Doe maar weer zoquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vriendin komt even uithuilen.. Denk niet dat ze daarvoor naar jou wil
ik ook, en het is makkelijk en veilig op mn werkquote:
Ik krijg waarschijnlijk over een maand of 2 ongeveer 5000/6000 euro.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan koop je die voor mij volgende maand toch, ik kan wel wachten
och. Gewoon een keer doen.. Wat kan jou het schelen joh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
soms zit ik er wel is over te denken om een radicaal nieuw kapsel te nemen, een hanekam ofzo maar dan zon korte zegmaarmaar ik kom meestal met hetzelfde terug. gewoon kort.
Ik ga het niet meer kort doen voor de winter voorbij is.. Ik ben een watje gewordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ook, en het is makkelijk en veilig op mn werk
morgen maar weer laten kortwieken.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Under_Score het volgende:
ik ook, en het is makkelijk en veilig op mn werk
morgen maar weer laten kortwieken.
ja das waar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och. Gewoon een keer doen.. Wat kan jou het schelen joh?
ken je dr geschiedenis dan?quote:
Ik heb gisteren speciaal weer de tondeuse erover gehaald,omdat het dan zo lekker koud voelt als ik naar buiten looptquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer kort doen voor de winter voorbij is.. Ik ben een watje geworden
Go mental. Doe iets geks. We staan achter je!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Under_Score het volgende:
soms zit ik er wel is over te denken om een radicaal nieuw kapsel te nemen, een hanekam ofzo maar dan zon korte zegmaarmaar ik kom meestal met hetzelfde terug. gewoon kort.
Ik wil het iets langer, dan kan het weer in model ipv alleen achterover gekamtquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb gisteren speciaal weer de tondeuse erover gehaald,omdat het dan zo lekker koud voelt als ik naar buiten loopt
Is een optiequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil het iets langer, dan kan het weer in model ipv alleen achterover gekamt
Je moet t ook niet doen met n black&dekkerschuurmachine doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog nooit een rauwe eikel gehad zeker
Oeh..kinkyquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet t ook niet doen met n black&dekkerschuurmachine doen![]()
ja te wijzen en lachen zekerquote:
Sjah zitten wel gaatjes in.. maar ik zou het niet aanraden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
t was te heetquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je die poesjes beter nat maken....
maar die trilt zo lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Je moet t ook niet doen met n black&dekkerschuurmachine doen![]()
Daar word ik toch niet moe vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ik wat voor je zingen/lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |