haha idd...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hehe idd, ik dacht ook, even het topic bijlezen, kijken of mensen alweer leuke plotwendingen hebben bedacht. Ik blij dat er alweer veel was gereageerd, is het zo'n vage discussie
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
haha idd...
* GewoneMan geeft Catwoman een biertje
Heel irritant en sneaky ventje idd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]Cheers!
Maar euhm, om toch ontopic te blijven enzo, het was wel een toffe aflevering!
Vraag me wel af hoe het Quinn verhaal gaat lopen. Ik vond het erg debiel dat hij daar zo duidelijk in zijn auto dat huis in de gaten hield, dat kan normaal dus echt niet bij een safe-house. Hopelijk gebeurt er snel wat met hem want ik vind hem maar een irritant ventje.
nou niet kunnen zover wil ik niet gaan maar het is wel riskant voor hemquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]Cheers!
Maar euhm, om toch ontopic te blijven enzo, het was wel een toffe aflevering!
Vraag me wel af hoe het Quinn verhaal gaat lopen. Ik vond het erg debiel dat hij daar zo duidelijk in zijn auto dat huis in de gaten hield, dat kan normaal dus echt niet bij een safe-house. Hopelijk gebeurt er snel wat met hem want ik vind hem maar een irritant ventje.
Als je in zo'n safe-house zit houden ze toch de omgeving wel continu in de gaten en valt het wel op dat er iemand in z'n auto voor het huis zit?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou niet kunnen zover wil ik niet gaan maar het is wel riskant voor hem
het kwam meer over op mij dat hij er gewoon langs reed en niet uitgebreid voor die woning stondquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Als je in zo'n safe-house zit houden ze toch de omgeving wel continu in de gaten en valt het wel op dat er iemand in z'n auto voor het huis zit?
Aan de andere kant, ze zitten natuurlijk wel in een gewone straat en zullen niet elke seconde naar buiten kijken en we weten niet hoe lang hij voor dat huis stond. Zal dan wel maar even zijn geweest, want het is idd wel tricky.
Hmm, ik dacht dat hij er eerst langzaam voorbij reed en dat hij later wel stond te kijken? Nu ga ik twijfelen hehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het kwam meer over op mij dat hij er gewoon langs reed en niet uitgebreid voor die woning stond
heb het stukje opnieuw bekeken en ik vind dat ik gelijk heb je ziet duidelijk dat hij niet stilstaat en gewoon langzaam voorbij rijd en naar binnen kijkt. (rond 12:50)quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:27 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat hij er eerst langzaam voorbij reed en dat hij later wel stond te kijken? Nu ga ik twijfelen hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb het stukje opnieuw bekeken en ik vind dat ik gelijk heb je ziet duidelijk dat hij niet stilstaat en gewoon langzaam voorbij rijd en naar binnen kijkt. (rond 12:50)Verdorie! Nou dan moet ik maar eens gaan slapen, ben duidelijk niet meer scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truste!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Verdorie! Nou dan moet ik maar eens gaan slapen, ben duidelijk niet meer scherp![]()
Truste!
Je verwart het waarsch. met de scene bij het tankstation.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:54 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Verdorie! Nou dan moet ik maar eens gaan slapen, ben duidelijk niet meer scherp![]()
Truste!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
quote:ep 4 is inmiddels geweest. Wachten op ep 5Op donderdag 21 oktober 2010 18:05 schreef Norrage het volgende:
Nou ok, ik kan bijna live meepraten in dit topic. Nu in seizoen 5 aanbelandBij welke ep zijn we hier ondertussen?
quote:Onlangs alle afleveringen van de Sopranos binnen twee weken er doorheen geknald. Wat een machtige serie was dat...zeker een aanrader..Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Norrage het volgende:
Bah, wat zal het kut worden dat ik maar 1 ep per week kan zienMaar even een andere serie waarvna ik 4 seizoenen in 2 weken kan gaan kijken zoeken. Heb de Sopranos nog nooit gezien, toch eens een poging wagen
![]()
quote:Het probleem bij dit soort succes-series is altijd dat de eerste 1 of 2 series erg spannend zijn en daarna wordt het altijd iets meer van hetzelfde. Je weet op een gegeven moment gewoon wat Dexter doet en hoe hij zich ontdoet van zijn slachtoffers. De nieuwigheid wat dat betreft is er dan van af en dan zal je het moeten zoeken in andere verhaallijnen. Vaak proberen ze dat dan met wat humor en knipogen op te lossen en dat vind ik prima in het geval van dexter. dat het daardoor steeds wat stripverhaal-achtiger wordt neem ik op de koop toe. Gewoon leuke ontspannen TV.Op donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Haunter het volgende:
Ben ik nou de enige die vindt dat de glans er een beetje af is? Ik ben lang niet meer zo geboeid als in het begin.
quote:Ja, maar ik begin met een beetje te ergeren aan die tenenkrommende verhaallijn van Batista en slechte grime bij die Lopez in het ziekenhuis. En Quinn's verhaallijn begint nu heel erg op die van Paul Doaks te lijken in 1 van de eerdere seizoenen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Het probleem bij dit soort succes-series is altijd dat de eerste 1 of 2 series erg spannend zijn en daarna wordt het altijd iets meer van hetzelfde. Je weet op een gegeven moment gewoon wat Dexter doet en hoe hij zich ontdoet van zijn slachtoffers. De nieuwigheid wat dat betreft is er dan van af en dan zal je het moeten zoeken in andere verhaallijnen. Vaak proberen ze dat dan met wat humor en knipogen op te lossen en dat vind ik prima in het geval van dexter. dat het daardoor steeds wat stripverhaal-achtiger wordt neem ik op de koop toe. Gewoon leuke ontspannen TV.
quote:Wie? Misschien bedoel je James Doakes?Op donderdag 21 oktober 2010 23:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin met een beetje te ergeren aan die tenenkrommende verhaallijn van Batista en slechte grime bij die Lopez in het ziekenhuis. En Quinn's verhaallijn begint nu heel erg op die van Paul Doaks te lijken in 1 van de eerdere seizoenen.
quote:Sopranos is een verschrikkelijk goede serie, maar The Wire is de beste serie ooit!Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Norrage het volgende:
Bah, wat zal het kut worden dat ik maar 1 ep per week kan zienMaar even een andere serie waarvna ik 4 seizoenen in 2 weken kan gaan kijken zoeken. Heb de Sopranos nog nooit gezien, toch eens een poging wagen
![]()
quote:dat gaat wel lukken denk ik maar het zal wel anders zijn dan doakes is mijn vermoedenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Houniet het volgende:
Zo ik ben na alle seizoenen ook bij. Nu wachten tot zondag.
Eens kijken of die Quinn wat roet in het eten gaat gooien.
quote:Angel is vrij waardeloos inderdaad met dat accent van hem.Op woensdag 20 oktober 2010 08:13 schreef Norrage het volgende:
Wow wat is seizoen 4 goed zegWat mij betreft de beste, buiten het eind van seizoen 1 dan...maar goed dat was vooral zo goed vanwege het feit dat alles nog nieuw was. Dit seizoen heeft het allemaal, spanning, humor, geen irritante personages
Ohnee laat maar, Angel en LaGuerta is natuurlijk werkelijk waar verschrikkelijk (perfecte seizoenen bestaan niet kennelijk :/ )....weegt niet op tegen Lila though...maar goed, het is een goed seizoen!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 06:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sopranos is een verschrikkelijk goede serie, maar The Wire is de beste serie ooit!
quote:qftOp vrijdag 22 oktober 2010 06:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sopranos is een verschrikkelijk goede serie, maar The Wire is de beste serie ooit!
quote:Het wordt tijd dat Dexter wat makeup voor der kooptOp dinsdag 19 oktober 2010 10:04 schreef Vlindur het volgende:
Julia ziet er goed verneukt uit zeg, jemig, ik herkende haar eerst niet eens!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ja god, de locale stagiair mocht ook een beetje knutselen met verf hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:30 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Angel zo'n baas was. Verder een totaal oninteressant verhaallijntje
.
quote:Dat gaat te ver. Dat zullen de makers niet doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:06 schreef Mylene het volgende:
De nanny gaat Harrison vermoorden. Let maar op.
quote:Ik niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat gaat te ver. Dat zullen de makers niet doen.
En mocht zoiets voorkomen, stop ik met kijken
quote:Vind het eigenlijk nog wel meevallen als ik het zo zie. Zeker omdat Miguel Prado en Ellen Wolf vrijwel geen directe betrekking hadden tot het corps.Op zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Jmsls het volgende:
Maken die mensen bij dat politiestation niet eigenlijk veel te veel meeje zou toch vermoeden dat er wat aan de hand is als in denk ik 5 jaar nu dan:
- Doakes de 'bay-harbor butcher is'
- Rita dood gaat
- Dexter voor de 2e keer als killer verdacht is
- Debra in seizoen 1
- Miguel Prado dood is
- Ellen Wolf dood is
quote:Nou ja ik hoop dat ik het de volgende 5 jaar niet mee maak, wat een kut leven heeft LaGuerta.Op zondag 24 oktober 2010 12:41 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk nog wel meevallen als ik het zo zie. Zeker omdat Miguel Prado en Ellen Wolf vrijwel geen directe betrekking hadden tot het corps.
quote:Quinn weet dat natuurlijk nietOp vrijdag 22 oktober 2010 12:02 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Inderdaad, die plot met Angel en Maria is heel erg saai, maar dat Dexter een vrouwelijke compagnon krijgt vind ik dan wel geniaal. Weer lekker een heleboel extra enge mannen om te killenEn die Quinn doet natuurlijk precies hetzelfde als Doakes, maar van mij mag zo'n soort verhaallijn best herhaald worden, heerlijk spannend..
quote:Ja, dat maakt de serie toch ook wel erg goedOp maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef kingmob het volgende:
Verder was dit een geweldige aflevering. Masuka was weer een beetje de oude (huhuhu) en die achtervolging vond ik tof, omdat je normaal wil dat het slachtoffer ontkomt en nu niet, geeft me steeds toch weer een raar gevoel om 'voor' de slechterik te zijn.
quote:Daar is helemaal geen sprake van.Op maandag 25 oktober 2010 11:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Quinn weet dat natuurlijk niet
Ben benieuwd of hij ook in het verleden gaat graven. Momenteel verdenkt hij dexter alleen maar van de moord op Rita. wat hij dan heerlijk ironisch niet heeft gedaan, vind ik mooi bedacht
Verder was dit een geweldige aflevering. Masuka was weer een beetje de oude (huhuhu) en die achtervolging vond ik tof, omdat je normaal wil dat het slachtoffer ontkomt en nu niet, geeft me steeds toch weer een raar gevoel om 'voor' de slechterik te zijn.
quote:Quin zegt steeds dat ze ook Dexter moeten onderzoeken omdat meestal de man de moordenaar is van de moord. Maar ik weet even niet meer precies hoe ze nu weten wie de Trinity Killer was en daardoor op zoek zijn naar Kyle Butler (Dexter dan).Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen sprake van.
quote:dat jochie die ontsnapte tekende dat logo van four homes (of hoe hete dat goede doel ook alweer) en toen ze dat hadden kwam iedereen die daarvoor werkte in het licht. toen trinity zijn bankrekening leeghaalde en gevlucht was hebben ze zijn woning doorzocht en vonden ze het een en ander (lege plek van de hamer die identiek was als gebruikt in een moord) die doodskist enz enzOp maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Quin zegt steeds dat ze ook Dexter moeten onderzoeken omdat meestal de man de moordenaar is van de moord. Maar ik weet even niet meer precies hoe ze nu weten wie de Trinity Killer was en daardoor op zoek zijn naar Kyle Butler (Dexter dan).
quote:Oja klopt! Four walls one home ofzoiets? Dat bouwproject in ieder geval. En de politie was op zoek naar Kyle Butler omdat die misschien zou weten waar Trinity is, en die tekeningen leidde Quin weer naar Dexter/Justing BieberOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat jochie die ontsnapte tekende dat logo van four homes (of hoe hete dat goede doel ook alweer) en toen ze dat hadden kwam iedereen die daarvoor werkte in het licht. toen trinity zijn bankrekening leeghaalde en gevlucht was hebben ze zijn woning doorzocht en vonden ze het een en ander (lege plek van de hamer die identiek was als gebruikt in een moord) die doodskist enz enz
moest ook even graven in mijn geheugen maar dit dekt de lading wel denk ik
quote:Four Walls, One Heart.Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja klopt! Four walls one home ofzoiets?
quote:ja dat klopt tevens kwamen ze er toen ook achter dat de trinity nog een extra moord pleegde (een klein vermist kind) en trinity was de enige die op alle plekken was. en er was iets met post cards ofzo weet niet meer preciesOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja klopt! Four walls one home ofzoiets? Dat bouwproject in ieder geval. En de politie was op zoek naar Kyle Butler omdat die misschien zou weten waar Trinity is, en die tekeningen leidde Quin weer naar Dexter/Justing Bieber
quote:die ja
quote:lol ja die was echt briljantOp maandag 25 oktober 2010 16:43 schreef luckass het volgende:
She's into needles, why don't you show her your dick.
quote:Bierdopje. Hoewel deze sub voor de release van Orenji is, maar grote kans dat die ook sync loopt. Zo niet, dan kan vlc player 'm wel gelijk zetten.Op maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ps. iemand die engelse subs heeft voor dexter.s05e05.720p.hdtv.x264-immerse.mkv ??
quote:dat is een andere
quote:nou dan ben ik scheel denk ikOp maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef Armani XL het volgende:
[..]
www.subscene.com staat ie tussen...
"Tramp stamp, I'm in love"
quote:op addic7ed.com staan altijd super snel engelse subsOp maandag 25 oktober 2010 16:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lol ja die was echt briljant
ps. iemand die engelse subs heeft voor dexter.s05e05.720p.hdtv.x264-immerse.mkv ??
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
op addic7ed.com staan altijd super snel engelse subs
quote:Peter Weller - Officer Alex J. Murphy/RoboCopOp maandag 25 oktober 2010 20:53 schreef Boekenwurm het volgende:
Hoe heet die acteur ook alweer die nu voor Quinn Dexter gaat natrekken? Staat nog niet op imdb, maar ik herken hem van 24 volgens mij.
quote:Peter Weller? Jazeker wel. Day 5.Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Van 24 kun je hem niet herkennen, want daar heeft hij niet in gespeeld
quote:Echt wel, de bad guy uit seizoen 5. Speelde ook mee in de legendarische "I shot here above the knee cap, she can still walk"-sceneOp maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Van 24 kun je hem niet herkennen, want daar heeft hij niet in gespeeld
quote:Eens.Op maandag 25 oktober 2010 20:27 schreef -Mo- het volgende:
Ik vond deze eppa niet zo geslaagd. [ afbeelding ]
quote:Ik moest 3x kijken of ik het nou goed zagOp maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef megamandy het volgende:
Oh, nog iets (wat ik hier nog niet lees tut tut) de onderbroek van Masuka
quote:Jaa geweldigOp maandag 25 oktober 2010 21:58 schreef megamandy het volgende:
Oh, nog iets (wat ik hier nog niet lees tut tut) de onderbroek van Masuka
quote:ja was coolOp maandag 25 oktober 2010 22:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jaa geweldigEn dan aan de voorkant met die staart er boven uit
quote:ik vind het hele seizoen tot nu toe matig...Op maandag 25 oktober 2010 23:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Masuka, huhuhuhuhu![]()
![]()
Verder vond ik het een matige aflevering.
quote:mjah we zitten bijna op de helft van het seizoen en heb bij niet 1 aflevering van dit seizoen een WTF of AWESOME moment gehad...Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef Platina het volgende:
beetje tamme aflevering, maar dat is vaker bij de middelste afleveringen van een seizoen.
quote:O ja, 12 afleveringen maar...Op maandag 25 oktober 2010 23:32 schreef Platina het volgende:
beetje tamme aflevering, maar dat is vaker bij de middelste afleveringen van een seizoen.
quote:Kan ik wel begrijpen, heeft denk ik ook deels te maken met seizoen 4. Dat was echt een topseizoen waar nu nog even van moet worden bijgekomen en waarbij de minder interessante verhaallijnen nu toch naar boven gaan komen. De vele aandacht voor Harrison bijvoorbeeld.Op maandag 25 oktober 2010 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mjah we zitten bijna op de helft van het seizoen en heb bij niet 1 aflevering van dit seizoen een WTF of AWESOME moment gehad...
quote:Ik vindt hem al vanaf het begin geniaalOp maandag 25 oktober 2010 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Masuka blijft een geweldig karakter in deze serie. Vorige week al in die aflevering samen met Batista en Guerta in de lift over zijn Batista's lans schoonboenen en vandaag weer met die tattoo op z'n rug en panterprintslip...
quote:aan het begin was ik een stuk positiever om diezelfde redenen maar kom op dat hadden ze allemaal een stuk eerder (of door elke episode iets minder te maken in plaats van totaal niet tof)Op maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef Platina het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen, heeft denk ik ook deels te maken met seizoen 4. Dat was echt een topseizoen waar nu nog even van moet worden bijgekomen en waarbij de minder interessante verhaallijnen nu toch naar boven gaan komen. De vele aandacht voor Harrison bijvoorbeeld.
Vergelijk het met seizoen 1 en 2. 2 was ook vele malen minder dan seizoen 1. Bovendien heeft Dexter bijna zijn houdbaarheid overschreden, een seizoen 6 moet nog kunnen hierna. Maar daar zou het dan eigenlijk bij moeten ophouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |