Of niet zwart, maar paarsig!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Je ziet het zo vaak bij van die dames op leeftijd. Van die glimmende gezichten van de creme, zonnebankbruin. Totaal geen eigen wenkbrauwen meer maar dan een gitzwart trillerige getekende lijn boven hun ogen. *ril*
Zo'n gedoe, moet je daarna weer aan de gang met flosdraad.quote:
Waar Tina verhaal. Mijn zus gelooft tot op de dag van vandaag niet dat ik het echt niet was, die 11 jarige (toen ik ook 11 was) N. uit Rotterdam met een verhaal in de Oh jee, wat nou. Ik was het echt niet!quote:
Volgens mij was jij het gewoon... zelf IK herkende je!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Waar Tina verhaal. Mijn zus gelooft tot op de dag van vandaag niet dat ik het echt niet was, die 11 jarige (toen ik ook 11 was) N. uit Rotterdam met een verhaal in de Oh jee, wat nou. Ik was het echt niet!
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat jij zwanger bent nadat barbie lekker is genomen.
Alles kan he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het lijkt me heel sterk dat jij zwanger bent nadat barbie lekker is genomen.
oh kut, wordt je daar zwanger van?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of omdat ze wreed anaal genomen is op een bank in de voortuin tussen de kratten bier op een buurtfeest.
Ohja, blauwe mascaraquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:17 schreef Kluts het volgende:
Nog erger: vrouwen die nog steeds blauw oogpotlood en mascara gebruiken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:17 schreef Kluts het volgende:
Nog erger: vrouwen die nog steeds blauw oogpotlood en mascara gebruiken.
Ik! Was het niet. Dat was gemeen, Spirit. Dit zit diep ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij het gewoon... zelf IK herkende je!!
Oh sorry... *hug*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik! Was het niet. Dat was gemeen, Spirit. Dit zit diep ja.![]()
Hier!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
Ik had hier niet moeten komen, nog voor m'n ontbijt
van die lekkere fellequote:
Oh ja, ontbijten, goed idee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:19 schreef JoeBravo het volgende:
Ik had hier niet moeten komen, nog voor m'n ontbijt
Of van klonterige lippenstift... dat zo'n oma dan zo'n goudkleurige lippenstift tevoorschijn haalt, waar nog net zo'n korrelig vettig stompje in zit! Knalrood uiteraard...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |