Nee, de laatste keer dat ik achter de kassa zat was ik 16.quote:
Dus zij dacht natuurlijk: ik doe coup schaap, dan houdt het tenminste 2 wekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ze raadde het me zelfs af omdat het slecht voor je haar is. Maar ik heb superstijl haar en wilde slag in mijn haar.
Gelukkig is mijn haar zo stijl dat je binnen 2 weken niks meer terug zag van dat permanentje.
dat is ff geledenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik achter de kassa zat was ik 16.
Ben je dat niet meer dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de laatste keer dat ik achter de kassa zat was ik 16.
Och, dat jij nog zo'n gupje bent!quote:
quote:
Volgende maand 27.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, dat jij nog zo'n gupje bent!
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je leeftijd staat in je Fobo schatje
Ik zat ook al te tellen en kwam uit op... "huh?"quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je leeftijd staat in je Fobo schatje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfff... Ik verveel me nu al dood.. En dan moet je nog tot 5 uur
Ik ben van eind '83 he. Dus nog geen 27.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te tellen en kwam uit op... "huh?"
ik wil best in bed op een telefoontje wachten, maar helaas zit ik hier op de gang van de kraamafdeling me te vervelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:32 schreef PeuRac het volgende:
ik wil uit bed en douchen, maar verwacht een belangrijk telefoontje
Geen pasgeboren babies die je kunt pesten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best in bed op een telefoontje wachten, maar helaas zit ik hier op de gang van de kraamafdeling me te vervelen
ik wil er juist uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil best in bed op een telefoontje wachten, maar helaas zit ik hier op de gang van de kraamafdeling me te vervelen
Jij gaat snel!! Vorige pagina ging je nog een zwangerschapstest halen!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil er juist uitlig er al vanaf 18u gisteren in, vind t wel goed zo
nee, die liggen allemaal bij de mama'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen pasgeboren babies die je kunt pesten?
sja, ik snapte nu waar die dikke buik en krampen vandaan kwamenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij gaat snel!! Vorige pagina ging je nog een zwangerschapstest halen!!
En dat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, die liggen allemaal bij de mama's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |