Of niet zwart, maar paarsig!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je ziet het zo vaak bij van die dames op leeftijd. Van die glimmende gezichten van de creme, zonnebankbruin. Totaal geen eigen wenkbrauwen meer maar dan een gitzwart trillerige getekende lijn boven hun ogen. *ril*
Zo'n gedoe, moet je daarna weer aan de gang met flosdraad.quote:
Waar Tina verhaal. Mijn zus gelooft tot op de dag van vandaag niet dat ik het echt niet was, die 11 jarige (toen ik ook 11 was) N. uit Rotterdam met een verhaal in de Oh jee, wat nou. Ik was het echt niet!quote:
Volgens mij was jij het gewoon... zelf IK herkende je!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waar Tina verhaal. Mijn zus gelooft tot op de dag van vandaag niet dat ik het echt niet was, die 11 jarige (toen ik ook 11 was) N. uit Rotterdam met een verhaal in de Oh jee, wat nou. Ik was het echt niet!
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat jij zwanger bent nadat barbie lekker is genomen.
Alles kan he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat jij zwanger bent nadat barbie lekker is genomen.
oh kut, wordt je daar zwanger van?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of omdat ze wreed anaal genomen is op een bank in de voortuin tussen de kratten bier op een buurtfeest.
Ohja, blauwe mascaraquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:17 schreef Kluts het volgende:
Nog erger: vrouwen die nog steeds blauw oogpotlood en mascara gebruiken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:17 schreef Kluts het volgende:
Nog erger: vrouwen die nog steeds blauw oogpotlood en mascara gebruiken.
Ik! Was het niet. Dat was gemeen, Spirit. Dit zit diep ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het gewoon... zelf IK herkende je!!
Oh sorry... *hug*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik! Was het niet. Dat was gemeen, Spirit. Dit zit diep ja.![]()
Hier!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
Ik had hier niet moeten komen, nog voor m'n ontbijt
van die lekkere fellequote:
Oh ja, ontbijten, goed idee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
Of van klonterige lippenstift... dat zo'n oma dan zo'n goudkleurige lippenstift tevoorschijn haalt, waar nog net zo'n korrelig vettig stompje in zit! Knalrood uiteraard...quote:
Joe!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
Ook 1 keer gehad. Nooit weer.quote:
Hey, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
met een paarse gloed van de zilvershampooquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of van klonterige lippenstift... dat zo'n oma dan zo'n goudkleurige lippenstift tevoorschijn haalt, waar nog net zo'n korrelig vettig stompje in zit! Knalrood uiteraard...
MAAR!! Zat je destijds achter de kassa?! Of niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook 1 keer gehad. Nooit weer.
En ik zei nog: ik wil geen kassameisjes-permanent maar slag.
Even goed maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
OF groenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een paarse gloed van de zilvershampoo
Hoi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef missbehavin het volgende:Goeiemorgen!
Fijn, alleen op kantoor vandaag
quote:
Goede morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Fijn, alleen op kantoor vandaag
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR!! Zat je destijds achter de kassa?! Of niet?
Zoveel beter vind ik dat nietquote:
Oh... ik dacht dat het daar dan misschien fout was gegaanquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede morgendan kan je wel lekker werken
Hier thuis is het nog rustiger, alleen twee katten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
Hier is het ook rustig. Er zijn 3 mensen op kantoor.
Dat wordt weer een mega-rustige dag.
Disclaimer op Fok! "Fokken kan schadelijk zijn voor je ontbijt"quote:
Baas boven baas: hier maar 1 katquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier thuis is het nog rustiger, alleen twee katten.
Naja, een mooi lijf, alleen kijkt ze een beetje 'Ik ben niet zo slim, maar kijk, ik lach het weg en heb tieten'.quote:
Nee, ze raadde het me zelfs af omdat het slecht voor je haar is. Maar ik heb superstijl haar en wilde slag in mijn haar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat het daar dan misschien fout was gegaan![]()
Misschien had ze zelf zo'n permanent, stiekem, of haar dochter! En wilde ze wraak op je nemen voor die uitspraak
Nee, de laatste keer dat ik achter de kassa zat was ik 16.quote:
Dus zij dacht natuurlijk: ik doe coup schaap, dan houdt het tenminste 2 wekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ze raadde het me zelfs af omdat het slecht voor je haar is. Maar ik heb superstijl haar en wilde slag in mijn haar.
Gelukkig is mijn haar zo stijl dat je binnen 2 weken niks meer terug zag van dat permanentje.
dat is ff geledenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik achter de kassa zat was ik 16.
Ben je dat niet meer dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik achter de kassa zat was ik 16.
Och, dat jij nog zo'n gupje bent!quote:
quote:
Volgende maand 27.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, dat jij nog zo'n gupje bent!
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je leeftijd staat in je Fobo schatje
Ik zat ook al te tellen en kwam uit op... "huh?"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je leeftijd staat in je Fobo schatje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfff... Ik verveel me nu al dood.. En dan moet je nog tot 5 uur
Ik ben van eind '83 he. Dus nog geen 27.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te tellen en kwam uit op... "huh?"
ik wil best in bed op een telefoontje wachten, maar helaas zit ik hier op de gang van de kraamafdeling me te vervelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:32 schreef PeuRac het volgende:
ik wil uit bed en douchen, maar verwacht een belangrijk telefoontje
Geen pasgeboren babies die je kunt pesten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best in bed op een telefoontje wachten, maar helaas zit ik hier op de gang van de kraamafdeling me te vervelen
ik wil er juist uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best in bed op een telefoontje wachten, maar helaas zit ik hier op de gang van de kraamafdeling me te vervelen
Jij gaat snel!! Vorige pagina ging je nog een zwangerschapstest halen!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil er juist uitlig er al vanaf 18u gisteren in, vind t wel goed zo
nee, die liggen allemaal bij de mama'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen pasgeboren babies die je kunt pesten?
sja, ik snapte nu waar die dikke buik en krampen vandaan kwamenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij gaat snel!! Vorige pagina ging je nog een zwangerschapstest halen!!
En dat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die liggen allemaal bij de mama's
Had de nacht hiervoor de hele nacht door gewerktquote:
Niks gewend he.. Als ik een nacht doortrek, heb ik niet de luxe om vervolgens een hele dag in bed te liggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had de nacht hiervoor de hele nacht door gewerktGa zo weer beginnen als ik er uit kan komen
ja, die kunnen dan misschien niet rennen, maar bijten welquote:
ik kom er ook echt wel uit, ben ook al wel aan t werkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks gewend he.. Als ik een nacht doortrek, heb ik niet de luxe om vervolgens een hele dag in bed te liggen.
Trek jij nachten door dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks gewend he.. Als ik een nacht doortrek, heb ik niet de luxe om vervolgens een hele dag in bed te liggen.
Je kunt ook kijken of je er niet wat kunt verwisselenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, die kunnen dan misschien niet rennen, maar bijten wel
pijnlijke zaak voor die kerelquote:
Tegenwoordig niet meer zoveel, maar soms.quote:
quote:
ze letten allemaal opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken of je er niet wat kunt verwisselen
quote:
Moet je vaker doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer zoveel, maar soms.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef PeuRac het volgende:
lijkt me fucking briljant om zo'n chick hélemaal gek te maken
af en toe een keer erop rochelen werkt primaquote:
try harderquote:
domme mensen kan je mee spelenquote:
maar ik ben gehandicaptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je inzet valt me vies tegen meid.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
domme mensen kan je mee spelenkan je van alles wijs maken
Wat een kutexcuusquote:
ik heb dat jaren moeten aanhoren, nu is het mijn beurtquote:
er zijn duizend bommen en granaten langs gekomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag er zo naar uit dat mn zusje langs zou komen, die heb ik net maar afgezegd. Het is hier namelijk even niet geschikt voor visite
ben jij zo dom dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:44 schreef Evie het volgende:
[..]
voelt zich aangevallen..
O zo is het tandarts tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |