Sorry, zit even met m'n hoofd ergens anders jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij kent me het beste hier en toch als enige klikken
dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In ONZ staat een oh oh topless topic, staan ook leuke foto's van haar in
Mjah nogal.quote:
vieze mannen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, zit even met m'n hoofd ergens anders ja
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In ONZ staat een oh oh topless topic, staan ook leuke foto's van haar in
Why the fuckin' hell weet jij dat soort dingen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nogal.
Die gast heeft eigenlijk alleen maar lelijke modellen tbh. Ik zag dat ie nog modellen vraagt. Hij wil een bondageshoot doen en kliederen met modder en hij zoekt een moslima. Om maar een paar dingen te noemen
Link klikken en dan naar start gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Why the fuckin' hell weet jij dat soort dingen?
/digikrabtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie kan er binnen 2 tellen hier zijn?
Ik heb jeuk op mn rug en kan er niet bij
ligt er aan waar "hier" is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie kan er binnen 2 tellen hier zijn?
Ik heb jeuk op mn rug en kan er niet bij
Let me rephrase that: why did you click AND clicked a bit more?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Link klikken en dan naar start gaan
Dat jij anderhalf uur met de 1e de beste vrouw praatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens!![]()
Wat denk je wel niet van me
Emmen maar blijf maar daar.quote:
Onderstaande dingen zou ik graag eens doen, dus lijkt dit je wat mail me dan!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Link klikken en dan naar start gaan
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij anderhalf uur met de 1e de beste vrouw praat
Ik stopte na 2 foto's met kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nogal.
Die gast heeft eigenlijk alleen maar lelijke modellen tbh. Ik zag dat ie nog modellen vraagt. Hij wil een bondageshoot doen en kliederen met modder en hij zoekt een moslima. Om maar een paar dingen te noemen
Stille hoop dat ik mooie dames tegen zou komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Let me rephrase that: why did you click AND clicked a bit more?
The horrorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jij anderhalf uur met de 1e de beste vrouw praat
Lang volgehoudenquote:
raar mannetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Emmen maar blijf maar daar.![]()
[..]
Onderstaande dingen zou ik graag eens doen, dus lijkt dit je wat mail me dan!!
kliederen met modder 18+( nog geen foto's)
badkamer shoot 18+( nog geen foto's)
Shoot met sportvrouw ( nog geen foto's) hiermee bedoel ik bv. boksen of kickboksen - turnen - dansen etc. een body-builtster zou ook leuk zijn
Shoot met als start een Moslim vrouw outfit naar lingerie 18+( nog geen foto's)
Moeder met baby
Bondage shoot 18+
Vestig je hoop op iets anders dan een matig tot slechte fotograafquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stille hoop dat ik mooie dames tegen zou komen
jij hebt blijkbaar veel meer gezienquote:
Wie weet staat ie op het punt van doorbreken omdat ie opeens betere modellen heeft ontdektquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vestig je hoop op iets anders dan een matig tot slechte fotograafLeer kwaliteit herkennen.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt blijkbaar veel meer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |