abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:06:15 #51
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658599
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens richting bed.
:W slaap lekker allemaal :*
Slaap lekker :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:06:43 #52
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87658610
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik ga volgende week oma opbellen om te vbragen of ik weer eens kan komen eten..
Maar bij opa.. Ik weet niet wat ik tegen m moet zeggen.. Oma was er altijd en die hield nooit dr mond.. Maar opa is altijd zo stil.. -O-
Gewoon een dikke knuffel geven :*
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:06:54 #53
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658613
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kusje!
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_87658617
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nooit letterlijk, maar het draaide altijd om de kanker. Of de lymfeklieren. De operatie, haar borst die ze kwijt is, de bestraling (incl brandwonden), de chemo waardoor we het idee kregen dat ze al stierf. En nu is het de vermoeidheid, de pijn, de somberheid.

Haar leven is ziek zijn. En ik trek dat niet meer.
Hmm, dat is nu voorbij toch? Dan is ze ook niet meer zielig :N

Moet ze er ook mee kappen zielig te zijn :W
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_87658622
quote:
Truste! :* :W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_87658624
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

We hebben echt al heel veel gepraat. En het komt steeds op hetzelfde neer. "Je bent zo weinig thuis en als je er bent, zien we je weinig."

Ik vind vrijdag-maandag wel veel, om thuis te zijn. Ik woon nu in Utrecht. En ik heb, zeker nu, heel veel behoefte aan een plekje voor mezelf. Ik verkeer in de luxe positie dat ik die plek nog heb bij mn ouders, namelijk mijn kamer.
Maar daar zit ik dus te veel. Ze hebben liever dat ik beneden voor de TV erbij kom zitten, om daar stilzwijgend tijd "samen" door te brengen.

Dit laatste heb ik ook aangevoerd. Als het zo moet, zit ik liever alleen boven, met mogelijkheden tot contact met vrienden, m'n eigen muziek en eventueel films/series die ik wil kijken. Zij verkiezen de TV boven een gesprek, dan verkies ik alleen zijn boven samen zijn.
Sorry.
Ik denk nog steeds dat ze je mist. :)

En ik snap jou wel hoor, ik snap waarom je hier zo instaat, maar afgaande op je verhaal zal dit niet snel veranderen als het uit haar moet komen. Je moet je voor jezelf afvragen wat je uit het contact met haar wil halen en of je dat kan invullen op een manier waar zij zich ook fijn bij voelt. Doen jullie wel eens iets leuks samen? :)
pi_87658636
Ik ga het proberen zo, welterusten allemaal. :z :*
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:08:01 #58
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658639
quote:

[..]

Maar bij opa.. Ik weet niet wat ik tegen m moet zeggen.. Oma was er altijd en die hield nooit dr mond.. Maar opa is altijd zo stil.. -O-
Dat herken ik van bij mijn eerste vriendje. Zijn oma was als een tweede moeder. Het was vreselijk toen zij overleed. Maar opa bleef achter. En het contact is daar altijd moeilijk gebleven, tot aan zijn dood

Toch bleef hij gaan. Wat ik ook wat meer bij mijn oma zou mogen doen :@
pi_87658648
quote:

[..]

misschien dat hij nu eens begint te praten :D

Het was een hele verademing toen mijn oma doof werd, toen durfde mijn opa ineens leuke verhalen te vertellen :D (totdat mijn oma na een paar jaar een gehoor apparaat kreeg ;( ).

Vergis je niet, oude mensen kunnen ineens heel anders zijn dan dat je haren hebt gedacht :Y
pi_87658655
quote:
Daaaag :')

Vergeet dat ding in je la niet he..
pi_87658662
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:07 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga het proberen zo, welterusten allemaal. :z :*
Slaap lekker :W
What is understood,need not be discussed...
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:09:30 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658666
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hmm, dat is nu voorbij toch? Dan is ze ook niet meer zielig :N

Moet ze er ook mee kappen zielig te zijn :W
Lees mn post nog een keer, vanaf "En nu is het..."
pi_87658667
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik sta erom bekend om niet altijd even subtiel, maar wel altijd eerlijk en direct tegen mensen te zijn. Daar hoor ik eigenlijk zelden negatieve dingen op, achteraf vaak zelfs bedankjes.
Prima dat jij die ervaring hebt. Ik heb de ervaring dat ik heel duidelijk en eerlijk kan zijn zonder dat ik mensen op hun ziel trap. Dat heeft mijn voorkeur. Je oogst wat je zaait, en ik wil niet slecht voor mensen zijn. Ik ga niet als een of andere moraalridder mensen op hun plek zetten, dat is mijn taak niet.
pi_87658674
quote:

[..]

vraag gewoon hoe het met hem is, wat er in hem omgaat. of praat eens met je oma daarover, wat hij leuk vindt enzo. :*
pi_87658682
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

We hebben echt al heel veel gepraat. En het komt steeds op hetzelfde neer. "Je bent zo weinig thuis en als je er bent, zien we je weinig."

Ik vind vrijdag-maandag wel veel, om thuis te zijn. Ik woon nu in Utrecht. En ik heb, zeker nu, heel veel behoefte aan een plekje voor mezelf. Ik verkeer in de luxe positie dat ik die plek nog heb bij mn ouders, namelijk mijn kamer.
Maar daar zit ik dus te veel. Ze hebben liever dat ik beneden voor de TV erbij kom zitten, om daar stilzwijgend tijd "samen" door te brengen.

Dit laatste heb ik ook aangevoerd. Als het zo moet, zit ik liever alleen boven, met mogelijkheden tot contact met vrienden, m'n eigen muziek en eventueel films/series die ik wil kijken. Zij verkiezen de TV boven een gesprek, dan verkies ik alleen zijn boven samen zijn.
Sorry.
nog een reactie hierop trouwens, wat ik héél erg merk en mijn moeder gelukkig ook. Is dat het contact tussen mijn ouders en mij véél beter is dan ooit. Wanneer ik nu bij hen ben, ben ik ook echt bij hen en zit ik niet meer op "mijn kamer".
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:10:59 #66
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658684
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mijn oma is begin dit jaar overleden... Kwam er bijna nooit... dus vond het best hypocriet van mijzelf om dan wel langs te gaan toen ze op haar sterfbed lag (hersenbloeding gehad rond kerst, arme mens kon niks meer en heeft nog zo'n 2 maanden als een soort van kasplantje in een tehuis gelegen :{ )
Maar achteraf toch wel weer blij dat ik het gedaan heb. Net als bij mijn opa, was ik 1 van de laatsten die langs ging en beide keren op vrijdagavond en beide keren zijn ze zaterdagochtend overleden.

Alsof ze bleven wachten tot iedereen geweest was... Best bizar.... :X
mijn oma is nu een maand en een paar dagen overleden.. Precies op het moment dat we dachten dat het weer goed was.
Ik ben blij dat ik nog wel ff in het ziekenhuis ben geweest, maar baal ervban dat ik te stug was om te zeggen dat ik van dr hield. En weet je. Je leert er niet eens van. Ik krijg die woorden mn keel niet uit tegenover mn opa's en oma. Gewoon omdat ze allemaal ziek izjn en ze dat niet wil vertellen 'alleen omdat ze doodgaan'.. Want zo'n gevoel heb ik erbij als ik er nu ineens mee aankom .. En ik weet dat het niet zo is. Maar ja. Gevoelloos mens enzo :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:12:07 #67
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658699
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:10 schreef dawg het volgende:

[..]

vraag gewoon hoe het met hem is, wat er in hem omgaat. of praat eens met je oma daarover, wat hij leuk vindt enzo. :*
andere opa, die nu alleen is. Als ik bij opa van oma ben hoef ik alleen maar iets over de belasting of gekld te zeggen en hij praat uren :')
pi_87658702
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

mijn oma is nu een maand en een paar dagen overleden.. Precies op het moment dat we dachten dat het weer goed was.
Ik ben blij dat ik nog wel ff in het ziekenhuis ben geweest, maar baal ervban dat ik te stug was om te zeggen dat ik van dr hield. En weet je. Je leert er niet eens van. Ik krijg die woorden mn keel niet uit tegenover mn opa's en oma. Gewoon omdat ze allemaal ziek izjn en ze dat niet wil vertellen 'alleen omdat ze doodgaan'.. Want zo'n gevoel heb ik erbij als ik er nu ineens mee aankom .. En ik weet dat het niet zo is. Maar ja. Gevoelloos mens enzo :')
Ik snap wat je bedoelt... :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87658706
Ik weet dat ik een beetje lomp over kom nu, maar ik ga ook. Dingen doen. Und soo...

Goedenacht, lieve [Singles]! :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_87658710
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:07 schreef L-E het volgende:

[..]

En ik snap jou wel hoor, ik snap waarom je hier zo instaat, maar afgaande op je verhaal zal dit niet snel veranderen als het uit haar moet komen. Je moet je voor jezelf afvragen wat je uit het contact met haar wil halen en of je dat kan invullen op een manier waar zij zich ook fijn bij voelt. Doen jullie wel eens iets leuks samen? :)
Volgens mij is het niet zo heel moeilijk. Ga minder langs, dus niet elk weekend 3 dagen, maar om het weekend bv. vrijdag t/m zaterdag en geleidelijk aan wordt dat minder..

Dan waarderen ze vanzelf wel de tijd die ze met je kunnen doorbrengen, want ze weten denk ik heel goed dat je niet de halve week bij ze kan zijn.

Maar ik vind dan ook dat als je bij ze bent, ze wel met je dienen te praten en dergelijke en als ze dat niet willen, je eigen gang kan gaan.
pi_87658711
??? waar is toch die volg knop :(
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:13:08 #72
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658716
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:07 schreef L-E het volgende:

[..]

In de zomer talloze keren voorgesteld. Nooit gebeurd.
Gisteren kwam het voorstel van haarzelf. Daar maar eens werk van maken.

Maar ik betwijfel of het veel wordt. Ze kan niet veel lopen. Ze heeft doorlopend pijn. Ze is zo somber als wat. Alles is zwaar en vervelend. Dat is niet bevorderlijk voor zo'n dag.
Zeker nu ik ook nogal rot in m'n vel zit :')
pi_87658718
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet dat ik een beetje lomp over kom nu, maar ik ga ook. Dingen doen. Und soo...

Goedenacht, lieve [Singles]! :*[ afbeelding ]
T t y l, baas. :W
pi_87658725
quote:

Goedenacht Barb :W
pi_87658726
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:09 schreef L-E het volgende:

[..]

Prima dat jij die ervaring hebt. Ik heb de ervaring dat ik heel duidelijk en eerlijk kan zijn zonder dat ik mensen op hun ziel trap. Dat heeft mijn voorkeur. Je oogst wat je zaait, en ik wil niet slecht voor mensen zijn. Ik ga niet als een of andere moraalridder mensen op hun plek zetten, dat is mijn taak niet.
Er is een verschil tussen eerlijk + direct zijn en mensen op hun ziel trappen, dat is niet per definitie hetzelfde.
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lees mn post nog een keer, vanaf "En nu is het..."
:) het "het is nu over toch?" deel sloeg uiteraard op het 1e deel van je post. Dus heel eerlijk, ja het is vervelend dat ze moe is ed. Maar jij hebt ook een eigen leven, daar zal je moeder mee om moeten leren te gaan. De kans is groot dat ze door nu te "zeuren" meer kapot maakt dan helpt.
pi_87658734
quote:

Dag Barbusse :W
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:15:11 #77
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658750
quote:

Goedenacht, lieve Barbusse :* :W
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:16:23 #78
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658768
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet zo heel moeilijk. Ga minder langs, dus niet elk weekend 3 dagen, maar om het weekend bv. vrijdag t/m zaterdag en geleidelijk aan wordt dat minder..

Dan waarderen ze vanzelf wel de tijd die ze met je kunnen doorbrengen, want ze weten denk ik heel goed dat je niet de halve week bij ze kan zijn.

Maar ik vind dan ook dat als je bij ze bent, ze wel met je dienen te praten en dergelijke en als ze dat niet willen, je eigen gang kan gaan.
Tot 1 januari zal ik wel moeten. Werk nog in de woonplaats van mijn ouders op zaterdag. En die baan kan ik, gezien financien en loyaliteit naar mijn baas, niet opzeggen nu.
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:16:43 #79
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658772
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

misschien dat hij nu eens begint te praten :D

Het was een hele verademing toen mijn oma doof werd, toen durfde mijn opa ineens leuke verhalen te vertellen :D (totdat mijn oma na een paar jaar een gehoor apparaat kreeg ;( ).

Vergis je niet, oude mensen kunnen ineens heel anders zijn dan dat je haren hebt gedacht :Y
nee, ik heb m laatst bij mn ouders nog gezien.. Maar er komt niks uit.. Hij is gewoon rustig :)
pi_87658788
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

In de zomer talloze keren voorgesteld. Nooit gebeurd.
Gisteren kwam het voorstel van haarzelf. Daar maar eens werk van maken.

Maar ik betwijfel of het veel wordt. Ze kan niet veel lopen. Ze heeft doorlopend pijn. Ze is zo somber als wat. Alles is zwaar en vervelend. Dat is niet bevorderlijk voor zo'n dag.
Zeker nu ik ook nogal rot in m'n vel zit :')
Als jullie elkaar alleen maar somberder maken, kun je je afvragen of dat dan een goed idee is. :)

Los daarvan lees ik heel veel frustratie jegens haar, en ik vraag me oprecht af hoe open jij staat tegenover het herstellen van jullie relatie. Dat heel geforceerd doen heeft totaal geen zin, dat weet je denk ik ook wel. Als je wil dat er iets verandert, dan zul je daar tijd en moeite in moeten steken. Kun/wil je dat niet, dan moet je accepteren dat voorlopig de dingen blijven zoals ze zijn. Jullie zijn beide volwassen en jij mag van haar verwachten dat ze moeite voor jou doet, maar dat geldt andersom natuurlijk ook.
pi_87658793
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

andere opa, die nu alleen is. Als ik bij opa van oma ben hoef ik alleen maar iets over de belasting of gekld te zeggen en hij praat uren :')
ghe :)

mijn ene opa heb ik nooit gekend, was al dood voordat ik geboren was. andere opa overleden toen ik 12 was, longkanker. mijn beide oma's in de jaren daarna. ik mis eigenlijk alleen mijn opa af en toe, terwijl ik hem niet zo goed ken omdat ik pas 12 was, mijn gevoel zegt echter (na al die jaren nog steeds zo nu en dan) dat hij de enige is die mij zou begrijpen. ik weet niet waarom. :)
pi_87658811
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nee, ik heb m laatst bij mn ouders nog gezien.. Maar er komt niks uit.. Hij is gewoon rustig :)
Dat is jammer, dan zou ik kijken of ik me niet een klein beetje kon verdiepen in de dingen die hij leuk vind. Bij mijn oma (waar ik heel veel van hou) weet ik dat ze super veel om haar stad geeft, dan kijk ik altijd een beetje hoe/wat er speelt op internet, probeer wat leuks te vinden en dan hebben we weer een (halve) dag gespreksstof (zij praat, ik knik en geniet dat zij geniet).
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:19:16 #83
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658812
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt... :)
raar eigenlijk he? :')
pi_87658817
Slapen wordt niks met de onderwerpen v vanavond,te veel herinneringen die boven komen drijven,dus ik blijf nog maar ff.
pi_87658824
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:19 schreef YipYip het volgende:
Slapen wordt niks met de onderwerpen v vanavond,te veel herinneringen die boven komen drijven,dus ik blijf nog maar ff.
Awr *knuf*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87658831
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tot 1 januari zal ik wel moeten. Werk nog in de woonplaats van mijn ouders op zaterdag. En die baan kan ik, gezien financien en loyaliteit naar mijn baas, niet opzeggen nu.
Dan ga je weg op zondag in plaats van maandag...kutte is wel dat je dan OV moet dokken..dat is ook wrss de reden dat je op vrijdag komt en maandag gaat. Maar ik begrijp je beweegredenen wel.

Vanaf 1 januari zal ik je aan een nieuwe baan helpen. :P
pi_87658832
quote:
Herkenbaar. Ik zit vriendje al te mailen, omdat ik van alles kwijt wil. :)
pi_87658840
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Awr *knuf*
Thanx Spezz ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:22:36 #89
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87658853
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik wil haar niet moedwillig pijn doen.
Zachte heelmeesters.....
Ik ben meer voor hard en duidelijk.
Ik zeg dingen ook niet om de ander pijn te doen, ik ben er alleen van overtuigd dat als ik dingen niet duidelijk zeg, ze bij de ander niet doordringen, en die dus niet de gelegenheid heeft om rekening te houden met wat ik voel. Dat geeft een groter risico op irritatie van mijn kant, met als gevolg dat de bom een keer echt barst. En dan ben je verder van huis...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87658858
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:20 schreef L-E het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik zit vriendje al te mailen, omdat ik van alles kwijt wil. :)
Doe ik nu dus ook :) Ondanks dat mn moeder al 20 jaar geleden is overleden,komt er toch ineens een hoop naarboven. Eens in de zoveel tijd is het dan weer ff raak zeg maar.
pi_87658861
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Als jullie elkaar alleen maar somberder maken, kun je je afvragen of dat dan een goed idee is. :)

Los daarvan lees ik heel veel frustratie jegens haar, en ik vraag me oprecht af hoe open jij staat tegenover het herstellen van jullie relatie. Dat heel geforceerd doen heeft totaal geen zin, dat weet je denk ik ook wel. Als je wil dat er iets verandert, dan zul je daar tijd en moeite in moeten steken. Kun/wil je dat niet, dan moet je accepteren dat voorlopig de dingen blijven zoals ze zijn. Jullie zijn beide volwassen en jij mag van haar verwachten dat ze moeite voor jou doet, maar dat geldt andersom natuurlijk ook.
Daar zit een kern van waarheid is.

Toch zou ik het als ik Yuki was eens proberen (ze heeft straks toch geen OV meer) hoe het is om alleen voor het werk op een neer te gaan, dus ZA-ochtend vroeg de trein Utc - P en na het werken meteen weer terug, eventueel alleen even oid bij je ouders. Dan zul je merken dat ze t weekend erna alweer een stuk blijer zijn en jij ook om ze te zien :)

probeer te tijd die je er bent ook niet onnodig te rekken, hou het de noodzakelijke tijd + de tijd die jij er leuk vind. Je moeder went er echt wel aan! Dan zul je merken dat jullie allebei het leuke vinden als je er wel bent en dat wanneer je er bent, je ook niet op je kamer zult zitten.
pi_87658886
Nou lads, sterkte iedereen met alles en nog wat.
Slaap lekker allen. En vergeet niet: Boudibou waakt over jullie :* :W
pi_87658887
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:22 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters.....
Ik ben meer voor hard en duidelijk.
Ik zeg dingen ook niet om de ander pijn te doen, ik ben er alleen van overtuigd dat als ik dingen niet duidelijk zeg, ze bij de ander niet doordringen, en die dus niet de gelegenheid heeft om rekening te houden met wat ik voel. Dat geeft een groter risico op irritatie van mijn kant, met als gevolg dat de bom een keer echt barst. En dan ben je verder van huis...
Hard en duidelijk kan soms goed en nodig zijn. Maar ik blijf erbij dat je ook heel duidelijk kan zijn, zonder zo'n naar toontje. En zoals gezegd, dat heeft mijn voorkeur.
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:25:08 #94
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658896
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:18 schreef dawg het volgende:

[..]

ghe :)

mijn ene opa heb ik nooit gekend, was al dood voordat ik geboren was. andere opa overleden toen ik 12 was, longkanker. mijn beide oma's in de jaren daarna. ik mis eigenlijk alleen mijn opa af en toe, terwijl ik hem niet zo goed ken omdat ik pas 12 was, mijn gevoel zegt echter (na al die jaren nog steeds zo nu en dan) dat hij de enige is die mij zou begrijpen. ik weet niet waarom. :)
:') dode oma (lomp) was vroeger echt een stom mens. Ze liep altijd te zeiken dat ik dik was enzo, tot ik niet meer langskwam. Toen ze zich afvroeg waarom ik niet meer kwam heeft mn tante gezegt dat ze me altijd agfzeek. De laattste jaren kon ik niks fout doen.. Alles was leuk en schattig :') opa is mijn voorbeeld geweest.. Door hem hou ik van tekenen en vormgeven :)

Mn andere opa en oma zijn zowat mijn ouders. Tegen mn oma kan ik echt alles vertellen.. Die staat altijd voor me klaar en mn opa is meer vader voor me dan mn eigen pa :')
pi_87658904
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
Nou lads, sterkte iedereen met alles en nog wat.
Slaap lekker allen. En vergeet niet: Boudibou waakt over jullie :* :W
Slaap lekker kerel :W
pi_87658908
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:22 schreef YipYip het volgende:

[..]

Doe ik nu dus ook :) Ondanks dat mn moeder al 20 jaar geleden is overleden,komt er toch ineens een hoop naarboven. Eens in de zoveel tijd is het dan weer ff raak zeg maar.
Ik ken het. Het leven gaat door, alles is prima, maar soms slaat het even keihard in. :)
pi_87658912
yuki, ben je misschien onbewust kwaad op je moeders ziekte? dat de dingen daardoor niet normaal waren, dat de aandacht vaak naar je moeder ging, dat veel in het teken van haar en haar ziekte stond?
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:26:28 #98
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658920
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 01:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is jammer, dan zou ik kijken of ik me niet een klein beetje kon verdiepen in de dingen die hij leuk vind. Bij mijn oma (waar ik heel veel van hou) weet ik dat ze super veel om haar stad geeft, dan kijk ik altijd een beetje hoe/wat er speelt op internet, probeer wat leuks te vinden en dan hebben we weer een (halve) dag gespreksstof (zij praat, ik knik en geniet dat zij geniet).
Zelfs als ik het over treinen heb (vind ie leuk) zegt ie weinig :') en aangezien ik niet tegen stiltes kan zie ik er enorm tegenop om langs te gaan :')
pi_87658931
bweh kan niet slapen door de ouders-discussie hier... ik zou zo graag willen dat het bij mij allemaal anders zou zijn en normaal contact mogelijk is.
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:29:06 #100
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_87658961
quote:
:') ik ben nu ook enorm blij met mn vrije dag morgen.. *knuffelt* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')