* Barbusse smijt liefde naar missbehavin Here you go, girl!quote:
Beetje lafjes van je om nu nog brak te zijn van zaterdagavond/nacht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef Under_Score het volgende:
brak brak brak. wat een nacht gisterenik wist dat ik beter thuis had kunnen blijven
een figuurlijke klap in een gezicht kan iemand soms op zijn/haar plek zetten. Hoeft helemaal niet verkeerd te zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik een nare toon hebben, ik zou dat niet op die manier zeggen. Lijkt me niet bevorderlijk voor de onderlinge verstandhouding.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse smijt liefde naar missbehavin Here you go, girl!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. En nu voel ik me weer even klote om oma. Moet misschien eens vaker bij al die oudjes langsgaan
Daar lijkt het op ja. En dan te bedenken dat vorig jaar lichamelijk was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb de wijsheid niet in pacht natuurlijk. Maar hoe je moeder reageerd hoor je vaker van mensen die ernstig ziek zijn geweest. Sommigen koesteren alles en iedereen. En sommigen eisen bijna onvoorwaardelijke aandacht op. Wel lastig dat het niet uit te praten valt.
* Barbusse schuift een enorme berg naar Yuki Voor jou, met aardbeitjesquote:
Soms is dat nodig om tot mensen door te dringen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik een nare toon hebben, ik zou dat niet op die manier zeggen. Lijkt me niet bevorderlijk voor de onderlinge verstandhouding.
Dacht ik!quote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet de manier waarop ik wens te communiceren met anderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een figuurlijke klap in een gezicht kan iemand soms op zijn/haar plek zetten. Hoeft helemaal niet verkeerd te zijn.
vond ze als ze ziek is/was ook altijd dat ze daarom zielig is/was? Of extra aandacht verdiende?quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar lijkt het op ja. En dan te bedenken dat vorig jaar lichamelijk was.
Ik ken haar verder niet anders dan ziek.
Ik wil haar niet moedwillig pijn doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een figuurlijke klap in een gezicht kan iemand soms op zijn/haar plek zetten. Hoeft helemaal niet verkeerd te zijn.
Probeer de momenten die je samen kunt zijn te pakken zou ik zeggen. Is nu met je moeder een probleem natuurlijk,maar als de kans komt,gelijk doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Ik vind zelf dat ik vaker bij m'n ouders langs moet gaan... niet omdat m'n moeder nu zo ziek is, maar gewoon in het algemeen... Ik bedoel, nu zijn ze er allebei nog, dus moet ik daar nog maar van genieten, als ze straks weg zijn kan dat niet meer....
Kusje!quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. En nu voel ik me weer even klote om oma. Moet misschien eens vaker bij al die oudjes langsgaan
Goede instelling!quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet de manier waarop ik wens te communiceren met anderen.
Nooit letterlijk, maar het draaide altijd om de kanker. Of de lymfeklieren. De operatie, haar borst die ze kwijt is, de bestraling (incl brandwonden), de chemo waardoor we het idee kregen dat ze al stierf. En nu is het de vermoeidheid, de pijn, de somberheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vond ze als ze ziek is/was ook altijd dat ze daarom zielig is/was? Of extra aandacht verdiende?
ik ga volgende week oma opbellen om te vbragen of ik weer eens kan komen eten..quote:
Mijn oma is begin dit jaar overleden... Kwam er bijna nooit... dus vond het best hypocriet van mijzelf om dan wel langs te gaan toen ze op haar sterfbed lag (hersenbloeding gehad rond kerst, arme mens kon niks meer en heeft nog zo'n 2 maanden als een soort van kasplantje in een tehuis gelegenquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Slaap lekker missBquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga maar eens richting bed.
slaap lekker allemaal
ik sta erom bekend om niet altijd even subtiel, maar wel altijd eerlijk en direct tegen mensen te zijn. Daar hoor ik eigenlijk zelden negatieve dingen op, achteraf vaak zelfs bedankjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet de manier waarop ik wens te communiceren met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |