Wil jij mij dood hebben ofzo?quote:
Dat klinkt nog geiler dan een kussengevechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom
2 jaar geleden nog een chocoladegevecht gehouden, hadden we perongeluk ranzige bonbons gekocht, smaakten allemaal naar banaan
Dus ja, dan maar je er op een andere manier mee vermaken
Nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil jij mij dood hebben ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Alleen maar omdat ik wel op tijd was.quote:
Dat zou ernstig zonde zijn voor het nageslachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil jij mij dood hebben ofzo?
Geslaagd !quote:
In bikiniquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat klinkt nog geiler dan een kussengevecht
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit
Waarom laat je hem mij dan vermoorden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Nederlandse is beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja? Geen last van gehad afgelopen zomer.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou ernstig zonde zijn voor het nageslacht
Jij ziet 2 stoeiende meiden voor je met chocolade op hun lichaam die jij er vervolgens af mag likken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nu een trauma.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik wel op tijd was.
Het is je eigen fout, niet de mijne.
DOE HET NIET, DOE HET NIET!!!!![]()
Gebruik de stroopwafel om je te beschermen, hij heeft superkrachten !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom laat je hem mij dan vermoorden?
Niet als ze niet te kanen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..mezelfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom laat je hem mij dan vermoorden?
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik heb nu een trauma.
Je snapt dat ik iemand moet vermoorden, al 2 dagen niet gedaan.
Vergeef t me![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond weer een gezellig avondje met de opblaaspop
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jij ziet 2 stoeiende meiden voor je met chocolade op hun lichaam die jij er vervolgens af mag likken?
Hij is al op.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gebruik de stroopwafel om je te beschermen, hij heeft superkrachten !
Juah, maar sommige dingen zijn minder leuk als ze niet in bikini zijnquote:
Dankjequote:
Ja zodat jij hem kan wijzen waar ik woon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..mezelfIk PM hem toch ook MIJN adres
Ja, net als Uma Thurman in My Super Ex-Girlfriendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hij is al op.
Betekent dat dat ik nu ook superkrachten heb?
Niet zo fluisteren, dat vind ik eng.quote:
Zoals dat grietje van oh oh cherso... dat wil ik nooit meer zien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Juah, maar sommige dingen zijn minder leuk als ze niet in bikini zijn
Gewoon ergens aan vastbinden johquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DankjeWil jij em even vasthouden zodat ie niet wegglipt?
Oooooooooh dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, net als Uma Thurman in My Super Ex-Girlfriend
Dat wordt dus keihard neukenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, net als Uma Thurman in My Super Ex-Girlfriend
Die kan idd beter dr burka aantrekkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zoals dat grietje van oh oh cherso... dat wil ik nooit meer zien.
Heb je topless foto gezien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zoals dat grietje van oh oh cherso... dat wil ik nooit meer zien.
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja zodat jij hem kan wijzen waar ik woon.
Hoi schatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef JanPiraat het volgende:
Jeuzus ik keek hier al om 5 over 12 maar helemaal vergeten te reageren![]()
hallo lieven fokkers
![]()
Ben onderwegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oooooooooh dan komt alles goed.
KOM MAAR OP RAKKER, IK LUST JE RAUW.
Hooiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef JanPiraat het volgende:
hallo lieven fokkers
![]()
Nee..maar haaien zijn ook geilquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt het stukje met de haai gemist..
Ahw dat is keilief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NeeDan leg ik hem gewoon om zodat hij jou nooit meer iets kan doen
Zeerovert !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef JanPiraat het volgende:
hallo lieven fokkers
![]()
Ik zal de hele straat verlichten voor je.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ben onderweg![]()
Wil je wel lampje buiten aan laten?
Anders struikel ik misschien wel
Nee hoe kan jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ahw dat is keilief.
Ik wist het wel, hoe kon ik nou zoiets over jou denken?
Pinkylove forever.
Daar zouden ze eigenlijk een smiley voor moeten makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ahw dat is keilief.
Ik wist het wel, hoe kon ik nou zoiets over jou denken?
Pinkylove forever.
Ik had het niet tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zal de hele straat verlichten voor je.
Jaaaaaaaaa speciaal voor ons.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar zouden ze eigenlijk een smiley voor moeten maken
Das lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zal de hele straat verlichten voor je.
Hoi jij die ik niet ken.quote:
Dacht dat jongens dat met een ander gedeelte deden..quote:
Als ik me vannacht verveel ga ik wel even een smiley makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa speciaal voor ons.
Ja precies dat duurt allemaal veel te lang.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Das lief.
Kan ik beter inbreken, anders ook zon gedoe
Ja doen doen doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik me vannacht verveel ga ik wel even een smiley maken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja precies dat duurt allemaal veel te lang.
Komt goed, komt goed. Maak je niet druk.
Ik ben ook een speciaal jongetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat jongens dat met een ander gedeelte deden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Is het sowieso alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja doen doen doen.![]()
Dan is onze liefde ook hier vastgelegd.
nou ik zou mijn zwembroek toch maar aanhouden voor de zekerhiedquote:
Alleen mijn straat he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef Deciever het volgende:
[..]
Hallo zij die de straten verlicht
Ik krijg steeds meer honger van al die mensen die over eten pratenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb nog steeds honger kiddo's.
Hihi ik ben verliefd op jou.quote:
Maar dan kan hij helemaal niet bij mijn pielemuisjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik zou mijn zwembroek toch maar aanhouden voor de zekerhied
Ik heb al vanaf 10 uur honger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer honger van al die mensen die over eten praten
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook een speciaal jongetjeWauw zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik speciaal voor jou een foto van het gebeuren, kan je op je opblaaspop plakken![]()
Lekker mooi gepaint
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Nee, die had ik al, heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahah dat tongetje is dat nieuw ?
bedankt voor de oogkankerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Dan ben je s'nachts toch wel makkelijk te vinden zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen mijn straat he!
De rest van de wereld zal donker zijn.
Ik weet dat je jaloers bent dat dit topic beter loopt, maar verneuk hem nou niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Lekkere stevige benenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Geniet er nu maar van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hihi ik ben verliefd op jou.
het zou me wel lukken hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Alleen heb ik dus chocola & stroopwafels naast me staan, dus werkt het nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf 10 uur honger.
Daarom vond ik de Nachtbakker wel iets leuks, dan kon ik jullie ook aansteken en dan was ik niet meer alleen in mijn misère.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Klopt, maar het kan zijn dat het een stukje lopen is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef Deciever het volgende:
[..]
Dan ben je s'nachts toch wel makkelijk te vinden zijn
Mên, kan dat beest niet terug naar Pieterbuuren ofzo ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Stemmetje in mn hoofd roept zeekoequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Je gaat ervan uit dat hij 3 opblaaspoppen heeft ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wauw zeg.
Dan heb ik speciaal voor jou een foto van het gebeuren, kan je op je opblaaspop plakken![]()
[ link | afbeelding ]
Lekker mooi gepaint
Wanneer zou het niet meer kunnen dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van.
Nu het nog kan
Ja speciaal voor mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef Deciever het volgende:
[..]
Dan ben je s'nachts toch wel makkelijk te vinden zijn
quote:
Ja spijtig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen heb ik dus chocola & stroopwafels naast me staan, dus werkt het niet
ach, als je er echt aan toe bent kom je jezelf nog wel tegenquote:
Eet je wetboek op. Vooral privaat, die ligt zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb nog steeds honger kiddo's.
Godzijdank ben ik automobielquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan zijn dat het een stukje lopen is.
Misschien haal je het niet eens en geef je onderweg op.
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van.
Nu het nog kan
ik kon er niet opkomenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mên, kan dat beest niet terug naar Pieterbuuren ofzo ??
Hij mag kiezen, had geen foto van ieder apartquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Deciever het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat hij 3 opblaaspoppen heeft ?
of mag hij kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |