als zijn kwaliteit als fotograaf model afhankelijk is kan hij beter wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet staat ie op het punt van doorbreken omdat ie opeens betere modellen heeft ontdekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
oh oh mislukte foto's linkquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als zijn kwaliteit als fotograaf model afhankelijk is kan hij beter wat anders gaan doen.een goede fotograaf kan zelfs een lelijk ding nog mooi op de foto krijgen.
[edit]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En die staan waar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oh oh mislukte foto's link
[..]
True
Op eigen risico: http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htmquote:
Hey, das jouw schuld!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij anderhalf uur met de 1e de beste vrouw praat
succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Poging tot slapen
Morgen half 6 weer op
Truste, GvEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Poging tot slapen
Morgen half 6 weer op
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op eigen risico: http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm
ik hoor jou anders niet klagenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Under_Score het volgende:
ik ga zo ook maar is slapen, morgen een drukke dag ( ZZ-Top![]()
)
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en nu ga ik echt een poging doen
Denk aan Oh Oh Mislukte Fotooooo!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
dankquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoor jou anders niet klagen(haar ook niet trouwens)
[..]
[..]
Slaap lekkerbeide
Is ook geen reden voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoor jou anders niet klagen(haar ook niet trouwens)
ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie doen alsof het slecht is
als er een schuldvraag ontstaat omdat je met een meisje praat.. lijkt mij dat niet gezond neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie doen alsof het slecht is
nu al arrogantquote:
Truste!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga denk ik ook maar een poging doen.Welteruste, lieve [Singles]!
![]()
trustequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Oh my...wat een slechte fotograaf!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
![]()
quote:
Trustequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef Boudibou het volgende:
Het is tijd om van deze ivoren toren, de Singles SC, af te dalen en te gaan slapen. Zij die gaan slapen, groeten u!
Afschuwelijk. En het was toch geen lelijk meisje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van vol... maar ik vind haar best viesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh my...wat een slechte fotograaf!Ik heb het programma maar een keer gezien en vond haar zeker het knapste meisje. Ze komt nu wel heel onflatteus uit de bus.
ik vond haar juist he lelijkst, Elise is de mooistequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh my...wat een slechte fotograaf!Ik heb het programma maar een keer gezien en vond haar zeker het knapste meisje. Ze komt nu wel heel onflatteus uit de bus.
welke is elise?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond haar juist he lelijkst, Elise is de mooiste![]()
overigens lijkt die fotograaf alleen vrouwen op de foto te zetten met geen tot kleine tieten
Ja die kan ik nu ook niet voor me halen. Heb sowieso alleen meegekeken op visite en vond die Romy echt knap. En 'gewoon' vergeleken bij die blonde dolly.quote:
foto foto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
oohnee, die Barbie was t lelijkst trouwens, Elise is de enige zonder bijnaam, die met het bruine haar en welke het minste make-up ed draagt.
eeeuh,quote:
Dat is die van de shoot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is die donkere met witte bikini?
ja, lezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is die donkere met witte bikini?
LE-ZEN
Nee, dat kan niet..
Trustequote:
google maar eens grotere foto's van drquote:
Ken jij dat nie ff doen, ben druk!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
google maar eens grotere foto's van dr
Thanks! Helemaal links Elise nee standaard poppetje niks aan. Daarnaast mooi meisje, beetje apart figuur wel, erg klein...Die daarnaast dus Romy, knappe meid. En Barbie, jesus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeeuh,
[ afbeelding ]
Elise is de 2e van links, die daar rechts van is dus van die shoot en de meest rechtse is Barbie, helemaal links is Little Princess
focussenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ken jij dat nie ff doen, ben druk!
1e is little princes, 2e is elisequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Thanks! Helemaal links Elise nee standaard poppetje niks aan. Daarnaast mooi meisje, beetje apart figuur wel, erg klein...Die daarnaast dus Romy, knappe meid. En Barbie, jesus.
Biernagelquote:
dank je, slaap lekkerquote:
goed plan, laat ik dat ook maar gaan doen.quote:
Ik heb in 10 jaar FOK! nooit enige connectie tussen die twee kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:10 schreef DustPuppy het volgende:
Goodmorning everybody!
Bah, gister mijn rechterschouder verrekt of zoiets. Voelt niet fijn.
Gaan er hier nog mensen naar die IRC biermeet of zijn Forum en Chat 2 aparte werelden?
Sign me up for that shit!quote:
19? 19 periodes van 3 weken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Q.! Jij thuiswerken, ik een dag vrij!
Baas boven baas!
Helaas kan ik dat maar zo'n 19x per jaar doen
Ik ben blij dat jouw baas je ook gewoon naait. Helaas is mijn baas niet zo heel lekker en geniet ik niet zo van het naaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:33 schreef Q. het volgende:
Verplichte vrije dagen? Gelukkig geen last van.Anders zou ik er echt veel te weinig hebben. Ik heb trouwens 26 dagen, scheelt er weer 2. Wel een 40-urige werkweek.
Mogguh Yuki, lekker geslapen?quote:
Is DD daar ook niet belangrijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in 10 jaar FOK! nooit enige connectie tussen die twee kunnen ontdekken.
Jij bent een mietje die een 38 urige werkweek heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb er 37.
Waar de neuk werken jullie?
Aaaaaw. Sterkte dan.quote:
Nope, gewoon de volle 40 uur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jij bent een mietje die een 38 urige werkweek heeft
Wie, DubbelDrank? Our benevolent Overlord?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:43 schreef Godtje het volgende:
Is DD daar ook niet belangrijk?Daar hebben we hem hier ook nog niet op kunnen betrappen.
40 uur FTW! Anders heb ik toch alleen maar meer tijd over waarin ik minder geld uit moet geven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent een mietje die een 38 urige werkweek heeft
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:46 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wie, DubbelDrank? Our benevolent Overlord?
Beterschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:07 schreef littledrummergirl het volgende:
bleghvoel me nog steeds ziekig, mja laatst al n keer twee dagen ziek thuisgebleven, dus kan t nou niet maken om t weer re doen
Zo denken meer mensen eroverquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Had ik maar niet geklikt.![]()
Oh Oh topless
Idd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
Ik vind het wel wat voor je Q!quote:
Goedemorgen Ang3lquote:
Op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
Ik klikte voor het slapen gaanquote:
Dan voelt ze er nog niets van, dat vet absorbeert de kanonskogels wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat voor je Q!
Volgens mij ben jij ook wel een sniper. Al kan je op deze gewoon met een kanon schieten.
De timmerman was een nieuwe dakkapel in de bus aan het zettten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:21 schreef littledrummergirl het volgende:
en godvereretakkeszooiwerkzaamheden in het ov zuigen
vast ook welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De timmerman was een nieuwe dakkapel in de bus aan het zettten?
ik in de tramquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik klikte voor het slapen gaan
Je bent verliefd he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilt op snipert wel eens m'n kanon afschieten.
Alleen maart om die arrogante snuffert te raken!
![]()
Mental Imagequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan voelt ze er nog niets van, dat vet absorbeert de kanonskogels wel.
Alles beter dan de bus. Zelfs lopen met een krokodil aan je ene been en een haai aan je andere been.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast ook welal was ik in de metro die ineens halverwege ophield en ik verder moest met de
tram
Mijn koffie, wat doe je!?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
bussen zuigen idd nog harderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles beter dan de bus. Zelfs lopen met een krokodil aan je ene been en een haai aan je andere been.
Enige waar ik die mee zou willen raken is mijn vuistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilt op snipert wel eens m'n kanon afschieten.
Alleen maart om die arrogante snuffert te raken!
![]()
mogguh tals! Ben je eigk alweer aant werk?quote:
Ja gister begonnen! Mijn 8 uurtjes vol gemaakt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mogguh tals! Ben je eigk alweer aant werk?
Succes!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja gister begonnen! Mijn 8 uurtjes vol gemaakt!
Alleen gaat me dat vandaag niet lukkenMaar ik houd zo lang mogelijk vol!
Goedemorgen allemaal!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:16 schreef Godtje het volgende:
Oh Oh topless
Dat is een hele prestatie, mooier zijn dan Barbie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nog altijd honderd keer zo mooi dan Barbie.
Ik vind dat wijf echt zo'n kutkop hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!![]()
En toch. Ondanks deze onflatteuze foto's, vind ik het een mooi meisje. Nog altijd honderd keer zo mooi dan Barbie.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan voelt ze er nog niets van, dat vet absorbeert de kanonskogels wel.
Haha. Nou oke. Ze heeft wel zo'n hoofd dat als je 2 seconden te lang haar richting op kijkt ze je gezicht komt verbouwen. Maar op zich, mooi haar in ieder geval geef toe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf echt zo'n kutkop hebben.
Ik ben veeeeeel mooier dan barbie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is een hele prestatie, mooier zijn dan Barbie.
Dat er mensen nog lelijker zijn maakt deze niet knap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:49 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!![]()
En toch. Ondanks deze onflatteuze foto's, vind ik het een mooi meisje. Nog altijd honderd keer zo mooi dan Barbie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |