3 instrumenten tegelijk moet toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:41 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik speel alle instrumenten wel, niet tegelijkertijd hoor, dat is me net weer iets teveel van het goede, maar de motivatie is er.
Uiteraard! Maar even dat je weet dat ik geen twaalf tegelijk kan bespelen. Drie lukt nog wel hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3 instrumenten tegelijk moet toch wel kunnen?
Wanneer ie eens op tijd isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanneer ga je iets nieuws bedenken?
Dan hebben we met z'n 2en al 6 instrumentenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:43 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar even dat je weet dat ik geen twaalf tegelijk kan bespelen. Drie lukt nog wel hoor.
Misschien welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Moet jij nog niet slapen?
jaaajaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik had nog geen zin gehad om 'm op een ander net te zetten
Die had ik ook remember!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn schoenenWat doe je?
Ik moet ze alleen schoonmaken
Ik ben ook wel achtergrondzangeres, volume wel laag zetten hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hebben we met z'n 2en al 6 instrumentenWie wil er zingen?
Ik ook wel.quote:
Hoeveel kusjes moet ik je geven voor je weer helemaal happy bent ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Een beetje, ik voel me nu in ieder geval nog een ietsiepietsie beetje gewaardeerd.
Denk die outfit, dat haar en die bril weg en dan valt het wel mee denk ik.quote:
Hoe komt het dat jij me zo bekend voor komt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb ik jou hier niet eerder gezien?
I rememberquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die had ik ook remember!
En ik had ze in de was gegooid met zwart/blauwe nike dunks.
Eindresultaat mijn toki's kregen een hele rare kleur en zijn nu nog gaver!.
Omdat ik eigenlijk Brad Pitt benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:46 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij me zo bekend voor komt?
Ik ben een gezonden jongen. Ik drink bijna nooit sterke drank en ik blow bijna nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:47 schreef Deciever het volgende:
Zingen? Het schijnt dat jim morrisons stem door het vele blowen en wiskey drinken ook verbetert is dus i might give it a shot
ik geloof je ook bijnaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een gezonden jongen. Ik drink bijna nooit sterke drank en ik blow bijna nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |