Om 6 uur 's ochtends is het altijd weer om in bed te blijven liggen vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is buiten echt herfstweer om in bed te blijven liggen.
Weer om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:22 schreef jna het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends is het altijd weer om in bed te blijven liggen vind ik persoonlijk
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Bloempje. het volgende:
Hoiik schaam me verschrikkelijk, ik werd gewoon pas om half 12 wakker...
Vragen mag altijd, maar of je een nuttig antwoord krijgtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Mag je hier vragen of iemand nog een stage voor je weet?
Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, maar of je een nuttig antwoord krijgt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef PieterBas het volgende:
uhm... denk je lekker vroeg naar huis te gaan.. draai je de snelweg op.. sta je in de file...
Waarom sta ik altijd in de file, als ik nodig moet zeiken
Burn loose!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Als je een foto post, mag je alles vragen hier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Bootje, ga van Luc zijn account af!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een foto post, mag je alles vragen hier.![]()
![]()
quote:
quote:
Dude, je kent Tamashii niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een foto post, mag je alles vragen hier.![]()
![]()
Ik ga toch niet Fok!ken in de autoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En intussen al uit de file?
Kom je wel eens buiten SES??quote:
Dat weet ik toch niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga toch niet Fok!ken in de auto
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga toch niet Fok!ken in de auto
Hoe verzin je het sowieso om om kwart over 6 al wakker te zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Wat een kutweer, ik blijf nog wel even in bed liggen.
Ik ken jou helemaal niet?quote:
Mmmh, niet mijn vakgebied, dus geen ideequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken jou helemaal niet?Is het positief?
Maar goed, ik zoek dus een stage. Zit in het eerste jaar van hbo mwd. Tsja, wat kan ik er over zeggen. Wil het liefst bij Jeugdzorg/Jeugdformaat/Parnassia, maar die nemen nauwelijks eerstejaars aan. Wat ik vervelend vind, want wil mijn P halen en doorgaan naar WO, waardoor derdejaars stage die wel leuk is op het hbo komt te vervallen.Dus hoop dat iemand hier, ja ja, iemand mij kan helpen, want ik ben heel lief en leuk enzo.
Nou had zo'n mentorgesprek en die meneer ging mij wijzen op het feit of ik wel goed genoeg was in wiskunde. Want oh oh oh, daar vielen zoveel mensen op af. Nu ben ik bang geworden voor die studie.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:48:56 schreef Bravebart het volgende:
AfgrijselijkDat valt best mee
Ja, maar alleen als je dan wel lief doetHoewel je voor psychologie niks hoeft te kunnen hoor, dus ik denk niet dat je bijles nodig gaat hebben
Whehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:51:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou had zo'n mentorgesprek en die meneer ging mij wijzen op het feit of ik wel goed genoeg was in wiskunde. Want oh oh oh, daar vielen zoveel mensen op af. Nu ben ik bang geworden voor die studie.
Dankje, nu is mijn opa aan het uitleggen wat 5 gedeeld door 3 is en ik begrijp niet wat hij doet. Maar verder ben ik heel slim. Nee, even serieus. Ik twijfel tussen sociologie, psychologie en politicologie. Maar weet dus echt niet wat voorop staat.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheIs dat een nieuwe uitvoering van numerus fixus?
Wat ik heb gezien van psychologie valt het allemaal best mee en de mensen die ik ken zijn bar slecht in wiskunde (5 delen door3 uuh, geen idee
niveau) en die hebben het toch allemaal gehaald
Je weet niet wat voorop staat? Ik zou gewoon naar open dagen gaan en jezelf goed afvragen wat je leuk vindtquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankje, nu is mijn opa aan het uitleggen wat 5 gedeeld door 3 is en ik begrijp niet wat hij doet. Maar verder ben ik heel slim. Nee, even serieus. Ik twijfel tussen sociologie, psychologie en politicologie. Maar weet dus echt niet wat voorop staat.
quote:Watskeburt?Op woensdag 20 oktober 2010 18:03 schreef PieterBas het volgende:
*zucht*
Ik denk dat ik nooit de vrouw zal snappen...![]()
quote:Zeker positief hoorOp woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken jou helemaal niet?Is het positief?
Maar goed, ik zoek dus een stage. Zit in het eerste jaar van hbo mwd. Tsja, wat kan ik er over zeggen. Wil het liefst bij Jeugdzorg/Jeugdformaat/Parnassia, maar die nemen nauwelijks eerstejaars aan. Wat ik vervelend vind, want wil mijn P halen en doorgaan naar WO, waardoor derdejaars stage die wel leuk is op het hbo komt te vervallen.Dus hoop dat iemand hier, ja ja, iemand mij kan helpen, want ik ben heel lief en leuk enzo.
quote:dat is wel erg handigOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef jna het volgende:
Wie plant er nou het Amsterdam dance event in het weekend voor de tentamenweek van alle studenten in Amsterdam
quote:CareOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef jna het volgende:
Wie plant er nou het Amsterdam dance event in het weekend voor de tentamenweek van alle studenten in Amsterdam
quote:Voor de ninja-edits natuurlijkOp woensdag 20 oktober 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
Sinds wanneer staan er secondes bij de edittijden?
quote:L.no!
quote:Kan beter, morgen een vet moeilijk tentamen
quote:Ga snel naar bed dan jongeman! Zo krijg je energie voor morgen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan beter, morgen een vet moeilijk tentamen
quote:Het is morgen om 14.00 pas zo verOp woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga snel naar bed dan jongeman! Zo krijg je energie voor morgen.
[ afbeelding ]
quote:Oh, dat is wel fijn ja.Op woensdag 20 oktober 2010 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is morgen om 14.00 pas zo verKan ik morgenochtend nog mooi ff leren
quote:Niemand loopt meer stage.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef DjRex89 het volgende:
Het is hier de laatste tijd trouwens wel mega rustig
quote:Soms is het nog erger. Soms is Luc de enige die post (zijn goedemorgen en goedenavond posts, wat ik trouwens awesome vind)Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Die moet je straks ook missen.Op woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Soms is het nog erger. Soms is Luc de enige die post (zijn goedemorgen en goedenavond posts, wat ik trouwens awesome vind)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:REKSOp woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef L.no het volgende:
Herinner me daar nou niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
quote:DIEN!
quote:
quote:Wat, zomaar verdwenen?Op woensdag 20 oktober 2010 22:59 schreef Etcetera het volgende:
Thanks
Moet nog 3 cijfers terugkrijgen voor ik EINDELIJK m'n diploma kan aanvragen. En waren er 2 stukken nog weg ook verdomme
quote:Ik had het ingeleverd nadat er een docent was gestopt. Zijn postvak was er echter nog wel
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef L.no het volgende:
Luc, ga je hier ook langs als je op vakantie bent? Kapsalon met topless kapsters
quote:Zeg het eens jongen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:01 schreef PieterBas het volgende:
Hallo..
Zo even een baalmiddag opgenomen... Vrouwen![]()
quote:Nogal op een lullige manier "gedumpt". We hadden niks maar toch..
quote:Waar loop je stage?
quote:Ik noem de organisatie liever niet, maar ik zit in Zuid-Afrika!
quote:Een onderzoek voor mijn bacheloropdracht.Op donderdag 21 oktober 2010 18:49 schreef PieterBas het volgende:
En wat doe je dan als diplomatenfunctie?
quote:Zo'n baan en janken over de 'lange dagen'Op donderdag 21 oktober 2010 18:42 schreef Skv het volgende:
Zeker. 30 graden, zit nu buiten met een pilsje. Wel lange dagen: van 8 tot 17.30.. Gelukkig wel elke vrijdagmiddag vanaf 13.00 vrij! En ik zit in een diplomatenfunctie dus alles wordt geregeld voor me. Veel borrels en diners, heb zelfs een chauffeur.!
quote:*jaloers*Op donderdag 21 oktober 2010 18:42 schreef Skv het volgende:
Zeker. 30 graden, zit nu buiten met een pilsje. Wel lange dagen: van 8 tot 17.30.. Gelukkig wel elke vrijdagmiddag vanaf 13.00 vrij! En ik zit in een diplomatenfunctie dus alles wordt geregeld voor me. Veel borrels en diners, heb zelfs een chauffeur.!
quote:Hightech printplaten testenOp donderdag 21 oktober 2010 19:00 schreef Skv het volgende:
Wat ben jij in Godsnaam aan het doen dan?
Ik jank niet, ik heb het er alleen mee gehad voor vandaag. Ben griepig.
quote:Ik zat erin
quote:Herkende je me niet?Op vrijdag 22 oktober 2010 01:29 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent die vent die de pro-Wilders demonstatie organiseert?
quote:Is het heel erg dat ik daar niet aan mee ga doen?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef L.no het volgende:
MOGGUH. :w
hET IS STTTOTTERDDAG EN CCCAPSLLLOCKDAG blijkbaar.
quote:Eigenlijk kan het me niet echt schelen. Ik heb alleen een paar posts in capslock gedaan en dat was het.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:51 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik daar niet aan mee ga doen?
quote:TopOp vrijdag 22 oktober 2010 09:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me niet echt schelen. Ik heb alleen een paar posts in capslock gedaan en dat was het.
Nu geniet ik van mijn vakantie.
Welkom trouwens.
quote:Tentamenweek, dan zit je toch maar even op school en dan ben je weer weg?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef jna het volgende:
Kutttt. Volgens mij ga ik ziek worden, net nu ik tentamenweek heb
quote:Vakantie?! Is het herfstvakantie nu dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me niet echt schelen. Ik heb alleen een paar posts in capslock gedaan en dat was het.
Nu geniet ik van mijn vakantie.
Welkom trouwens.
quote:Deze week, bij sommige volgende week, BIJ MIJ NOOIT /capsOp vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Vakantie?! Is het herfstvakantie nu dan?
quote:Officieel vanaf maandag, maar ik heb toch nu vrij.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Vakantie?! Is het herfstvakantie nu dan?
quote:Waar heb je last van?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef jna het volgende:
quote:Geniet ervanOp vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Officieel vanaf maandag, maar ik heb toch nu vrij.
quote:Don't be. De hele dag half zitten zieken is ook vervelend.
quote:Keelpijn en ik begin ook verkouden te worden. Ik heb denk ik te veel gebeft
quote:Limburg is cool, Friesland daarintegenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:06 schreef L.no het volgende:
Stomme Trouw dat Limburg als een land buiten Nederland ziet.
quote:Nee, en dan klinkt je reactie heel vreemdOp vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Keelpijn en ik begin ook verkouden te worden. Ik heb denk ik te veel gebeft
of hebben jullie dat nieuwsbericht niet gelezen?
quote:Eerst wilde ik zeggen dat ik je besmet heb, totdat ik het 'bef' gedeelte las.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Wat hebbie tegen Friesland?Op vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Limburg is cool, Friesland daarintegen
quote:Je krijgt tegenwoordig overal kanker van ..Op vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst wilde ik zeggen dat ik je besmet heb, totdat ik het 'bef' gedeelte las.
Dat ene nieuwsbericht dat je daar kanker van kreeg?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst wilde ik zeggen dat ik je besmet heb, totdat ik het 'bef' gedeelte las.
Dat ene nieuwsbericht dat je daar kanker van kreeg?
quote:True, true.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:09 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van ..
quote:De die-hards wel, maar er zijn genoeg gebieden in Friesland die dat niet zijn gelukkig.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:10 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, alleen willen die zelfs als apart land worden gezien lijkt het.
quote:Ik sterf ook van de keelpijn en spierpijn. Geen idee waar het door komt. Ook wat wazig in mijn hoofd en misselijkOp vrijdag 22 oktober 2010 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Griep denk ik, gewoon rust dusOp vrijdag 22 oktober 2010 11:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik sterf ook van de keelpijn en spierpijn. Geen idee waar het door komt. Ook wat wazig in mijn hoofd en misselijkZou eigenlijk een weekendje rustig aan moeten doen.
quote:Doe dat dan ookOp vrijdag 22 oktober 2010 11:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik sterf ook van de keelpijn en spierpijn. Geen idee waar het door komt. Ook wat wazig in mijn hoofd en misselijkZou eigenlijk een weekendje rustig aan moeten doen.
quote:Iedereen? Sommige hebben zelfs tentamens komende week.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:55 schreef CrazyAces het volgende:
Nog 5 uurtjes![]()
ja ik weet dat iedereen hier vakantie heeft en ik niet![]()
quote:Ach, je snapt best wat ik bedoelOp vrijdag 22 oktober 2010 11:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Iedereen? Sommige hebben zelfs tentamens komende week.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:58 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ach, je snapt best wat ik bedoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...jahoor
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:01 schreef L.no het volgende:
[..]You just made me smileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...jahoor
![]()
quote:JawelOp vrijdag 22 oktober 2010 12:22 schreef DjRex89 het volgende:
Zo'n topickiller is het toch ook weer niet
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef PieterBas het volgende:
Wat ben ik ook een vieze lijer..
Ik werk vlakbij een winkelcentrum en kan 's-morgens helemaal vooraan parkeren. In de pauze moest ik even wat halen en in de auto neerleggen.
Vrouw komt aanrijden, want die dacht, dat is mooi. Ik kan lekker dichtbij parkeren.
Gooi mijn spullen erin, doe de kofferbak dicht.. en doe *klik* *klik* en loop rustig naar kantoor
Parkeren: Gratis
Boodschappen: €20
Reactie van die vrouw: priceless
quote:Mja, ik moet de griepprik krijgen de dag voordat ik tentamen heb, zal je net zien dat ik er dit jaar beroerd van wordOp vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef jna het volgende:
quote:Dat blijft leuk om te doen
quote:YepOp vrijdag 22 oktober 2010 14:20 schreef CrazyAces het volgende:
Was de parkeerplaats ook goed vol? Dat die vrouw echt al 3 rondjes heeft gereden een nog geen plek heeft kunnen vindenevil
quote:Waarom krijg jij de griepprik?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik moet de griepprik krijgen de dag voordat ik tentamen heb, zal je net zien dat ik er dit jaar beroerd van word
quote:Risicogroep
quote:Echt heaOp vrijdag 22 oktober 2010 15:13 schreef PieterBas het volgende:
Wat is de plaat van die gasten van Oh Oh Cherso toch slecht
quote:Ik heb geen idee, maar maakt het je wat uit dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:20 schreef DjRex89 het volgende:
Vage shit
Ik heb in de vakantie 3 weken gewerkt via een uitzendbureau en daar ook 3x voor betaald gekregen. Alleen nou heb ik opeens 64 euro ontvangen terwijl ik daar al een hele tijd nie meer voor werk. In de salarisspecificaties staat dat het vakantiedagen en vakantiegeld is. Maar dat kan toch nooit zoveel zijn van 3 weken werk? En waarom krijg ik die nu opeens?
quote:Ze dachten 'laat ik maar een random groep van de risicogroep nemen'? Waarom krijg ik geen prik.
quote:Omdat jij geen label hebtOp vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze dachten 'laat ik maar een random groep van de risicogroep nemen'? Waarom krijg ik geen prik.
quote:Say what?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze dachten 'laat ik maar een random groep van de risicogroep nemen'? Waarom krijg ik geen prik.
quote:Doe eens een gok!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:22 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Kun je vertellen welke "Risicogroep" je zit of niet?
quote:Omdat je zo sexy bentOp vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef Bravebart het volgende:
Waarom zit je trouwens naar me te knipogen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:26 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Omdat je zo sexy bentNee, ik klikte wss verkeerd..
![]()
![]()
![]()
Maarehm.. dus.. weet ik veelIk las net dat 5 miljoen mensen die prik moeten nu..
quote:Ja.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de 5 miljoen NL-ers die in een risicogroep zit?
quote:Gewoon ff je huisarts bellen.
quote:Nee dat nietOp vrijdag 22 oktober 2010 16:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar maakt het je wat uit dan?
quote:Dat vraag ik me juist af joh.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dus waarom ben jij dan niet uitgenodigd voor zo'n prik?
quote:Je mag mijne wel hebben?
quote:Ik ga eerst even kijken of het bij mijn oude thuis een uitnodiging verstuurd werd. Ik zit midden in het proces van aanmelden bij de nieuwe.
quote:Vast wel danOp vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga eerst even kijken of het bij mijn oude thuis een uitnodiging verstuurd werd. Ik zit midden in het proces van aanmelden bij de nieuwe.
quote:Waarom post je een lijst?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef CrazyAces het volgende:
- Hartziekten
- Nierziekten
- Longziekten
- Suikerziekte
- Beenmergtransplantatie
- HIV
- 60-plussers
- Verstandelijk gehandicapten
- En nog een paar
quote:Ik weet dat het gratis is. Ik heb vaker zo'n prik gehad.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:31 schreef CrazyAces het volgende:
"Voor mensen die tot de risicogroep behoren, en die door de huisarts zijn uitgenodigd, is de griepprik gratis."
Bel je huisarts ja
quote:Het is vooral het stukje: "En door de huisarts is uitgenodigd"Op vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat het gratis is. Ik heb vaker zo'n prik gehad.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Omdat ikzelf wilde weten welke risicogroepen er waren
quote:Wat is je punt nu. Enige probleem is dat er iets misgegaan is.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is vooral het stukje: "En door de huisarts is uitgenodigd"
quote:Ik heb geen punt. Ik heb er voorderest geen ruk verstand van, sorry.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is je punt nu. Enige probleem is dat er iets misgegaan is.
quote:Echt? Mijn huisarts vroeg me altijd 10 euro, maar dan kreeg ik wel een lolly nadienOp vrijdag 22 oktober 2010 16:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet dat het gratis is. Ik heb vaker zo'n prik gehad.
quote:Dat je even moet bellen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat is je punt nu. Enige probleem is dat er iets misgegaan is.
quote:We zijn beiden in de war geworden volgens mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik heb geen punt. Ik heb er voorderest geen ruk verstand van, sorry.
quote:Dat zei ik toch al joh, verrekte koekwaus!
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ga eerst even kijken of het bij mijn oude thuis een uitnodiging verstuurd werd. Ik zit midden in het proces van aanmelden bij de nieuwe.
quote:JaOp vrijdag 22 oktober 2010 16:36 schreef L.no het volgende:
[..]
We zijn beiden in de war geworden volgens mij.
quote:Spuit 11 jwt.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al joh, verrekte koekwaus!
quote:Ik snap hem nietOp vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Spuit 11 jwt.![]()
hihi wat een woordgrap!
quote:
quote:Jup.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
JaIk had het gevoel dat we 3 gesprekken door elkaar aan het voeren waren ook. Mjah, wat zij zegt: Even bellen. Of inderdaad kijken of ie niet op je oude adres binnen is gekomen, succes
quote:...
quote:Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
quote:Ik moest lachen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:38 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik welSpuit 11.. griepprik.. etc.
quote:Oh FFS
quote:Klootviool!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef DjRex89 het volgende:
Is het de dag van de topickillers voor mij
quote:Je plaatje
quote:Er gaat hier een lampje flikkeren, maar hij wil niet aan.
quote:Heb ik je nu gekwetst?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:28 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Koffie vies? Mhmm.. ik kan niet zonder
quote:Dat vermoeden had ik al jaOp vrijdag 22 oktober 2010 18:07 schreef Dzjenn. het volgende:
Oh en Jaïr, m'n berichten komen dus inderdaad niet aan.
quote:Zo is dat
quote:Bestaat niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef jna het volgende:
Weet iemand een wondermiddel tegen verkoudheid?
quote:LuccieOp vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jullie hebben vandaag flink jullie best gedaanmmet posten.
quote:Weerstand hoog houden/krijgenOp vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef jna het volgende:
Weet iemand een wondermiddel tegen verkoudheid?
quote:Het is gewoon tijd voor vakantie!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weerstand hoog houden/krijgenEchinaforce helpt wel iets geloof ik
quote:Welke 'nieuwe'?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:06 schreef jna het volgende:
Bart, heb je de nieuwe van DJVT al gehoord?
quote:Nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |