaat de hengel helemaal de bom vinden *O*
Dr ligt er 1 op me te wachten voor vanavond. Als ik een schepje heb haal ik hem er wel uit. Ze lijkt er geen moeite mee te hebben, want ze ging gisteravond wel gewoon richting de kattenbak (gelukkig).
pi_103534492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Dr ligt er 1 op me te wachten voor vanavond. Als ik een schepje heb haal ik hem er wel uit. Ze lijkt er geen moeite mee te hebben, want ze ging gisteravond wel gewoon richting de kattenbak (gelukkig).
Heeft ze nog maar 1 poepje geproduceerd ja? Hier produceerde ze er 2 per dag.
Fijn dat ze gewoon naar de kattenbak gaat ^O^
pi_103534882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

Heeft ze nog maar 1 poepje geproduceerd ja? Hier produceerde ze er 2 per dag.
Fijn dat ze gewoon naar de kattenbak gaat ^O^
Nog maar 1 ja. Zal vanavond kijken of het klopt.
pi_103538673
Zit er geen schepje in je kattenbak? Bij die van mij heb je aan de bovenkant een klepje en daar zit een schepje onder :)

Zo'n kattenbak heb ik dus en daarboven kan dus het blauw los en zit er een schepje bij :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_103539247
Die van mij is niet zo geavanceerd :o :'( ;(
pi_103542882
Oh jammer!

Die van mij is trouwens ook al uit 2008 hoor dus niet heel geavanceerd :) ik dacht eigenlijk dat het normaal was, een schepje erin _O- totdat Oognip mij vertelde dat ze erachter gekomen was dat er een schepje in zat :D
♥ scars make us who we are ♥
pi_103543546
O was het topic even kwijt :o maar Socks heeft een nieuwe naam, ik vind Noortje leuk ^O^ en fijn dat ze al helemaal gewend is *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')