abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87658348

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Het is hier geen datingtopic, dus behandel elkaar met respect.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_87658351
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien zit je op Mercurius?
Hmm, voornamelijk wat beters te doen dan t hele weekend op fok zitten :Y)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_87658353
~:)
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:54:51 #4
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87658354
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ben ik nou heel egocentrisch als ik zeg dat ze er dan zelf ook iets voor mag doen?
Alles draait erom dat ik niet meer naar haar kom (mijn vader noemt ze ook nooit trouwens). Maar andersom zit ze nooit bij mij. Zelfs als ze me thuisbrengt als we elkaar wel een keer gezien hebben, komt ze nooit mee naar boven.

Dat gaat me ook tegenstaan.
Nee, ben ik met je eens. moet wel van twee kanten komen.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_87658361
quote:

[..]

Ben ik nou heel egocentrisch als ik zeg dat ze er dan zelf ook iets voor mag doen?
Alles draait erom dat ik niet meer naar haar kom (mijn vader noemt ze ook nooit trouwens). Maar andersom zit ze nooit bij mij. Zelfs als ze me thuisbrengt als we elkaar wel een keer gezien hebben, komt ze nooit mee naar boven.

Dat gaat me ook tegenstaan.
Nee, dat ben je niet egocentrisch. Maar wie weet denkt zij ook wel zo, dat jij geen tijd voor haar hebt/maakt dus dat je dat ook niet terug hoeft te verwachten.. of voelt ze zich te veel/niet welkom/whatever? Dat is voor ons alleen maar gissen, ik denk gewoon dat zij een andere band met je wil dan ze nu heeft en dit uit in haar ontevredenheid door te miepen over zulke dingen.
pi_87658362
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:48 schreef L-E het volgende:

[..]

O+
Dat dus. O+ Spread the love O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_87658370
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat dus. O+ Spread the love O+
Ik heb plenty! O+
pi_87658388
ik zou eens praten met je moeder, yuki. wellicht zit ze ergens mee mbt jullie contact sinds ze ziek is geweest ofzo?
pi_87658395
@yuki, daar heb je zeker gelijk in :Y ze mag ook zeker wel eens bij jou langs komen.

Overigens heb ik mijn moeder nergens meer over gehoord sinds ik terug ben uit Finland, nu is ze blij als ze me meer als 3x per jaar zie. Zeker omdat ze weet dat ik de rest van de familie als 3 jaar niet meer tot max 4x per jaar (alleen mn oma) zie.
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:57:05 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87658400
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:55 schreef L-E het volgende:

[..]

Nee, dat ben je niet egocentrisch. Maar wie weet denkt zij ook wel zo, dat jij geen tijd voor haar hebt/maakt dus dat je dat ook niet terug hoeft te verwachten.. of voelt ze zich te veel/niet welkom/whatever? Dat is voor ons alleen maar gissen, ik denk gewoon dat zij een andere band met je wil dan ze nu heeft en dit uit in haar ontevredenheid door te miepen over zulke dingen.
En ook misschien zeggen dat je al genoeg aan je hoofd hebt en gen zijn hebt in ook nog eens een moeder die kritiek o je zit te leveren.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:57:18 #11
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87658403
quote:

[..]

Ja soms is het moeilijk iemand beweegredenen te doorgronden. :Y
pi_87658409
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:56 schreef dawg het volgende:
ik zou een praten met je moeder, yuki. wellicht zit ze ergens mee mbt jullie contact sinds ze ziek is geweest ofzo?
Dat ze beseft dat ze niet eeuwig de tijd heeft en nu met volle teugen van haar dochter wil genieten nu het nog kan..
pi_87658427
quote:

[..]

Ik heb plenty! O+
Ik ook! O+ Wie wil? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_87658435
quote:

[..]

Beetje onzin dat, tussen 18 en 25 jaar verwacht je dat je kind het huis uit gaat en dus steeds minder langs zal komen. Op mijn 22e kwam ik zeker niet meer elk weekend thuis. Ondertussen is het 4-6x per jaar (ik zie mn ouders wel veel vaker, maar gaan dan uit eten of bezoek ze op een vakantie adres ofso).
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:58:53 #15
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87658439
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gooi maar wat deze kant op
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:59:07 #16
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_87658442
brak brak brak. wat een nacht gisteren :X ik wist dat ik beter thuis had kunnen blijven
pi_87658446
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:57 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En ook misschien zeggen dat je al genoeg aan je hoofd hebt en gen zijn hebt in ook nog eens een moeder die kritiek o je zit te leveren.
Dat vind ik een nare toon hebben, ik zou dat niet op die manier zeggen. Lijkt me niet bevorderlijk voor de onderlinge verstandhouding.
pi_87658447
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:57 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dat ze beseft dat ze niet eeuwig de tijd heeft en nu met volle teugen van haar dochter wil genieten nu het nog kan..
je kunt er naar blijven gissen of eens praten met elkaar. zoals het nu gaat is ook alleen geforceerd en mij lijkt dat er alleen maar 'problemen' van kunnen komen.
pi_87658454
quote:

[..]

Vaak. Heel vaak. Zelfs met pa als bemiddelaar :')
Ik heb de wijsheid niet in pacht natuurlijk. Maar hoe je moeder reageerd hoor je vaker van mensen die ernstig ziek zijn geweest. Sommigen koesteren alles en iedereen. En sommigen eisen bijna onvoorwaardelijke aandacht op. Wel lastig dat het niet uit te praten valt.
:*
What is understood,need not be discussed...
pi_87658464
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:58 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Beetje onzin dat, tussen 18 en 25 jaar verwacht je dat je kind het huis uit gaat en dus steeds minder langs zal komen. Op mijn 22e kwam ik zeker niet meer elk weekend thuis. Ondertussen is het 4-6x per jaar (ik zie mn ouders wel veel vaker, maar gaan dan uit eten of bezoek ze op een vakantie adres ofso).
Welk deel van wat ik zeg is een beetje onzin? Ik kan je post niet helemaal plaatsen. :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:00:30 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658466
quote:

[..]

We hebben echt al heel veel gepraat. En het komt steeds op hetzelfde neer. "Je bent zo weinig thuis en als je er bent, zien we je weinig."

Ik vind vrijdag-maandag wel veel, om thuis te zijn. Ik woon nu in Utrecht. En ik heb, zeker nu, heel veel behoefte aan een plekje voor mezelf. Ik verkeer in de luxe positie dat ik die plek nog heb bij mn ouders, namelijk mijn kamer.
Maar daar zit ik dus te veel. Ze hebben liever dat ik beneden voor de TV erbij kom zitten, om daar stilzwijgend tijd "samen" door te brengen.

Dit laatste heb ik ook aangevoerd. Als het zo moet, zit ik liever alleen boven, met mogelijkheden tot contact met vrienden, m'n eigen muziek en eventueel films/series die ik wil kijken. Zij verkiezen de TV boven een gesprek, dan verkies ik alleen zijn boven samen zijn.
Sorry.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:00:31 #22
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87658468
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:57 schreef PeuRac het volgende:
@yuki, daar heb je zeker gelijk in :Y ze mag ook zeker wel eens bij jou langs komen.

Overigens heb ik mijn moeder nergens meer over gehoord sinds ik terug ben uit Finland, nu is ze blij als ze me meer als 3x per jaar zie. Zeker omdat ze weet dat ik de rest van de familie als 3 jaar niet meer tot max 4x per jaar (alleen mn oma) zie.
Dat zijn wel dingen die helpen ja. Ik heb mijn moeder ook op een gegeven moment gezegd dat ik even geen contact meer wilde. Sindsdien doet ze een stuik vriendelijker....
En het gaf mij precies de tijd die ik nodig had om ter bedenken wat ik zelf nou wilde. Hebben uiteindelijk maar 1 of 2 maanden echt geen contact gehad, dus dat viel wel mee.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87658481
Ik vind zelf dat ik vaker bij m'n ouders langs moet gaan... niet omdat m'n moeder nu zo ziek is, maar gewoon in het algemeen... Ik bedoel, nu zijn ze er allebei nog, dus moet ik daar nog maar van genieten, als ze straks weg zijn kan dat niet meer....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87658495
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kunt nooit genoeg hebben. :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 01:01:40 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658498
quote: