Joe!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
Ik had hier niet moeten komen, nog voor m'n ontbijt
Ook 1 keer gehad. Nooit weer.quote:
Hey, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
met een paarse gloed van de zilvershampooquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of van klonterige lippenstift... dat zo'n oma dan zo'n goudkleurige lippenstift tevoorschijn haalt, waar nog net zo'n korrelig vettig stompje in zit! Knalrood uiteraard...
MAAR!! Zat je destijds achter de kassa?! Of niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook 1 keer gehad. Nooit weer.
En ik zei nog: ik wil geen kassameisjes-permanent maar slag.
Even goed maken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
OF groenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met een paarse gloed van de zilvershampoo
Hoi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef missbehavin het volgende:Goeiemorgen!
Fijn, alleen op kantoor vandaag
quote:
Goede morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef missbehavin het volgende:
Goeiemorgen!
Fijn, alleen op kantoor vandaag
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAAR!! Zat je destijds achter de kassa?! Of niet?
Zoveel beter vind ik dat nietquote:
Oh... ik dacht dat het daar dan misschien fout was gegaanquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede morgendan kan je wel lekker werken
Hier thuis is het nog rustiger, alleen twee katten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
Hier is het ook rustig. Er zijn 3 mensen op kantoor.
Dat wordt weer een mega-rustige dag.
Disclaimer op Fok! "Fokken kan schadelijk zijn voor je ontbijt"quote:
Baas boven baas: hier maar 1 katquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier thuis is het nog rustiger, alleen twee katten.
Naja, een mooi lijf, alleen kijkt ze een beetje 'Ik ben niet zo slim, maar kijk, ik lach het weg en heb tieten'.quote:
Nee, ze raadde het me zelfs af omdat het slecht voor je haar is. Maar ik heb superstijl haar en wilde slag in mijn haar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat het daar dan misschien fout was gegaan![]()
Misschien had ze zelf zo'n permanent, stiekem, of haar dochter! En wilde ze wraak op je nemen voor die uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |