Aaaaaw. Sterkte dan.quote:
Nope, gewoon de volle 40 uur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij bent een mietje die een 38 urige werkweek heeft
Wie, DubbelDrank? Our benevolent Overlord?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef Godtje het volgende:
Is DD daar ook niet belangrijk?Daar hebben we hem hier ook nog niet op kunnen betrappen.
40 uur FTW! Anders heb ik toch alleen maar meer tijd over waarin ik minder geld uit moet geven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent een mietje die een 38 urige werkweek heeft
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wie, DubbelDrank? Our benevolent Overlord?
Beterschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:07 schreef littledrummergirl het volgende:
bleghvoel me nog steeds ziekig, mja laatst al n keer twee dagen ziek thuisgebleven, dus kan t nou niet maken om t weer re doen
Zo denken meer mensen eroverquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Had ik maar niet geklikt.![]()
Oh Oh topless
Idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
Ik vind het wel wat voor je Q!quote:
Goedemorgen Ang3lquote:
Op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
Ik klikte voor het slapen gaanquote:
Dan voelt ze er nog niets van, dat vet absorbeert de kanonskogels wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor je Q!
Volgens mij ben jij ook wel een sniper. Al kan je op deze gewoon met een kanon schieten.
De timmerman was een nieuwe dakkapel in de bus aan het zettten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:21 schreef littledrummergirl het volgende:
en godvereretakkeszooiwerkzaamheden in het ov zuigen
vast ook welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De timmerman was een nieuwe dakkapel in de bus aan het zettten?
ik in de tramquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik klikte voor het slapen gaan
Je bent verliefd he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilt op snipert wel eens m'n kanon afschieten.
Alleen maart om die arrogante snuffert te raken!
![]()
Mental Imagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan voelt ze er nog niets van, dat vet absorbeert de kanonskogels wel.
Alles beter dan de bus. Zelfs lopen met een krokodil aan je ene been en een haai aan je andere been.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast ook welal was ik in de metro die ineens halverwege ophield en ik verder moest met de
tram
Mijn koffie, wat doe je!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
bussen zuigen idd nog harderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles beter dan de bus. Zelfs lopen met een krokodil aan je ene been en een haai aan je andere been.
Enige waar ik die mee zou willen raken is mijn vuistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilt op snipert wel eens m'n kanon afschieten.
Alleen maart om die arrogante snuffert te raken!
![]()
mogguh tals! Ben je eigk alweer aant werk?quote:
Ja gister begonnen! Mijn 8 uurtjes vol gemaakt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mogguh tals! Ben je eigk alweer aant werk?
Succes!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja gister begonnen! Mijn 8 uurtjes vol gemaakt!
Alleen gaat me dat vandaag niet lukkenMaar ik houd zo lang mogelijk vol!
Goedemorgen allemaal!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
Dat is een hele prestatie, mooier zijn dan Barbie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nog altijd honderd keer zo mooi dan Barbie.
Ik vind dat wijf echt zo'n kutkop hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!![]()
En toch. Ondanks deze onflatteuze foto's, vind ik het een mooi meisje. Nog altijd honderd keer zo mooi dan Barbie.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan voelt ze er nog niets van, dat vet absorbeert de kanonskogels wel.
Haha. Nou oke. Ze heeft wel zo'n hoofd dat als je 2 seconden te lang haar richting op kijkt ze je gezicht komt verbouwen. Maar op zich, mooi haar in ieder geval geef toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf echt zo'n kutkop hebben.
Ik ben veeeeeel mooier dan barbie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is een hele prestatie, mooier zijn dan Barbie.
Dat er mensen nog lelijker zijn maakt deze niet knap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!![]()
En toch. Ondanks deze onflatteuze foto's, vind ik het een mooi meisje. Nog altijd honderd keer zo mooi dan Barbie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |