Is ook geen reden voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoor jou anders niet klagen(haar ook niet trouwens)
ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie doen alsof het slecht is
als er een schuldvraag ontstaat omdat je met een meisje praat.. lijkt mij dat niet gezond neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jullie doen alsof het slecht is
nu al arrogantquote:
Truste!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja en nu ga ik echt een poging doen
trustenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga denk ik ook maar een poging doen.Welteruste, lieve [Singles]!
![]()
trustequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Oh my...wat een slechte fotograaf!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op eigen risico: http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:07 schreef Barbusse het volgende:
![]()
quote:
Trustequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:08 schreef Boudibou het volgende:
Het is tijd om van deze ivoren toren, de Singles SC, af te dalen en te gaan slapen. Zij die gaan slapen, groeten u!
Afschuwelijk. En het was toch geen lelijk meisje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op eigen risico: http://www.foto-edyo.nl/model_romy_3.htm
Ik ben niet vies van vol... maar ik vind haar best viesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh my...wat een slechte fotograaf!Ik heb het programma maar een keer gezien en vond haar zeker het knapste meisje. Ze komt nu wel heel onflatteus uit de bus.
ik vond haar juist he lelijkst, Elise is de mooistequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh my...wat een slechte fotograaf!Ik heb het programma maar een keer gezien en vond haar zeker het knapste meisje. Ze komt nu wel heel onflatteus uit de bus.
welke is elise?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond haar juist he lelijkst, Elise is de mooiste![]()
overigens lijkt die fotograaf alleen vrouwen op de foto te zetten met geen tot kleine tieten
Ja die kan ik nu ook niet voor me halen. Heb sowieso alleen meegekeken op visite en vond die Romy echt knap. En 'gewoon' vergeleken bij die blonde dolly.quote:
foto foto?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:15 schreef PeuRac het volgende:
oohnee, die Barbie was t lelijkst trouwens, Elise is de enige zonder bijnaam, die met het bruine haar en welke het minste make-up ed draagt.
eeeuh,quote:
Dat is die van de shoot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is die donkere met witte bikini?
ja, lezenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie is die donkere met witte bikini?
LE-ZEN
Nee, dat kan niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |