Goede acteur!quote:
Dat... Lijkt me best ranzig..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ze eten friet met aardbeiensmaak...
lekkerquote:
pfff, teveel seks bestaat niet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef PeuRac het volgende:
hmm, sex, seks, teveel is ook niet leuk
Acherme...quote:
Doegquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even film kijken denk ik....bis gleich!![]()
Dan koop je die voor mij volgende maand toch, ik kan wel wachtenquote:
nog nooit een rauwe eikel gehad zekerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Under_Score het volgende:
[..]
pfff, teveel seks bestaat niet!
Stuur maar naar mij, ik kan uitslapen morgenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo ene bezoek de deur uit, zo de volgende en ik moet morgen heul vroeg op
ja, maar niet van de seksquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog nooit een rauwe eikel gehad zeker
Dan moet je die poesjes beter nat maken....quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog nooit een rauwe eikel gehad zeker
Laterquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even film kijken denk ik....bis gleich!![]()
kort vind ik meestal het lekkerstquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
soms zit ik er wel is over te denken om een radicaal nieuw kapsel te nemen, een hanekam ofzo maar dan zon korte zegmaarmaar ik kom meestal met hetzelfde terug. gewoon kort.
vriendin komt even uithuilen.. Denk niet dat ze daarvoor naar jou wilquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij, ik kan uitslapen morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |