abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:15:04 #102
15600 BB-King
Long live the King!
pi_87729770
Ethnikos, je maakt je compleet belachelijk. :')

Ik vind zelf de comedyserie 3rd Rock from the Sun ook niet leuk maar John Lithgow heeft wel een Emmy Award gewonnen voor z'n acteerwerk in Dexter en dan moet je wel wat kunnen hoor. Hij is een traditionele Broadway acteur en heeft een zeer geslaagd personage neergezet als de Trinity Killer. Een eigen mening is prima maar je weet niet bepaald te onderbouwen waarom Lithgow geen goed acteur zou zijn. Oja, en je reageert als een kind.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:24:45 #103
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_87730204
Er zijn wat posts verdwenen (+ reacties daarop) die onder de noemer "overbodig" vielen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_87730323
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Hehe idd, ik dacht ook, even het topic bijlezen, kijken of mensen alweer leuke plotwendingen hebben bedacht. Ik blij dat er alweer veel was gereageerd, is het zo'n vage discussie :+
haha idd...

* GewoneMan geeft Catwoman een biertje w/
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87738379
Hoe kom je aan de naam Ethnikos trouwens?
Ooit in Pireaus verdwaald geraakt?

;)
pi_87738528
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

haha idd...

* GewoneMan geeft Catwoman een biertje w/
:D Cheers!

Maar euhm, om toch ontopic te blijven enzo, het was wel een toffe aflevering!
Vraag me wel af hoe het Quinn verhaal gaat lopen. Ik vond het erg debiel dat hij daar zo duidelijk in zijn auto dat huis in de gaten hield, dat kan normaal dus echt niet bij een safe-house. Hopelijk gebeurt er snel wat met hem want ik vind hem maar een irritant ventje.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_87738719
Quinn liet wel even zijn menselijk kant zien tegen Deb... 'I am not the right man for you...'

:N
pi_87738729
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Vraag me wel af hoe het Quinn verhaal gaat lopen. Ik vond het erg debiel dat hij daar zo duidelijk in zijn auto dat huis in de gaten hield, dat kan normaal dus echt niet bij een safe-house. Hopelijk gebeurt er snel wat met hem want ik vind hem maar een irritant ventje.
Heel irritant en sneaky ventje idd.

Op de 1 of andere manier vond ik het weerzinwekkend toen hij door de telefoon aan Debra vroeg: "Was it good sex?"
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87738900
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

nou niet kunnen zover wil ik niet gaan maar het is wel riskant voor hem
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_87739065
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:13 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou niet kunnen zover wil ik niet gaan maar het is wel riskant voor hem
Als je in zo'n safe-house zit houden ze toch de omgeving wel continu in de gaten en valt het wel op dat er iemand in z'n auto voor het huis zit?
Aan de andere kant, ze zitten natuurlijk wel in een gewone straat en zullen niet elke seconde naar buiten kijken en we weten niet hoe lang hij voor dat huis stond. Zal dan wel maar even zijn geweest, want het is idd wel tricky.
Feauteaux
pi_87739140
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:22 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Als je in zo'n safe-house zit houden ze toch de omgeving wel continu in de gaten en valt het wel op dat er iemand in z'n auto voor het huis zit?
Aan de andere kant, ze zitten natuurlijk wel in een gewone straat en zullen niet elke seconde naar buiten kijken en we weten niet hoe lang hij voor dat huis stond. Zal dan wel maar even zijn geweest, want het is idd wel tricky.
het kwam meer over op mij dat hij er gewoon langs reed en niet uitgebreid voor die woning stond
pi_87739165
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het kwam meer over op mij dat hij er gewoon langs reed en niet uitgebreid voor die woning stond
Hmm, ik dacht dat hij er eerst langzaam voorbij reed en dat hij later wel stond te kijken? Nu ga ik twijfelen hehe :P
Feauteaux
pi_87739245
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:27 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Hmm, ik dacht dat hij er eerst langzaam voorbij reed en dat hij later wel stond te kijken? Nu ga ik twijfelen hehe :P
heb het stukje opnieuw bekeken en ik vind dat ik gelijk heb je ziet duidelijk dat hij niet stilstaat en gewoon langzaam voorbij rijd en naar binnen kijkt. (rond 12:50)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87739658
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

heb het stukje opnieuw bekeken en ik vind dat ik gelijk heb je ziet duidelijk dat hij niet stilstaat en gewoon langzaam voorbij rijd en naar binnen kijkt. (rond 12:50)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie! Nou dan moet ik maar eens gaan slapen, ben duidelijk niet meer scherp :P
Truste! :W
Feauteaux
pi_87739677
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:54 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Verdorie! Nou dan moet ik maar eens gaan slapen, ben duidelijk niet meer scherp :P
:W
pi_87739737
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:54 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Je verwart het waarsch. met de scene bij het tankstation.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 03:02:13 #117
28033 Pek
je moet wat
pi_87740349
Of die scene ervoor, dat hij staat te wachten tot ze wegrijden bij het safehouse :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 06:21:38 #118
271876 copilco
Elvis is dead
pi_87740892
Mooie aflevering weer! En het voorstukje voor volgende week zag er helemaal goed uit!!

SPOILER
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_87741170
Ik moest bij het laatste stukje denken aan 24! "There are more, it's not over!" Ik verwachtte toen een tikkende klok, maar die kwam maar niet. :')

Voor de rest was het wel ok. Die Santa Morte zaak boeit me wel, Dexter ook, maar de rest (nog) niet.
pi_87741346
Wow wat is seizoen 4 goed zeg _O_ Wat mij betreft de beste, buiten het eind van seizoen 1 dan...maar goed dat was vooral zo goed vanwege het feit dat alles nog nieuw was. Dit seizoen heeft het allemaal, spanning, humor, geen irritante personages :) Ohnee laat maar, Angel en LaGuerta is natuurlijk werkelijk waar verschrikkelijk (perfecte seizoenen bestaan niet kennelijk :/ )....weegt niet op tegen Lila though...maar goed, het is een goed seizoen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 oktober 2010 @ 09:03:53 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_87742053
Ligt het aan mijn tijdelijke reparatie-TV of was het gewoon ineens heel anders gefilmd (en dan met name de scenes in de auto enzo, viel me op). Leek wel of ze SOAP kleuren gebruikten...
pi_87801438
Nou ok, ik kan bijna live meepraten in dit topic. Nu in seizoen 5 aanbeland :P Bij welke ep zijn we hier ondertussen?

Vond het einde van seizoen 4 trouwens voor het eerst minder dan het begin van een seizoen...Vond de climax niet zo cool als ik verwacht had. Dacht dat Trinity nog allemaal extreme motieven zou hebben, maar uiteindelijk was het precies wat je in het begin eigenlijk al verwachtte. Bijna hetzelfde als Dexter zelf :) Maar de laatste aflevering was desalniettemin wel top. Zoals hij de auto van Trinity even gesaboteerd had xD
Maar verder was het net als seizoen 3 wel een beetje een seizoen met een groot soapgehalte, en met steeds meer en meer plotholes...Zitten echt dingen tussen waarvan je denkt "hmm, zijn ze nou echt zo debiel dat ze niks doorhebben?" en "dit kan echt niet...."..

En dat einde...Ik ben blij dat ze dood is, ze werd met de ep irritanter }) Maar het einde is wel de grootste cliffhanger ooit, zeker wat betreft Quinn en helemaal wat betreft Deb haar ontdekking. Die moord van Rita, ik verwacht niet dat we er veel van terug gaan zien in seizoen 5 of wel? Denk niet dat de schrijvers er nou veel mee willen gaan doen...Vond het wel een mooie plotwending/verrassing.
Jammer dat ik het al wist door die kutspoilers, (Nee, niet die in dit topic, maar als je alleen al op Dexter zoekt op het forum zie je al KLB posts over dat Rita dood ging etc...in de TT... :') ) anders was ik echt gechokeerd geweest.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_87807397
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:05 schreef Norrage het volgende:
Nou ok, ik kan bijna live meepraten in dit topic. Nu in seizoen 5 aanbeland :P Bij welke ep zijn we hier ondertussen?

ep 4 is inmiddels geweest. Wachten op ep 5
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87809067
Bah, wat zal het kut worden dat ik maar 1 ep per week kan zien :( Maar even een andere serie waarvna ik 4 seizoenen in 2 weken kan gaan kijken zoeken. Heb de Sopranos nog nooit gezien, toch eens een poging wagen O-)
pi_87810627
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Norrage het volgende:
Bah, wat zal het kut worden dat ik maar 1 ep per week kan zien :( Maar even een andere serie waarvna ik 4 seizoenen in 2 weken kan gaan kijken zoeken. Heb de Sopranos nog nooit gezien, toch eens een poging wagen O-)
Onlangs alle afleveringen van de Sopranos binnen twee weken er doorheen geknald. Wat een machtige serie was dat...zeker een aanrader..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:16:28 #126
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_87812637
Ben ik nou de enige die vindt dat de glans er een beetje af is? Ik ben lang niet meer zo geboeid als in het begin.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:28:51 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87813250
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Haunter het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat de glans er een beetje af is? Ik ben lang niet meer zo geboeid als in het begin.
Het probleem bij dit soort succes-series is altijd dat de eerste 1 of 2 series erg spannend zijn en daarna wordt het altijd iets meer van hetzelfde. Je weet op een gegeven moment gewoon wat Dexter doet en hoe hij zich ontdoet van zijn slachtoffers. De nieuwigheid wat dat betreft is er dan van af en dan zal je het moeten zoeken in andere verhaallijnen. Vaak proberen ze dat dan met wat humor en knipogen op te lossen en dat vind ik prima in het geval van dexter. dat het daardoor steeds wat stripverhaal-achtiger wordt neem ik op de koop toe. Gewoon leuke ontspannen TV. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 oktober 2010 @ 23:36:07 #128
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_87815855
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Het probleem bij dit soort succes-series is altijd dat de eerste 1 of 2 series erg spannend zijn en daarna wordt het altijd iets meer van hetzelfde. Je weet op een gegeven moment gewoon wat Dexter doet en hoe hij zich ontdoet van zijn slachtoffers. De nieuwigheid wat dat betreft is er dan van af en dan zal je het moeten zoeken in andere verhaallijnen. Vaak proberen ze dat dan met wat humor en knipogen op te lossen en dat vind ik prima in het geval van dexter. dat het daardoor steeds wat stripverhaal-achtiger wordt neem ik op de koop toe. Gewoon leuke ontspannen TV. :)
Ja, maar ik begin met een beetje te ergeren aan die tenenkrommende verhaallijn van Batista en slechte grime bij die Lopez in het ziekenhuis. En Quinn's verhaallijn begint nu heel erg op die van Paul Doaks te lijken in 1 van de eerdere seizoenen.
pi_87817474
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ja, maar ik begin met een beetje te ergeren aan die tenenkrommende verhaallijn van Batista en slechte grime bij die Lopez in het ziekenhuis. En Quinn's verhaallijn begint nu heel erg op die van Paul Doaks te lijken in 1 van de eerdere seizoenen.
Wie? Misschien bedoel je James Doakes?
pi_87817678
Ik vind dit seizoen tot nu toe ook redelijk matig, maar het lijkt me nog wat te vroeg om te concluderen of de glans er wat vanaf is, seizoen 4 was natuurlijk fantastisch, de schrijvers hebben nog wel wat krediet. Seizoen 3 kwam ook laat op gang, en het vorige seizoen werd pas echt leuk toen Lundy doodgeschoten werd. Hoewel het begin niet veelbelovend is heb ik nog wel vertrouwen, maar ik hoop wel dat ze na het volgende seizoen er een einde aan maken.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 06:03:07 #131
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87819875
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Norrage het volgende:
Sopranos is een verschrikkelijk goede serie, maar The Wire is de beste serie ooit!
pi_87820001
Ok seizoen 5 begonnen :P Kon niet wachten om te zien wat er in ep 1 ging gebeuren...maar nu wordt het 1 ep per week kijken hoor :P :(
maar...wat een geweldige aflevering.
Beste aflevering van de hele serie wat mij betreft. Niet doorsnee Dexter natuurlijk,maar het fucking acteerwerk van Dexter...geweldig _O_ Fantastisch begin, nog zelden zo'n brok in mijn keel gehad als bij dat einde. Belooft wat voor de rest van het seizoen :D

En fuck op met die fucking (ik ben even als Deb) subplot tussen Angel en Maria...Het is fucking nutteloos, en het gaat nu 2 seizoenen in beslag nemen? ongelooflijk, hoe kunnen ze dit hebben bedacht? :')
pi_87826198
Inderdaad, die plot met Angel en Maria is heel erg saai, maar dat Dexter een vrouwelijke compagnon krijgt vind ik dan wel geniaal. Weer lekker een heleboel extra enge mannen om te killen :P En die Quinn doet natuurlijk precies hetzelfde als Doakes, maar van mij mag zo'n soort verhaallijn best herhaald worden, heerlijk spannend..
We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:52:46 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87829961
Zo ik ben na alle seizoenen ook bij. Nu wachten tot zondag.
Eens kijken of die Quinn wat roet in het eten gaat gooien.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_87831523
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Houniet het volgende:
Zo ik ben na alle seizoenen ook bij. Nu wachten tot zondag.
Eens kijken of die Quinn wat roet in het eten gaat gooien.
dat gaat wel lukken denk ik maar het zal wel anders zijn dan doakes is mijn vermoeden
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:32:40 #136
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87833215
Het moet niet op hetzelfde gaan uitlopen want 1 keer is leuk geweest.
Ik ben echt benieuwd _O_.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:35:18 #137
271876 copilco
Elvis is dead
pi_87857565
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:13 schreef Norrage het volgende:
Wow wat is seizoen 4 goed zeg _O_ Wat mij betreft de beste, buiten het eind van seizoen 1 dan...maar goed dat was vooral zo goed vanwege het feit dat alles nog nieuw was. Dit seizoen heeft het allemaal, spanning, humor, geen irritante personages :) Ohnee laat maar, Angel en LaGuerta is natuurlijk werkelijk waar verschrikkelijk (perfecte seizoenen bestaan niet kennelijk :/ )....weegt niet op tegen Lila though...maar goed, het is een goed seizoen!
Angel is vrij waardeloos inderdaad met dat accent van hem.
LaGuerta daarentegen vind ik best lekker :@
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:36:22 #138
271876 copilco
Elvis is dead
pi_87857582
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 06:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Sopranos is een verschrikkelijk goede serie, maar The Wire is de beste serie ooit!
:o

TheWire maar eens downloaden dan! Beter dan Sopranos kan haast niet
pi_87857955
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 06:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

qft
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_87869286

Ik wist niet dat Angel zo'n baas was :7. Verder een totaal oninteressant verhaallijntje :').
pi_87869352
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 10:04 schreef Vlindur het volgende:
Julia ziet er goed verneukt uit zeg, jemig, ik herkende haar eerst niet eens! :o

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat Dexter wat makeup voor der koopt :').
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:39:00 #142
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_87869592
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wist niet dat Angel zo'n baas was :7. Verder een totaal oninteressant verhaallijntje :').
Ja god, de locale stagiair mocht ook een beetje knutselen met verf hoor. :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:05:04 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87879090
wat een stress-aflevering was 4 zeg :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_87879134
De nanny gaat Harrison vermoorden. Let maar op.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:12:45 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87879328
:D
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:13:50 #146
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_87879360
:'(
pi_87882164
Of die andere kinderen. Dat Dexter alleen met Harrison overblijft.
We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D
pi_87882354
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 22:06 schreef Mylene het volgende:
De nanny gaat Harrison vermoorden. Let maar op.
Dat gaat te ver. Dat zullen de makers niet doen.

En mocht zoiets voorkomen, stop ik met kijken :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87886236
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat gaat te ver. Dat zullen de makers niet doen.

En mocht zoiets voorkomen, stop ik met kijken :N
Ik niet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:31:35 #150
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_87891856
Maken die mensen bij dat politiestation niet eigenlijk veel te veel mee :P je zou toch vermoeden dat er wat aan de hand is als in denk ik 5 jaar nu dan:

- Doakes de 'bay-harbor butcher is'
- Rita dood gaat
- Dexter voor de 2e keer als killer verdacht is
- Debra in seizoen 1
- Miguel Prado dood is
- Ellen Wolf dood is
I want to bla bla bla
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:40:45 #151
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87892102
miami he.
pi_87892126
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Jmsls het volgende:
Maken die mensen bij dat politiestation niet eigenlijk veel te veel mee :P je zou toch vermoeden dat er wat aan de hand is als in denk ik 5 jaar nu dan:

- Doakes de 'bay-harbor butcher is'
- Rita dood gaat
- Dexter voor de 2e keer als killer verdacht is
- Debra in seizoen 1
- Miguel Prado dood is
- Ellen Wolf dood is
Vind het eigenlijk nog wel meevallen als ik het zo zie. Zeker omdat Miguel Prado en Ellen Wolf vrijwel geen directe betrekking hadden tot het corps.
Kattentrapper...
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:43:05 #153
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_87892185
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Bril_idioot het volgende:

[..]

Vind het eigenlijk nog wel meevallen als ik het zo zie. Zeker omdat Miguel Prado en Ellen Wolf vrijwel geen directe betrekking hadden tot het corps.
Nou ja ik hoop dat ik het de volgende 5 jaar niet mee maak, wat een kut leven heeft LaGuerta.
I want to bla bla bla
pi_87929865
Masuka was weer een held deze aflevering.
En Peter Weller ook een mooie toevoeging denk ik
  maandag 25 oktober 2010 @ 11:29:19 #155
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87930199
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:02 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Inderdaad, die plot met Angel en Maria is heel erg saai, maar dat Dexter een vrouwelijke compagnon krijgt vind ik dan wel geniaal. Weer lekker een heleboel extra enge mannen om te killen :P En die Quinn doet natuurlijk precies hetzelfde als Doakes, maar van mij mag zo'n soort verhaallijn best herhaald worden, heerlijk spannend..
Quinn weet dat natuurlijk niet :P
Ben benieuwd of hij ook in het verleden gaat graven. Momenteel verdenkt hij dexter alleen maar van de moord op Rita. wat hij dan heerlijk ironisch niet heeft gedaan, vind ik mooi bedacht :)

Verder was dit een geweldige aflevering. Masuka was weer een beetje de oude (huhuhu :P) en die achtervolging vond ik tof, omdat je normaal wil dat het slachtoffer ontkomt en nu niet, geeft me steeds toch weer een raar gevoel om 'voor' de slechterik te zijn.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:11:24 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_87933522
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef kingmob het volgende:

Verder was dit een geweldige aflevering. Masuka was weer een beetje de oude (huhuhu :P) en die achtervolging vond ik tof, omdat je normaal wil dat het slachtoffer ontkomt en nu niet, geeft me steeds toch weer een raar gevoel om 'voor' de slechterik te zijn.
Ja, dat maakt de serie toch ook wel erg goed O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:36:26 #157
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87936365
Legendarische huhuhuhuhu van Masuka. Ik heb alleen geen flauw idee waar de serie nu heen gaat voor Dexter zelf. Want mijn indruk is dat hij niet zelf op zoek wilt gaan naar die zogenaamde bende waar Lumen slachtoffer van is.
吴 曼 迪
pi_87936993
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef kingmob het volgende:

[..]

Quinn weet dat natuurlijk niet :P
Ben benieuwd of hij ook in het verleden gaat graven. Momenteel verdenkt hij dexter alleen maar van de moord op Rita. wat hij dan heerlijk ironisch niet heeft gedaan, vind ik mooi bedacht :)

Daar is helemaal geen sprake van.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:54:30 #159
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87937106
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Daar is helemaal geen sprake van.
Quin zegt steeds dat ze ook Dexter moeten onderzoeken omdat meestal de man de moordenaar is van de moord. Maar ik weet even niet meer precies hoe ze nu weten wie de Trinity Killer was en daardoor op zoek zijn naar Kyle Butler (Dexter dan).
吴 曼 迪
pi_87938089
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef megamandy het volgende:

[..]

Quin zegt steeds dat ze ook Dexter moeten onderzoeken omdat meestal de man de moordenaar is van de moord. Maar ik weet even niet meer precies hoe ze nu weten wie de Trinity Killer was en daardoor op zoek zijn naar Kyle Butler (Dexter dan).
dat jochie die ontsnapte tekende dat logo van four homes (of hoe hete dat goede doel ook alweer) en toen ze dat hadden kwam iedereen die daarvoor werkte in het licht. toen trinity zijn bankrekening leeghaalde en gevlucht was hebben ze zijn woning doorzocht en vonden ze het een en ander (lege plek van de hamer die identiek was als gebruikt in een moord) die doodskist enz enz

moest ook even graven in mijn geheugen maar dit dekt de lading wel denk ik ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:24:13 #161
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87941120
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat jochie die ontsnapte tekende dat logo van four homes (of hoe hete dat goede doel ook alweer) en toen ze dat hadden kwam iedereen die daarvoor werkte in het licht. toen trinity zijn bankrekening leeghaalde en gevlucht was hebben ze zijn woning doorzocht en vonden ze het een en ander (lege plek van de hamer die identiek was als gebruikt in een moord) die doodskist enz enz

moest ook even graven in mijn geheugen maar dit dekt de lading wel denk ik ;)
Oja klopt! Four walls one home ofzoiets? Dat bouwproject in ieder geval. En de politie was op zoek naar Kyle Butler omdat die misschien zou weten waar Trinity is, en die tekeningen leidde Quin weer naar Dexter/Justing Bieber :D
吴 曼 迪
pi_87941304
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Oja klopt! Four walls one home ofzoiets?
Four Walls, One Heart.
pi_87942004
She's into needles, why don't you show her your dick _O- .
pi_87942011
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Oja klopt! Four walls one home ofzoiets? Dat bouwproject in ieder geval. En de politie was op zoek naar Kyle Butler omdat die misschien zou weten waar Trinity is, en die tekeningen leidde Quin weer naar Dexter/Justing Bieber :D
ja dat klopt tevens kwamen ze er toen ook achter dat de trinity nog een extra moord pleegde (een klein vermist kind) en trinity was de enige die op alle plekken was. en er was iets met post cards ofzo weet niet meer precies

quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Four Walls, One Heart.
die ja :)
pi_87942042
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:43 schreef luckass het volgende:
She's into needles, why don't you show her your dick _O- .
lol ja die was echt briljant

ps. iemand die engelse subs heeft voor dexter.s05e05.720p.hdtv.x264-immerse.mkv ??
pi_87942704
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]
ps. iemand die engelse subs heeft voor dexter.s05e05.720p.hdtv.x264-immerse.mkv ??
Bierdopje. Hoewel deze sub voor de release van Orenji is, maar grote kans dat die ook sync loopt. Zo niet, dan kan vlc player 'm wel gelijk zetten.
pi_87942743
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Bierdopjep.
dat is een andere :{ niet immerse :{
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 17:18:49 #168
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_87943677
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat is een andere :{ niet immerse :{
www.subscene.com staat ie tussen...

"Tramp stamp, I'm in love"
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_87944081
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef Armani XL het volgende:

[..]

www.subscene.com staat ie tussen...

"Tramp stamp, I'm in love"
nou dan ben ik scheel denk ik :{ maar ik zie hem niet hoor wel andere afleveringen maar niet die }:|
pi_87944737
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lol ja die was echt briljant

op addic7ed.com staan altijd super snel engelse subs
pi_87945391
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

op addic7ed.com staan altijd super snel engelse subs
_O_

edit: er is ook een nieuwe early cuts uit genaamd Dark echo. je kan hem alleen niet meer kijken op de website (nederlands IP adres) en download heb ik nog niet kunnen vinden :N

[ Bericht 24% gewijzigd door GewoneMan op 25-10-2010 18:16:21 ]
pi_87951789
Ik vond deze eppa niet zo geslaagd.
pi_87953243
Hoe heet die acteur ook alweer die nu voor Quinn Dexter gaat natrekken? Staat nog niet op imdb, maar ik herken hem van 24 volgens mij.
pi_87953365
Van 24 kun je hem niet herkennen, want daar heeft hij niet in gespeeld
pi_87953410
Dat begin was geniaal, over die schram van Harisson bij dat andere kind. En dat hij het bewijs al had verwijderd :D
U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.
  ESF Reporter maandag 25 oktober 2010 @ 21:04:23 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_87953789
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef Boekenwurm het volgende:
Hoe heet die acteur ook alweer die nu voor Quinn Dexter gaat natrekken? Staat nog niet op imdb, maar ik herken hem van 24 volgens mij.
Peter Weller - Officer Alex J. Murphy/RoboCop
Robocop, misschien?
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:09:07 #177
28033 Pek
je moet wat
pi_87954037
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Peter Weller? Jazeker wel. Day 5. ;)
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_87954795
Oh, ik las het niet goed, ik dacht dat het over Quinn ging :P
pi_87955811
Vond die fouilleerscene wel geil :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:56:55 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87956514
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Echt wel, de bad guy uit seizoen 5. Speelde ook mee in de legendarische "I shot here above the knee cap, she can still walk"-scene :Y .
quote:
7.gif Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond deze eppa niet zo geslaagd. [ afbeelding ]
Eens.
2000 light years from home
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:58:58 #181
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_87956636
Oh, nog iets (wat ik hier nog niet lees tut tut) de onderbroek van Masuka
吴 曼 迪
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:00:14 #182
192683 AMDB
Visionair.
pi_87956707
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef megamandy het volgende:
Ik moest 3x kijken of ik het nou goed zag :')
pi_87958337
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef megamandy het volgende:
Jaa geweldig :D En dan aan de voorkant met die staart er boven uit :D
Feauteaux
pi_87958464
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef Shasty het volgende:
Vond die fouilleerscene wel geil :9
Niet geil, wel goed.
pi_87959049
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:30 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Jaa geweldig :D En dan aan de voorkant met die staart er boven uit :D
ja was cool :D al zag ik liever die spaanse agente in dr string :9
pi_87959988
Ik herken wel meer trekjes van 24 nu in de show (behalve Peter Weller nu, leuk dat ie meedoet), maar volgens mij is een aantal mensen van de 24 crew nu bij Dexter aan de slag. :)

Ik vond deze aflevering niet boeiend. Het deed me allemaal niks. Ik heb geen idee waar het heen gaat. Normaal vind ik dat niet erg, maar ik heb geen idee waar ik 't soms zoeken moet. :{
pi_87960190
Matige aflevering met als pluspunt Masuka. :')
pi_87960716
Masuka, huhuhuhuhu :') _O-
Verder vond ik het een matige aflevering.
pi_87961240
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Masuka, huhuhuhuhu :') _O-
Verder vond ik het een matige aflevering.
ik vind het hele seizoen tot nu toe matig...

niet echt een hoofdverhaal weinig (toffe) actie en een hoop side gedoe wat boring is...

zo jammer :N
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:32:50 #190
66083 Platina
78th Element
pi_87961360
beetje tamme aflevering, maar dat is vaker bij de middelste afleveringen van een seizoen.
pi_87961460
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef Platina het volgende:
beetje tamme aflevering, maar dat is vaker bij de middelste afleveringen van een seizoen.
mjah we zitten bijna op de helft van het seizoen en heb bij niet 1 aflevering van dit seizoen een WTF of AWESOME moment gehad...
pi_87961666
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef Platina het volgende:
O ja, 12 afleveringen maar... :{
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:46:20 #193
66083 Platina
78th Element
pi_87961919
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

mjah we zitten bijna op de helft van het seizoen en heb bij niet 1 aflevering van dit seizoen een WTF of AWESOME moment gehad...
Kan ik wel begrijpen, heeft denk ik ook deels te maken met seizoen 4. Dat was echt een topseizoen waar nu nog even van moet worden bijgekomen en waarbij de minder interessante verhaallijnen nu toch naar boven gaan komen. De vele aandacht voor Harrison bijvoorbeeld.

Vergelijk het met seizoen 1 en 2. 2 was ook vele malen minder dan seizoen 1. Bovendien heeft Dexter bijna zijn houdbaarheid overschreden, een seizoen 6 moet nog kunnen hierna. Maar daar zou het dan eigenlijk bij moeten ophouden.
  maandag 25 oktober 2010 @ 23:52:12 #194
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_87962155
Masuka in een panterprint-onderbroek _O-
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  Redactie Games maandag 25 oktober 2010 @ 23:55:23 #195
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87962262
Masuka blijft een geweldig karakter in deze serie. Vorige week al in die aflevering samen met Batista en LaGuerta in de lift over zijn Batista's lans schoonboenen en vandaag weer met die tattoo op z'n rug en panterprintslip... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 26-10-2010 00:24:57 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:01:45 #196
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_87962553
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Masuka blijft een geweldig karakter in deze serie. Vorige week al in die aflevering samen met Batista en Guerta in de lift over zijn Batista's lans schoonboenen en vandaag weer met die tattoo op z'n rug en panterprintslip... :')
Ik vindt hem al vanaf het begin geniaal _O_ .
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_87962749
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef Platina het volgende:

[..]

Kan ik wel begrijpen, heeft denk ik ook deels te maken met seizoen 4. Dat was echt een topseizoen waar nu nog even van moet worden bijgekomen en waarbij de minder interessante verhaallijnen nu toch naar boven gaan komen. De vele aandacht voor Harrison bijvoorbeeld.

Vergelijk het met seizoen 1 en 2. 2 was ook vele malen minder dan seizoen 1. Bovendien heeft Dexter bijna zijn houdbaarheid overschreden, een seizoen 6 moet nog kunnen hierna. Maar daar zou het dan eigenlijk bij moeten ophouden.
aan het begin was ik een stuk positiever om diezelfde redenen maar kom op dat hadden ze allemaal een stuk eerder (of door elke episode iets minder te maken in plaats van totaal niet tof)

ehhhh
OMG OMG OMG

SPOILER
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:07:56 #198
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87962840
Dit was een goede, goede ep.
When all else fails, you always have delusion.
pi_87963350
Vermakelijke episode. Ik denk wel dat ze het 'Harrison-probleempje' (mogelijk getraumatiseerde killerbaby) dit seizoen op een laag pitje zetten. Dexter heeft al genoeg potentiële problemen rondlopen nu.
pi_87963683
Tja! ben benieuwd waar Quinn met, de acteur Peter Weller op uitdraait, bedoel hij kan moeilijk hem laten verdwijnen en Quinn, voor de rest, beetje mellow allemaal. Ben nog steeds benieuwd waar het heen gaat. Zal mij niets maar dan ook niets verbazen als Julia Stiles iets voor Dexter gaat voelen of andersom. En dat die twee in het volgende en laatste? seizoen op pad gaan of iets dergelijks.
pi_87964005
Komt nog steeds niet echt tempo in. Allemaal nog wat vergezocht, en het plot is teveel van toeval afhankelijk.

Gelukkig is Peter Weller erbij, zijn karakter lijkt een echte badass, en met Dexter de enige goede acteur in dit seizoen. Dat kan nog wel een toffe verhaallijn worden.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:10:06 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87965081
Erg vermakelijk. Vooral Masuka weer. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')