Nee hoe kan jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ahw dat is keilief.
Ik wist het wel, hoe kon ik nou zoiets over jou denken?
Pinkylove forever.
Daar zouden ze eigenlijk een smiley voor moeten makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:23 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ahw dat is keilief.
Ik wist het wel, hoe kon ik nou zoiets over jou denken?
Pinkylove forever.
Ik had het niet tegen jouquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zal de hele straat verlichten voor je.
Jaaaaaaaaa speciaal voor ons.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar zouden ze eigenlijk een smiley voor moeten maken
Das lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zal de hele straat verlichten voor je.
Hoi jij die ik niet ken.quote:
Dacht dat jongens dat met een ander gedeelte deden..quote:
Als ik me vannacht verveel ga ik wel even een smiley makenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa speciaal voor ons.
Ja precies dat duurt allemaal veel te lang.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Das lief.
Kan ik beter inbreken, anders ook zon gedoe
Ja doen doen doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik me vannacht verveel ga ik wel even een smiley maken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja precies dat duurt allemaal veel te lang.
Komt goed, komt goed. Maak je niet druk.
Ik ben ook een speciaal jongetjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat jongens dat met een ander gedeelte deden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Is het sowieso alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja doen doen doen.![]()
Dan is onze liefde ook hier vastgelegd.
nou ik zou mijn zwembroek toch maar aanhouden voor de zekerhiedquote:
Alleen mijn straat he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef Deciever het volgende:
[..]
Hallo zij die de straten verlicht
Ik krijg steeds meer honger van al die mensen die over eten pratenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb nog steeds honger kiddo's.
Hihi ik ben verliefd op jou.quote:
Maar dan kan hij helemaal niet bij mijn pielemuisjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik zou mijn zwembroek toch maar aanhouden voor de zekerhied
Ik heb al vanaf 10 uur honger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer honger van al die mensen die over eten praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |