Oren niet. Althans, niet meer naar zijn oordruppelsquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:46 schreef Markster het volgende:
Stinkt hij over het algemeen? Of uit zijn bek/anus/oren of iets?
Ja, dat las ik.. maar dat is geen oplossing van het probleem. Want die stank moet ergens vandaan komen. En ik doe liever iets aan het probleem zelf dan dat ik het ga maskerenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt als niks anders blijkt te helpen ook van dat hondenparfum (ja, klinkt lame). Maar wellicht een oplossing.
Ik heb daar eerlijk gezegd niet op gelet. Maar ik ga hem vanaaf even de douche in doen en dan maar eens kijken of hij fris blijft ruiken of dat het weer stinken is na 2 dagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef Markster het volgende:
En als je je hond wast, blijft hij dan een tijdje fris ruiken? Of is het de volgende dag meteen weer hetzelfde?
Ik ken dat spul verder ook niet, en het probleem ook niet, mijn hondje is pas 1,5
Klopt maar dat zeg ik, als niks anders helpt. Eerst maar eens wassen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat las ik.. maar dat is geen oplossing van het probleem. Want die stank moet ergens vandaan komen. En ik doe liever iets aan het probleem zelf dan dat ik het ga maskeren
Zou dat eerst eens proberen, werkt het voor een week, dan kan je altijd dat kuurtje proberen, want elke week je hond wassen is ook weer niet goed voor zijn huid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd niet op gelet. Maar ik ga hem vanaaf even de douche in doen en dan maar eens kijken of hij fris blijft ruiken of dat het weer stinken is na 2 dagen.
Uhuquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt maar dat zeg ik, als niks anders helpt. Eerst maar eens wassen.
Klopt. Maar ik lees dus dat dat ontgiften voor zijn lichaam sowieso goed moet zijn voor de medicatie opname. Daarom vroeg ik me dus af of iemand ervaring met ontgiften heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:57 schreef Markster het volgende:
[..]
Zou dat eerst eens proberen, werkt het voor een week, dan kan je altijd dat kuurtje proberen, want elke week je hond wassen is ook weer niet goed voor zijn huid.
Zwemmen heeft ie wel gedaan deze zomer maar hij gaat altijd onder de tuinslang om af te spoelen. En als het regent dan drogen we hem idd afquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:13 schreef Ynske het volgende:
Zwemt Baloe nog veel in openwater? en was je hem daarna?
En als je gewandeld hebt, en t geregend heeft, droog je hem daarna af?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Nonneke het volgende:
Sylver stonk soms ook als een malle, toen viel het me op dat nadat ik de kleedjes had gewassen ze nog harder stonk.
Toen ben ik hun spullen met Neutral gaan wassen, ze stinkt heul niet meer
Hij heeft voedselallergie, dus ik kan hem niet van alles gevenquote:
volgens mij wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft voedselallergie, dus ik kan hem niet van alles geven
Edit : Is visvet niet omega 3 enzulks?
Dat is mooi, want hij krijgt los voor zijn artrose al visolie capsulesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Markster het volgende:
[..]
volgens mij wel.
Goed dat ie weer fris ruikt, hoop dat dat even zo blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |