Wil jij mij dood hebben ofzo?quote:
Dat klinkt nog geiler dan een kussengevechtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom
2 jaar geleden nog een chocoladegevecht gehouden, hadden we perongeluk ranzige bonbons gekocht, smaakten allemaal naar banaan
Dus ja, dan maar je er op een andere manier mee vermaken
Nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil jij mij dood hebben ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Alleen maar omdat ik wel op tijd was.quote:
Dat zou ernstig zonde zijn voor het nageslachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Wil jij mij dood hebben ofzo?
Geslaagd !quote:
In bikiniquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat klinkt nog geiler dan een kussengevecht
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nooit
Waarom laat je hem mij dan vermoorden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
Nederlandse is beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja? Geen last van gehad afgelopen zomer.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou ernstig zonde zijn voor het nageslacht
Jij ziet 2 stoeiende meiden voor je met chocolade op hun lichaam die jij er vervolgens af mag likken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nu een trauma.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik wel op tijd was.
Het is je eigen fout, niet de mijne.
DOE HET NIET, DOE HET NIET!!!!![]()
Gebruik de stroopwafel om je te beschermen, hij heeft superkrachten !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom laat je hem mij dan vermoorden?
Niet als ze niet te kanen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..mezelfquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Waarom laat je hem mij dan vermoorden?
Nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik heb nu een trauma.
Je snapt dat ik iemand moet vermoorden, al 2 dagen niet gedaan.
Vergeef t me![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond weer een gezellig avondje met de opblaaspop
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jij ziet 2 stoeiende meiden voor je met chocolade op hun lichaam die jij er vervolgens af mag likken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |