Die kunt u inhuren..en dan vermoorden ze diegene die jou een trauma hebben bezorgtquote:
Zit wat inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik daarna..dan zijn die dingen zo goed als gratis
damn, ik heb opeens trekquote:
Dan print je hem uit?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankjewel.
Alleen jammer dat m'n beeldscherm niet eetbaar is.
één teveelquote:
lekker kauwen op een A4'tjequote:
Door het beeldscherm duwen lukte niet helemaal, sorryquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankjewel.
Alleen jammer dat m'n beeldscherm niet eetbaar is.
Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Net als met pasen, jaarvooraad chocola inslaan (die na 1 week al op is)
quote:
Wat een ontzettend goede ideeën!quote:
Geeft niet, je hebt je best gedaan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Door het beeldscherm duwen lukte niet helemaal, sorry
Faxen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Door het beeldscherm duwen lukte niet helemaal, sorry
Wauw dat klinkt goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die kunt u inhuren..en dan vermoorden ze diegene die jou een trauma hebben bezorgt
Daaromquote:
DAN WORD IK VERMOORD!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wauw dat klinkt goed![]()
De gedachte alleen al, voel ik me veel beter![]()
Ga t gelijk regelen.
Zal ik mijn adres even PM'en?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wauw dat klinkt goed![]()
De gedachte alleen al, voel ik me veel beter![]()
Ga t gelijk regelen.
Ja? Geen last van gehad afgelopen zomer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:17 schreef napoleonfour het volgende:
De Parijzenarenn kunnen veel, behalve boterhammen worst maken. Wat een gore shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |