als zijn kwaliteit als fotograaf model afhankelijk is kan hij beter wat anders gaan doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet staat ie op het punt van doorbreken omdat ie opeens betere modellen heeft ontdekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
oh oh mislukte foto's linkquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:58 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als zijn kwaliteit als fotograaf model afhankelijk is kan hij beter wat anders gaan doen.een goede fotograaf kan zelfs een lelijk ding nog mooi op de foto krijgen.
[edit]TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En die staan waar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oh oh mislukte foto's link
[..]
True
Op eigen risico: http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htmquote:
Hey, das jouw schuld!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij anderhalf uur met de 1e de beste vrouw praat
succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Poging tot slapen
Morgen half 6 weer op
Truste, GvEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Poging tot slapen
Morgen half 6 weer op
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op eigen risico: http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm
ik hoor jou anders niet klagenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Under_Score het volgende:
ik ga zo ook maar is slapen, morgen een drukke dag ( ZZ-Top![]()
)
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en nu ga ik echt een poging doen
Denk aan Oh Oh Mislukte Fotooooo!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en nu ga ik echt een poging doen
dankquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoor jou anders niet klagen(haar ook niet trouwens)
[..]
[..]
Slaap lekkerbeide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |