Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:39 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige foto's weerZe is echt al heerlijk op haar gemakje. Zo fijn!
Speelhengel
Haha wil ze dan niet gewoon op schoot bij je als je in háár stoel zit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Meestal is ze op haar gemakje, maar soms zie je haar ook nog wegrennen en onder bed/bank duiken. Ze schrikt nog erg van geluiden en grootte dingen. Ik liep vanmorgen met mijn hoofdkussen van het bed naar de bank en hup, weg was ze. Gelijk in de gang en vanaf een afstandje kijken. Pas na een 20 minuten durfde ze weer tevoorschijn te komen.
En nu ligt mevrouw weer op háár plekje te slapen, de stoel die naast de bank staat. Want o wee als je daar gaat zitten, dan staat ze heel boos te miauwen voor de stoel
Liefquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:58 schreef Puala het volgende:
De ene keer komt ze wel op schoot (30%), de andere keer niet (70%). Niet echt een pijl op te trekken.
We hebben net even een uitgebreide kroel sessie gehad. Incl kopjes geven![]()
Zo lief.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Puala het volgende:
Ideale slaaphouding![]()
[ afbeelding ]
Turbo Poes![]()
[ afbeelding ]
Speel foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik loop er over te denken om de boel maar leeg te ruimen, maar dat staat weer zo kaal. Twijfels blijven er nog. Het gaat nu weer goed. Ik denk dat als er nog een keer iets sneuvelt ik misschien de knoop door hak.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:52 schreef Hitomi het volgende:
Lijm je die planten en boeddha nog vast?
Leuk voor Noortje dat ze naar buiten mag en wat fijn dat ze zich zo thuis voelt bij jullie!quote:Op maandag 7 november 2011 12:57 schreef Puala het volgende:
Al een paar dagen loopt Noortje naar buiten te staren en heeft ze er erg veel aandacht voor. Op m'n arm blijft ze heerlijk liggen, dus ik was al 2x met haar naar buiten geweest.. En zaterdag dacht ik, eens kijken wat ze doet als ik de achterdeur open laat. Kijk en zie![]()
En nee, niet bezorgd worden. Ze mag nog niet standaard naar buiten. Maar haar er langzaam maar zeker kennis mee laten maken leek me niet onverstandig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |