Multitouch is wel handig op een BB zonder Touchscreenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Bonkiehonkie het volgende:
http://www.vodafone.nl/sh(...)ld-9780/sku51660035/
Bold 9780 al verkrijgbaar via Vodafone!
Ze schijnen extra geheugen nodig te hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:05 schreef Joe-Momma het volgende:
Ff een vraagje misschien weet iemand het.
Kan OS 6 ook op de bb bold 9700 draaien?
Kleute zoooooj!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef Bonkiehonkie het volgende:
[..]
Ze schijnen extra geheugen nodig te hebben.
Immers, op de BB 9780 zit er extra geheugen. Zit niet zonder reden, lijkt me..
lamequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:27 schreef Bonkiehonkie het volgende:
[..]
Ze schijnen extra geheugen nodig te hebben.
Immers, op de BB 9780 zit er extra geheugen. Zit niet zonder reden, lijkt me..
OS 6 komt ook voor de 9700 beschikbaar. Je zult dan wat minder vrij geheugen over hebben dan met OS 5, maar verder is er geen verschil met de 9780.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:05 schreef Joe-Momma het volgende:
Ff een vraagje misschien weet iemand het.
Kan OS 6 ook op de bb bold 9700 draaien?
Hoe komt ie nou aan dat youtube icoontje.. op 1:05. Ik kan het alleen maar in de browser openen.quote:
Idd, lijkt me dat daar de torch die clamshell en die 9700 vervanger moeten staan nu?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:12 schreef PPL het volgende:
Plaatje in de OS moet dan denk ik ook worden herzien, met al die nieuwe types die er aan zitten te komen.
slechte tvp
Die clamshell, alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef znarch het volgende:
[..]
Idd, lijkt me dat daar de torch die clamshell en die 9700 vervanger moeten staan nu?
quote:it''s worth waitingOp woensdag 20 oktober 2010 13:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag mijn Bold 9700 ontvangenSimkaart/nummer overzetting is alleen nog niet voltooid, waardoor ik er nog niks mee kan
quote:En? Wiebelt je slider?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Mijn torch is binnen!!!gisteren besteld en vanmiddag 16:00 uur in huis. Hij werkt echt geweldig en jij voelt lekker robuust in de hand. Ik post vande weej nog ff wat foto's
quote:Haha nee gelukkig niet!
quote:Netjes! Dat is DE reden dat ik hem niet op internet koop xD Heb geen zin om hem x aantal maal terug te moeten sturen voor allerlei ongein.Op zaterdag 23 oktober 2010 02:19 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Haha nee gelukkig niet!Daar was ik zelf bang voor maar hij voelt echt opmerkelijk goed qua bouwkwaliteit. Vooral met vergelijking met de Blackberry toestellen die ik heb gehad (8900,9000,9700).
En de vraag van een andere user over het toetsenbord en touchscreen.
Toetsenbord typt lekker en onscreen is het goed te doen. ik kan bijvoorbeeld NIET op een iPhone of iPod touch normaal typen en dat lukt bij de Torch een stuk beter.
Het enige nadeel is het feit dat er geen hoesje meer bij wordt geleverd. Dus daar ga ik morgen even voor in de stad kijken
quote:browser ziet er veel beter uitOp dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef fuckbuddy het volgende:
quote:boldOp zondag 24 oktober 2010 17:03 schreef La_Vita het volgende:
Ik wil een witte blackberry ()
Kan alleen maar niet kiezen tussen bold of curve. Wat is jullie voorkeur?
quote:Waarom wil je dan een Blackberry?Op zondag 24 oktober 2010 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aangezien m'n huidige telefoon (een Nokia 5800) aan z'n einde lijkt te zijn en ik nog een jaartje verder moet met m'n abonnement van Vodafone, zit ik er aan te denken om een prepaid Blackberry te halen.
Dan heb ik dus geen Blackberry internetbundel, maar dan is dat ding toch nog wel bruikbaar?
En nee, ik hoef geen ping, internet of e-mail.
quote:Redelijke prijs en van wat ik 'm bij anderen heb prettig in gebruik. Wil sowieso geen touchscreen meer en volgens mij is die 8520 dan prima.
quote:DMV een ander tooltje zou je kunnen proberen je storm geheel te wipen en daarna opnieuw installeren.Op zondag 24 oktober 2010 23:50 schreef DJWeisz het volgende:
Ik heb een probleempje met mn Storm 1..
Beeld is zwart en heb nieuwe batterij gekocht, probleem niet verholpen, dus dacht om hem te downgraden ..
Probeer verbinding te maken met de Computer via Desktop Manager maar ziet wel het apparaat alleen kan hij geen verbinding maken, ziet mn PIN en al, maar vertikt het om verbinding te maken met het apparaat, via mijn computer kan ik ook niet in de Blackberry komen ..
Weet iemand een oplossing voor het probleem van het zwarte beeld of van het computer connectie probleem ?
Battery Pull werkt niet dus dat is geen optie ..
Alvast Bedankt !
quote:Het is inmiddels gelukt (door ze eerst in Outlook te importeren)Op zondag 24 oktober 2010 21:30 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb een excelbestand met 2 kolommen; naam en telefoonnummer. Weet iemand hoe ik deze (via BlackBerry Desktop) in mijn contactpersonen op mijn 9700 krijg?
quote:Ja en neeOp maandag 25 oktober 2010 17:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Het is inmiddels gelukt (door ze eerst in Outlook te importeren)
Klopt het trouwens dat de Bold 9700 binnen ca. 5 seconden is opgestart? Of stond hij dan niet goed uit?Aangezien mijn vorige telefoon er meer dan 1 minuut over deed!
quote:Setup, email settings, inloggen, tadaaOp maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef Pimco het volgende:
Hier blackberry 9700. De e-mail applicatie (push) deed het altijd prima. Totdat ik keer besloot de wachtwoord van m'n Gmail te veranderen. En nu kan ik geen mails meer sturen en ontvangen..
Nergens heb ik de mogelijkheid om de wachtwoord van mn mailaccount te veranderen (opties > e-mail settings of e-mail accounts lijkt niet erbij te zitten). Opties > Geavanceerde opties > hostrouteringstabel activeren heeft ook niet geholpen.
.
Mja, dan maar terug naar de oude wachtwoord. En daarmee kan ik nog geen mails ontvangen..
Tips?
quote:Hallo, je hebt een Engelstalige BB. Opties is de vertaling van setup, daarin heb ik gekeken. Daarin zitten er geen - wat moet doorgaan voor - Email settings.....Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Setup, email settings, inloggen, tadaa
quote:Oke, thanks!Op maandag 25 oktober 2010 17:46 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Ja en neeals jij je BB uitzet door op dat rode knop te drukken, gaat ie niet echt uit. Maar soort van standby.. zodat je hem snel weer kunt gebruiken als je hem aan zet. Alleen met rebooten, duurt t wat langer om op te starten
quote:Het is een icoontje met een uit mijn hoofd groen radartje erin in je menu. Dus niet bij "opties".Op maandag 25 oktober 2010 18:54 schreef Pimco het volgende:
[..]
Hallo, je hebt een Engelstalige BB. Opties is de vertaling van setup, daarin heb ik gekeken. Daarin zitten er geen - wat moet doorgaan voor - Email settings......
quote:De vertaling van setup is dus 'instellingen'.Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef znarch het volgende:
[..]
Het is een icoontje met een uit mijn hoofd groen radartje erin in je menu. Dus niet bij "opties".
[ afbeelding ]
quote:NietOp maandag 25 oktober 2010 19:01 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oke, thanks!
Hoe zet je hem dan helemaal uit? Door in het menu naar uitschakelen te gaan?
quote:Die heb je ooit zelf ingevuld?Op maandag 25 oktober 2010 19:25 schreef Pimco het volgende:
[..]
De vertaling van setup is dus 'instellingen'.
Thnx, nu nog uitzoeken wat m'n gebruikersnaam en wachtwoord van BIS is. Daarmee kan ik inkomen.. Nog bedankt hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |