quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom ziet mijn moeder er niet zo uit
Opnemen die shitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zing meestal gewoon op skype voor iedereen hoor
Komt goed dus. Wacht, wat voor instrument zal ik gaan spelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NatuurtalentjeErvaring is sowieso overrated
Komt omdat ik weg ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Ukulelequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Komt goed dus. Wacht, wat voor instrument zal ik gaan spelen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Komt omdat ik weg ben.
Oeps.
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je m daar opstaan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:38 schreef Tinos85 het volgende:
Ik ga maar eens de afstandsbediening pakken. Wordt een beetje moe van die geile tieners op Net5
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:39 schreef Stink-ui het volgende:
ik ga slapennnn
iedreen dikke kusjes en likjessss
en ik ga lekker over susan dromennnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vannacht over jou dromen. Dat jij mij hard anaal neemt. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:39 schreef Stink-ui het volgende:
ik ga slapennnn
iedreen dikke kusjes en likjessss
en ik ga lekker over susan dromennnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:39 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Komt omdat ik weg ben.
Oeps.
wachten tot iemand het over je gaat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Of doe de banjo..dat klinkt beter in combinatie met mijn mondharmonicaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:40 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk nog best wel een tof idee.Ik doe mee hoor!
oke nu is me susan veranderd in een blauw irritant poppetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga vannacht over jou dromen. Dat jij mij hard anaal neemt. Slaap lekker![]()
Ik speel alle instrumenten wel, niet tegelijkertijd hoor, dat is me net weer iets teveel van het goede, maar de motivatie is er.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of doe de banjo..dat klinkt beter in combinatie met mijn mondharmonica
Mijn schoenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
=
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |