Slaap lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens richting bed.
slaap lekker allemaal
Gewoon een dikke knuffel gevenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga volgende week oma opbellen om te vbragen of ik weer eens kan komen eten..
Maar bij opa.. Ik weet niet wat ik tegen m moet zeggen.. Oma was er altijd en die hield nooit dr mond.. Maar opa is altijd zo stil..
thanksquote:
Hmm, dat is nu voorbij toch? Dan is ze ook niet meer zieligquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nooit letterlijk, maar het draaide altijd om de kanker. Of de lymfeklieren. De operatie, haar borst die ze kwijt is, de bestraling (incl brandwonden), de chemo waardoor we het idee kregen dat ze al stierf. En nu is het de vermoeidheid, de pijn, de somberheid.
Haar leven is ziek zijn. En ik trek dat niet meer.
Truste!quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef missbehavin het volgende:
slaap lekker allemaal
Ik denk nog steeds dat ze je mist.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben echt al heel veel gepraat. En het komt steeds op hetzelfde neer. "Je bent zo weinig thuis en als je er bent, zien we je weinig."
Ik vind vrijdag-maandag wel veel, om thuis te zijn. Ik woon nu in Utrecht. En ik heb, zeker nu, heel veel behoefte aan een plekje voor mezelf. Ik verkeer in de luxe positie dat ik die plek nog heb bij mn ouders, namelijk mijn kamer.
Maar daar zit ik dus te veel. Ze hebben liever dat ik beneden voor de TV erbij kom zitten, om daar stilzwijgend tijd "samen" door te brengen.
Dit laatste heb ik ook aangevoerd. Als het zo moet, zit ik liever alleen boven, met mogelijkheden tot contact met vrienden, m'n eigen muziek en eventueel films/series die ik wil kijken. Zij verkiezen de TV boven een gesprek, dan verkies ik alleen zijn boven samen zijn.
Sorry.
Dat herken ik van bij mijn eerste vriendje. Zijn oma was als een tweede moeder. Het was vreselijk toen zij overleed. Maar opa bleef achter. En het contact is daar altijd moeilijk gebleven, tot aan zijn doodquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar bij opa.. Ik weet niet wat ik tegen m moet zeggen.. Oma was er altijd en die hield nooit dr mond.. Maar opa is altijd zo stil..
misschien dat hij nu eens begint te pratenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daaaagquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef missbehavin het volgende:
slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:07 schreef Natalie78 het volgende:
Ik ga het proberen zo, welterusten allemaal.![]()
Lees mn post nog een keer, vanaf "En nu is het..."quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is nu voorbij toch? Dan is ze ook niet meer zielig![]()
Moet ze er ook mee kappen zielig te zijn
Prima dat jij die ervaring hebt. Ik heb de ervaring dat ik heel duidelijk en eerlijk kan zijn zonder dat ik mensen op hun ziel trap. Dat heeft mijn voorkeur. Je oogst wat je zaait, en ik wil niet slecht voor mensen zijn. Ik ga niet als een of andere moraalridder mensen op hun plek zetten, dat is mijn taak niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik sta erom bekend om niet altijd even subtiel, maar wel altijd eerlijk en direct tegen mensen te zijn. Daar hoor ik eigenlijk zelden negatieve dingen op, achteraf vaak zelfs bedankjes.
vraag gewoon hoe het met hem is, wat er in hem omgaat. of praat eens met je oma daarover, wat hij leuk vindt enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog een reactie hierop trouwens, wat ik héél erg merk en mijn moeder gelukkig ook. Is dat het contact tussen mijn ouders en mij véél beter is dan ooit. Wanneer ik nu bij hen ben, ben ik ook echt bij hen en zit ik niet meer op "mijn kamer".quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben echt al heel veel gepraat. En het komt steeds op hetzelfde neer. "Je bent zo weinig thuis en als je er bent, zien we je weinig."
Ik vind vrijdag-maandag wel veel, om thuis te zijn. Ik woon nu in Utrecht. En ik heb, zeker nu, heel veel behoefte aan een plekje voor mezelf. Ik verkeer in de luxe positie dat ik die plek nog heb bij mn ouders, namelijk mijn kamer.
Maar daar zit ik dus te veel. Ze hebben liever dat ik beneden voor de TV erbij kom zitten, om daar stilzwijgend tijd "samen" door te brengen.
Dit laatste heb ik ook aangevoerd. Als het zo moet, zit ik liever alleen boven, met mogelijkheden tot contact met vrienden, m'n eigen muziek en eventueel films/series die ik wil kijken. Zij verkiezen de TV boven een gesprek, dan verkies ik alleen zijn boven samen zijn.
Sorry.
mijn oma is nu een maand en een paar dagen overleden.. Precies op het moment dat we dachten dat het weer goed was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mijn oma is begin dit jaar overleden... Kwam er bijna nooit... dus vond het best hypocriet van mijzelf om dan wel langs te gaan toen ze op haar sterfbed lag (hersenbloeding gehad rond kerst, arme mens kon niks meer en heeft nog zo'n 2 maanden als een soort van kasplantje in een tehuis gelegen)
Maar achteraf toch wel weer blij dat ik het gedaan heb. Net als bij mijn opa, was ik 1 van de laatsten die langs ging en beide keren op vrijdagavond en beide keren zijn ze zaterdagochtend overleden.
Alsof ze bleven wachten tot iedereen geweest was... Best bizar....
andere opa, die nu alleen is. Als ik bij opa van oma ben hoef ik alleen maar iets over de belasting of gekld te zeggen en hij praat urenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:10 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag gewoon hoe het met hem is, wat er in hem omgaat. of praat eens met je oma daarover, wat hij leuk vindt enzo.
Ik snap wat je bedoelt...quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn oma is nu een maand en een paar dagen overleden.. Precies op het moment dat we dachten dat het weer goed was.
Ik ben blij dat ik nog wel ff in het ziekenhuis ben geweest, maar baal ervban dat ik te stug was om te zeggen dat ik van dr hield. En weet je. Je leert er niet eens van. Ik krijg die woorden mn keel niet uit tegenover mn opa's en oma. Gewoon omdat ze allemaal ziek izjn en ze dat niet wil vertellen 'alleen omdat ze doodgaan'.. Want zo'n gevoel heb ik erbij als ik er nu ineens mee aankom .. En ik weet dat het niet zo is. Maar ja. Gevoelloos mens enzo
Volgens mij is het niet zo heel moeilijk. Ga minder langs, dus niet elk weekend 3 dagen, maar om het weekend bv. vrijdag t/m zaterdag en geleidelijk aan wordt dat minder..quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze je mist.
En ik snap jou wel hoor, ik snap waarom je hier zo instaat, maar afgaande op je verhaal zal dit niet snel veranderen als het uit haar moet komen. Je moet je voor jezelf afvragen wat je uit het contact met haar wil halen en of je dat kan invullen op een manier waar zij zich ook fijn bij voelt. Doen jullie wel eens iets leuks samen?
In de zomer talloze keren voorgesteld. Nooit gebeurd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze je mist.
En ik snap jou wel hoor, ik snap waarom je hier zo instaat, maar afgaande op je verhaal zal dit niet snel veranderen als het uit haar moet komen. Je moet je voor jezelf afvragen wat je uit het contact met haar wil halen en of je dat kan invullen op een manier waar zij zich ook fijn bij voelt. Doen jullie wel eens iets leuks samen?
T t y l, baas.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet dat ik een beetje lomp over kom nu, maar ik ga ook. Dingen doen. Und soo...
Goedenacht, lieve [Singles]![ afbeelding ]
Goedenacht Barbquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet dat ik een beetje lomp over kom nu, maar ik ga ook. Dingen doen. Und soo...
Goedenacht, lieve [Singles]![ afbeelding ]
Er is een verschil tussen eerlijk + direct zijn en mensen op hun ziel trappen, dat is niet per definitie hetzelfde.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Prima dat jij die ervaring hebt. Ik heb de ervaring dat ik heel duidelijk en eerlijk kan zijn zonder dat ik mensen op hun ziel trap. Dat heeft mijn voorkeur. Je oogst wat je zaait, en ik wil niet slecht voor mensen zijn. Ik ga niet als een of andere moraalridder mensen op hun plek zetten, dat is mijn taak niet.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lees mn post nog een keer, vanaf "En nu is het..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |