abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103555927
Foto's *O* *O*

En als dankbare taak heb ik vanavond met m'n nieuwe schepje drollen staan scheppen *O* :') En de speelhengel is de bom. Heb er al heerlijk mee gespeeld O+
pi_103556201
Wat een prachtige foto's weer O+ Ze is echt al heerlijk op haar gemakje. Zo fijn!
Speelhengel *O*
pi_103563718
Wat een mooie foto's O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103563722
Mooie foto's! ^O^
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_103573390
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige foto's weer O+ Ze is echt al heerlijk op haar gemakje. Zo fijn!
Speelhengel *O*
Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.

En nu ligt mevrouw weer op háár plekje te slapen, de stoel die naast de bank staat. Want o wee als je daar gaat zitten, dan staat ze heel boos te miauwen voor de stoel :')
pi_103575864
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.

En nu ligt mevrouw weer op háár plekje te slapen, de stoel die naast de bank staat. Want o wee als je daar gaat zitten, dan staat ze heel boos te miauwen voor de stoel :')
Haha wil ze dan niet gewoon op schoot bij je als je in háár stoel zit? :P

Socks moet zo te horen nog een klein beetje wennen, maar dat is zo gek niet. Ze doet het iig hartstikke goed ^O^
pi_103580558
De ene keer komt ze wel op schoot (30%), de andere keer niet (70%). Niet echt een pijl op te trekken.

We hebben net even een uitgebreide kroel sessie gehad. Incl kopjes geven *O* O+
pi_103580647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Puala het volgende:
De ene keer komt ze wel op schoot (30%), de andere keer niet (70%). Niet echt een pijl op te trekken.

We hebben net even een uitgebreide kroel sessie gehad. Incl kopjes geven *O* O+
Lief O+
Als Noortje bij mijn vriend wilde liggen sprong ze ook nooit bij hem op schoot. Ze ging dan tegen hem op staan en mauwen toet hij haar optilde en op schoot zette. Dan was het spinnen geblazen O+
pi_103581364
aha het is gewoon een klein sletje dus! ;) O+
pi_103589295
Ideale slaaphouding :9

Turbo Poes _O-

Speel foto's:

pi_103589636
Lekker ding!
pi_103704438
Gister heeft ze voor het eerst een lange periode alleen gezeten. De hele werkdag waar onbedoeld ook overuren bij kwamen, 11 uur lang alleen. Ik kwam thuis en ze kwam echt op me af gestoven en heeft de hele avond gevraagd om aandacht. Vanmorgen ook nog zelfs. Viel me al met al niets tegen, maar vond het wel spannend :@

Wel leuk trouwens, gisteravond kreeg ze wat later haar natvoer dan normaal.. en blijkbaar was ik niet snel genoeg, want terwijl ik t zakje open maakte klom ze in mn broek :') _O-
pi_103742272
Goed nieuws trouwens, ik zie geen bultje meer op haar buik O+
pi_103743657
Wat fijn dat het bultje weg is! *O*

En wat schattig dat ze helemaal blij was dat je weer thuis was O+
pi_103745177
Geweldig dat het zo goed gaat met Noortje *O* en leuke foto's ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103755222
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ideale slaaphouding :9
[ afbeelding ]

Turbo Poes _O-
[ afbeelding ]

Speel foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo lief. ^O^
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_103954276
Filmpjes :)

Op weg naar huis:

Noortje VS vlieg :')
pi_103955619
Lijm je die planten en boeddha nog vast? _O-
pi_103956055
Haha die laatste _O-
pi_103960369
Ik zat me het hele filmpje af te vragen hoe het kon dat er niets van de vensterbank af viel :')
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103971756
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:52 schreef Hitomi het volgende:
Lijm je die planten en boeddha nog vast? _O-
Ik loop er over te denken om de boel maar leeg te ruimen, maar dat staat weer zo kaal. Twijfels blijven er nog. Het gaat nu weer goed. Ik denk dat als er nog een keer iets sneuvelt ik misschien de knoop door hak.
pi_103977544
Stop er gewoon dit onder en dan gaat het ook niet meer weg. Moet je wel een nieuwe vensterbank zodra je iets wisselt, though:

pi_103983495
_O- laten we dat maar niet doen.

Enige wat ik zonde vind als die kapot valt is de boeddha, dus misschien dat die binnenkort gaat verhuizen. De rest maakt me weinig uit :)

Vanavond is ze in een kroel bui. Ik ben aan het klussen en ze zit er telkens tussendoor. Ze voelt zich nu echt thuis O+ O+
pi_104071562
Al een paar dagen loopt Noortje naar buiten te staren en heeft ze er erg veel aandacht voor. Op m'n arm blijft ze heerlijk liggen, dus ik was al 2x met haar naar buiten geweest.. En zaterdag dacht ik, eens kijken wat ze doet als ik de achterdeur open laat. Kijk en zie :)

En nee, niet bezorgd worden. Ze mag nog niet standaard naar buiten. Maar haar er langzaam maar zeker kennis mee laten maken leek me niet onverstandig :)
pi_104074082
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef Puala het volgende:
Al een paar dagen loopt Noortje naar buiten te staren en heeft ze er erg veel aandacht voor. Op m'n arm blijft ze heerlijk liggen, dus ik was al 2x met haar naar buiten geweest.. En zaterdag dacht ik, eens kijken wat ze doet als ik de achterdeur open laat. Kijk en zie :)

En nee, niet bezorgd worden. Ze mag nog niet standaard naar buiten. Maar haar er langzaam maar zeker kennis mee laten maken leek me niet onverstandig :)
Leuk voor Noortje dat ze naar buiten mag en wat fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie! O+
Hebben jullie een afgezette tuin of mag ze ook verder de weg over en zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')