quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook een speciaal jongetjeWauw zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik speciaal voor jou een foto van het gebeuren, kan je op je opblaaspop plakken![]()
Lekker mooi gepaint
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Nee, die had ik al, heeftquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahah dat tongetje is dat nieuw ?
bedankt voor de oogkankerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Dan ben je s'nachts toch wel makkelijk te vinden zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen mijn straat he!
De rest van de wereld zal donker zijn.
Ik weet dat je jaloers bent dat dit topic beter loopt, maar verneuk hem nou niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Lekkere stevige benenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Geniet er nu maar van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hihi ik ben verliefd op jou.
het zou me wel lukken hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Alleen heb ik dus chocola & stroopwafels naast me staan, dus werkt het nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf 10 uur honger.
Daarom vond ik de Nachtbakker wel iets leuks, dan kon ik jullie ook aansteken en dan was ik niet meer alleen in mijn misère.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Klopt, maar het kan zijn dat het een stukje lopen is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef Deciever het volgende:
[..]
Dan ben je s'nachts toch wel makkelijk te vinden zijn
Mên, kan dat beest niet terug naar Pieterbuuren ofzo ??quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Stemmetje in mn hoofd roept zeekoequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking lelijk![]()
Oh oh cherso
Je gaat ervan uit dat hij 3 opblaaspoppen heeft ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wauw zeg.
Dan heb ik speciaal voor jou een foto van het gebeuren, kan je op je opblaaspop plakken![]()
[ link | afbeelding ]
Lekker mooi gepaint
Wanneer zou het niet meer kunnen dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van.
Nu het nog kan
Ja speciaal voor mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef Deciever het volgende:
[..]
Dan ben je s'nachts toch wel makkelijk te vinden zijn
quote:
Ja spijtig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen heb ik dus chocola & stroopwafels naast me staan, dus werkt het niet
ach, als je er echt aan toe bent kom je jezelf nog wel tegenquote:
Eet je wetboek op. Vooral privaat, die ligt zwaar op de maag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb nog steeds honger kiddo's.
Godzijdank ben ik automobielquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan zijn dat het een stukje lopen is.
Misschien haal je het niet eens en geef je onderweg op.
Is dat een dreigement?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geniet er nu maar van.
Nu het nog kan
ik kon er niet opkomenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mên, kan dat beest niet terug naar Pieterbuuren ofzo ??
Hij mag kiezen, had geen foto van ieder apartquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Deciever het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat hij 3 opblaaspoppen heeft ?
of mag hij kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |