je zou degene horen te zijn die altijd snapt wat je voelt, maar zo zit het nou eenmaal niet in elkaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kostte me gewoon een halve dag om er achter te komen waarom ik me zo down voelde.![]()
en zelf headhunters ed benaderen? Het voordeel is dat zij je al door de 1e ronde heen helpen, t aantal gesprekken daalt, de kwaliteit stijgt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
open sollicitaties hebben nog helemaal niks opgeleverd tot nu toe idd.
Daar doe ik het voor. Kutlapo'squote:
bodylotion van sebamed werkt beter is mijn ervaring, maar werkt dus niet de hele dag en ik ben ook niet gedisciplineerd genoeg om te blijven smeren.quote:
Dat ik Yuki inderdaad nog nooit irl gezien heb?quote:
Ik ga met je meequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga tandenpoetsen en naar bed tot morgen.
ik ga maar lekker dom voor me uitstaren. daar ben ik tenminste wél goed in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Truste kerel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Wat is het leven soms simpel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik Yuki inderdaad nog nooit irl gezien heb?
trustenquote:
Succes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ga maar lekker dom voor me uitstaren. daar ben ik tenminste wél goed in.
Truste MissMSXquote:
Een beetje,ik heb van de volle 2 uur gebruik gemaaktquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
YipYip
Nog een beetje kunnen slapen?
oke danquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef YipYip het volgende:
Een beetje,ik heb van de volle 2 uur gebruik gemaaktmaar komt wel weer goed
Ah joh..slapen is toch overrated.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een beetje,ik heb van de volle 2 uur gebruik gemaaktmaar komt wel weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |