je zou degene horen te zijn die altijd snapt wat je voelt, maar zo zit het nou eenmaal niet in elkaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kostte me gewoon een halve dag om er achter te komen waarom ik me zo down voelde.![]()
en zelf headhunters ed benaderen? Het voordeel is dat zij je al door de 1e ronde heen helpen, t aantal gesprekken daalt, de kwaliteit stijgt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
open sollicitaties hebben nog helemaal niks opgeleverd tot nu toe idd.
Daar doe ik het voor. Kutlapo'squote:
bodylotion van sebamed werkt beter is mijn ervaring, maar werkt dus niet de hele dag en ik ben ook niet gedisciplineerd genoeg om te blijven smeren.quote:
Dat ik Yuki inderdaad nog nooit irl gezien heb?quote:
Ik ga met je meequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga tandenpoetsen en naar bed tot morgen.
ik ga maar lekker dom voor me uitstaren. daar ben ik tenminste wél goed in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Truste kerel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Wat is het leven soms simpel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik Yuki inderdaad nog nooit irl gezien heb?
trustenquote:
Succes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ga maar lekker dom voor me uitstaren. daar ben ik tenminste wél goed in.
Truste MissMSXquote:
Een beetje,ik heb van de volle 2 uur gebruik gemaaktquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YipYip
Nog een beetje kunnen slapen?
oke danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef YipYip het volgende:
Een beetje,ik heb van de volle 2 uur gebruik gemaaktmaar komt wel weer goed
Ah joh..slapen is toch overrated.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een beetje,ik heb van de volle 2 uur gebruik gemaaktmaar komt wel weer goed
geen seks, niet nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen seks, niet nu
Geen seks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Joah, wah?quote:
Dat zeggen alleen mensen die geen seks hebbenquote:
laten we vooral niet aan roze olifanten denkenquote:
ben je vergeten hoe t voelt dan? Niks overrated aan, mits met de juist persoonquote:
Ik heb op dit moment geen seks, en ik zeg niet dat seks overrated is....quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die geen seks hebben
Bustedquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die geen seks hebben
of aan de jeuk op m'n schouders, bovenarmen en benenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we vooral niet aan roze olifanten denken
Hè, verdommequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we vooral niet aan roze olifanten denken
i'll sleep when i'm deadquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah joh..slapen is toch overrated.
Dus..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe t voelt dan? Niks overrated aan, mits met de juist persoon
Dat was een goede filmquote:
doen ze ook n dansjequote:
geen idee, maar moet wel interessant zijn als het zo vaak ter sprake komtquote:
quote:
Hmmm... Oke...quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen idee, maar moet wel interessant zijn als het zo vaak ter sprake komt
Best leuk.quote:
they always do thatquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ze eten friet met aardbeiensmaak...
Goede acteur!quote:
Dat... Lijkt me best ranzig..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ze eten friet met aardbeiensmaak...
lekkerquote:
pfff, teveel seks bestaat niet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
hmm, sex, seks, teveel is ook niet leuk
Acherme...quote:
Doegquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even film kijken denk ik....bis gleich!![]()
Dan koop je die voor mij volgende maand toch, ik kan wel wachtenquote:
nog nooit een rauwe eikel gehad zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Under_Score het volgende:
[..]
pfff, teveel seks bestaat niet!
Stuur maar naar mij, ik kan uitslapen morgenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo ene bezoek de deur uit, zo de volgende en ik moet morgen heul vroeg op
ja, maar niet van de seksquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog nooit een rauwe eikel gehad zeker
Dan moet je die poesjes beter nat maken....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laterquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even film kijken denk ik....bis gleich!![]()
kort vind ik meestal het lekkerstquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
soms zit ik er wel is over te denken om een radicaal nieuw kapsel te nemen, een hanekam ofzo maar dan zon korte zegmaarmaar ik kom meestal met hetzelfde terug. gewoon kort.
vriendin komt even uithuilen.. Denk niet dat ze daarvoor naar jou wilquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, ik kan uitslapen morgen
Doe maar weer zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vriendin komt even uithuilen.. Denk niet dat ze daarvoor naar jou wil
ik ook, en het is makkelijk en veilig op mn werkquote:
Ik krijg waarschijnlijk over een maand of 2 ongeveer 5000/6000 euro.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan koop je die voor mij volgende maand toch, ik kan wel wachten
och. Gewoon een keer doen.. Wat kan jou het schelen joh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
soms zit ik er wel is over te denken om een radicaal nieuw kapsel te nemen, een hanekam ofzo maar dan zon korte zegmaarmaar ik kom meestal met hetzelfde terug. gewoon kort.
Ik ga het niet meer kort doen voor de winter voorbij is.. Ik ben een watje gewordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ook, en het is makkelijk en veilig op mn werk
morgen maar weer laten kortwieken.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Under_Score het volgende:
ik ook, en het is makkelijk en veilig op mn werk
morgen maar weer laten kortwieken.
ja das waar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och. Gewoon een keer doen.. Wat kan jou het schelen joh?
ken je dr geschiedenis dan?quote:
Ik heb gisteren speciaal weer de tondeuse erover gehaald,omdat het dan zo lekker koud voelt als ik naar buiten looptquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer kort doen voor de winter voorbij is.. Ik ben een watje geworden
Go mental. Doe iets geks. We staan achter je!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
Ik wil het iets langer, dan kan het weer in model ipv alleen achterover gekamtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb gisteren speciaal weer de tondeuse erover gehaald,omdat het dan zo lekker koud voelt als ik naar buiten loopt
Is een optiequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil het iets langer, dan kan het weer in model ipv alleen achterover gekamt
Je moet t ook niet doen met n black&dekkerschuurmachine doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh..kinkyquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet t ook niet doen met n black&dekkerschuurmachine doen![]()
ja te wijzen en lachen zekerquote:
Sjah zitten wel gaatjes in.. maar ik zou het niet aanraden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
t was te heetquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je die poesjes beter nat maken....
maar die trilt zo lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet t ook niet doen met n black&dekkerschuurmachine doen![]()
Daar word ik toch niet moe vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik wat voor je zingen/lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |