Lol! Nou ja knap. Ik vind haar niet lelijk! Jemig. Was het beeld van de tv bij mijn vriendin waar ik meekeek die ene keer dan zo slecht?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat er mensen nog lelijker zijn maakt deze niet knap.
En dit knap vinden?Ik laat mijn hond er nog niet aan snuffelen.
Elize kan ik wel een kunstje op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:00 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, van die 'Cherso"-meiden. Ben zelf ook niet vies van een beetje make-up op zijn tijd, maar die meiden zien eruit alsof ze 's ochtends door de paintbrush lopen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:00 schreef Kluts het volgende:
Sowieso, van die 'Cherso"-meiden. Ben zelf ook niet vies van een beetje make-up op zijn tijd, maar die meiden zien eruit alsof ze 's ochtends door de paintbrush lopen.
Hé! Niks mis met getekende wenkbrauwenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
Inclusief lipliner en getekende wenkbrauwen. Barbie dan. *ril*
Barbie heeft ook niet begrepen dat je lichte lipstick (wtf is dat trouwens, wit ofzo?) niet moet omranden met donkere liplinerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:00 schreef Kluts het volgende:
Je begint zelfs al zo te praten.quote:
Ze gaat permanente make-up doen he. Want dat is mooierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
![]()
Inclusief lipliner en getekende wenkbrauwen. Barbie dan. *ril*
Meestal wel. Heb dat zelf ook gehad en als ik de foto's terugzie denk ik: Waarom wees niemand me er toen op dat ik voor lul liep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hé! Niks mis met getekende wenkbrauwen
Zwarte band pijpen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Barbie heeft ook niet begrepen dat je lichte lipstick (wtf is dat trouwens, wit ofzo?) niet moet omranden met donkere lipliner
Bibi kan ik het ook op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:03 schreef Tally het volgende:
Alleen Bibi vind ik leuk. Maar die moet niet dr mond open trekken.
Serieus, ik had te term "er een kunstje op kunnen" nog nooit gehoord voordat ik Oh oh Cherso zag.quote:
I beg to differ sorry.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hé! Niks mis met getekende wenkbrauwen
Prachtig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaat permanente make-up doen he. Want dat is mooier
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 04:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
En toen was je opeens een uurtje in Utrecht
Nu weer thuis en tijd om bedje in te duiken![]()
Ik heb een aflevering gezien dus, maar ik *hoor* het haar zeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaat permanente make-up doen he. Want dat is mooier
Nou het zal een hele verbetering wordenquote:
Nog een keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, ik had te term "er een kunstje op kunnen" nog nooit gehoord voordat ik Oh oh Cherso zag.
Dat dus. Daarom zei ik ook: Meestal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
I beg to differ sorry.Tenzij je niet ziet, dat ze getekend zijn.
Driewerfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een keer![]()
Maar deze deed ik ook wel heel erg expres.
Niet in zn jokertje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stop die maar in het sterretje van je vriendje.
ik hou van mijn fakebrows..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meestal wel. Heb dat zelf ook gehad en als ik de foto's terugzie denk ik: Waarom wees niemand me er toen op dat ik voor lul liep.
[..]
Zwarte band pijpen.
Ik welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Serieus, ik had te term "er een kunstje op kunnen" nog nooit gehoord voordat ik Oh oh Cherso zag.
Ja maar bij sommige mensen is het echt geen porum.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van mijn fakebrows..
Voor lul of niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meestal wel. Heb dat zelf ook gehad en als ik de foto's terugzie denk ik: Waarom wees niemand me er toen op dat ik voor lul liep.
[..]
Zwarte band pijpen.
Ik zei: MEESTAL!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van mijn fakebrows..
Voor lul of niet
ik ben zelf ook spierwitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar bij sommige mensen is het echt geen porum.
Als ik met mn bleke huidje opeens mn wenkbrauwen ga tekenen ziet het er echt niet uit hoor
Je ziet het zo vaak bij van die dames op leeftijd. Van die glimmende gezichten van de creme, zonnebankbruin. Totaal geen eigen wenkbrauwen meer maar dan een gitzwart trillerige getekende lijn boven hun ogen. *ril*quote:
*checkt*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:11 schreef Kluts het volgende:
Ik heb gewoon nog foto's in mijn fobo met getekende wenkbrauwen.![]()
Maar dan niet toen het op zijn ergst was.
Vulgair hoor god.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stop die maar in het sterretje van je vriendje.
hahaha, sja, zus vind t ook voor lul bij me.. Couldnt care lessquote:
Of omdat ze wreed anaal genomen is op een bank in de voortuin tussen de kratten bier op een buurtfeest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:12 schreef Yuki het volgende:
Barbie is ook wel zo iemand die de BreakOut schrijft om te vragen of ze zwanger kan zijn omdat ze een jongen gepijpt heeft
Oh jee, wat nou.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:12 schreef Yuki het volgende:
Barbie is ook wel zo iemand die de BreakOut schrijft om te vragen of ze zwanger kan zijn omdat ze een jongen gepijpt heeft
My god dat is grafisch zo op de dinsdagmorgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of omdat ze wreed anaal genomen is op een bank in de voortuin tussen de kratten bier op een buurtfeest.
zolang hetg netjes recht is: primaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je ziet het zo vaak bij van die dames op leeftijd. Van die glimmende gezichten van de creme, zonnebankbruin. Totaal geen eigen wenkbrauwen meer maar dan een gitzwart trillerige getekende lijn boven hun ogen. *ril*
Nee, toen het een trend werd ben ik ermee gestopt. Je moet jezelf onderscheiden he.quote:
Tenminste wat te drinken tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of omdat ze wreed anaal genomen is op een bank in de voortuin tussen de kratten bier op een buurtfeest.
O jee wat nou is uit de Tina!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh jee, wat nou.
Oh oh, Cherso.
I see a link.
Je gaat nu voor tarrelknagen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, toen het een trend werd ben ik ermee gestopt. Je moet jezelf onderscheiden he.
De Finkenbrau-slet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenminste wat te drinken tijdens het neuken.
"Ben ik nu zwanger?"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |