slaap lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Niemand van jullie die morgen vroeg op moet / moet werken?
da's beterquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:30 schreef Sounddragon het volgende:
Google je op 'hot chick'Die ziet er best lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Volcontinuquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Google je op 'hot chick'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Jawelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Goh..wat vervelendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:30 schreef TheFamousMan het volgende:
godver, veel te vaak Romy op m'n netvlies,
als het zo doorgaat krijg ik nog oogkanker
Google je op 'hot chick'nog meer hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hihi, loser, werken terwijl ik vakantie hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
half 5 de wekker hierquote:
Klonk inderdaad een beetje valsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:31 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vrrrrrrij zijn! Ik wil alleen maar vrrrrrrrrrrrrrij zijn!
Never mind, ik ben niet zo muzikaal.
Dagje vrij, rest van de week weer examens, pta's, hoe je 't wil noemen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:30 schreef Deciever het volgende:
[..]
Volcontinumorgen de nacht in what about you?
Sterkte!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hihi, loser, werken terwijl ik vakantie heb
Kom niet haten vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen gewoon weer het mannetje hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:32 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dagje vrij, rest van de week weer examens, pta's, hoe je 't wil noemen.
[..]
Sterkte!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Mijn stem is ook niet echt om aan te horenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Sorry.Zal ik maar op instrumenten gaan spelen en de zang aan jou overlaten?
lijkt me een puik ideequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:33 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Sorry.Zal ik maar op instrumenten gaan spelen en de zang aan jou overlaten?
Zet em gewoon uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:34 schreef Snaavel het volgende:
Bij mij gaat de wekker om 6:30 ik zal ook maar eens slapen.
Verzet de wekker snel naar 7:00 zodat ik nog een half uurtje extra heb..
Sterkte met opstaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:34 schreef Snaavel het volgende:
Bij mij gaat de wekker om 6:30 ik zal ook maar eens slapen.
Verzet de wekker snel naar 7:00 zodat ik nog een half uurtje extra heb..
waarom ziet mijn moeder er niet zo uitquote:
Da's moeilijker dan je denkt hoor! Ervaring?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn stem is ook niet echt om aan te horenIk doe de mondharmonica wel
En, wat ga jij doen? Manager worden van de band?quote:
Alles meer als gratis is een ripoffquote:
Ik zing meestal gewoon op skype voor iedereen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn stem is ook niet echt om aan te horenIk doe de mondharmonica wel
Natuurtalentjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Da's moeilijker dan je denkt hoor! Ervaring?
[..]
En, wat ga jij doen? Manager worden van de band?
Ik zing onder de douche en daar hou ik het vaak bij. Of een vals duet, ook leuk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zing meestal gewoon op skype voor iedereen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |