Misschien zit je op Mercurius?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:43 schreef PeuRac het volgende:
tering, het is echt het HELE weekend al een topic per uur, of ben gaat mijn tijd gewoon zo snel
quote:
Ik ben vrijdag thuisgekomen. Ga morgenochtend weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doet ze dan dat jij voelt dat ze je niet los laat?
Ik heb niks en alles tegelijkertijdquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is wel schrijnend om te zien dat degenen die het meest hebben, het meest klagen.
Zo gaat het eenmaal. Men beseft bij het verliezen pas wat ze missen en gaan zich dan achteraf slecht/schuldig voelen. Dat hoeft helemaal niet, in jouw geval dus ook niet. Maar je gevoel is what it is..quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maybe. I don't know. Nu voelt het slecht.
En sinds een week of 2. Hoezo?
Ik zeg ook niet zomaar even alles op een forum hoor.maar soms lucht het gewoon op. Zeker als je de mensen waarbij je zoiets irl bij zou doen niet kunt spreken om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks Yip... had net ook heel even kleine traantjes in m'n ogen door de lieve reacties... maar ik loop er gewoon niet graag mee te koop enzo....ben wat dat betreft een echte Vissen... binnenvettertje dus....
Hoe oud ben jij ook alweer Yuk?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag thuisgekomen. Ga morgenochtend weg.
Ik werk altijd de hele zaterdag en vandaag ben ik even het huis ontvlucht om me beter te voelen.
Vraagt ze vanavond wanneer ik vertrek morgen.
Dus ik geef aan een afspraak te hebben om 11 in Utrecht, dus uur of 9.
"Oh, en ik hoopte zo dat je nog even koffie zou drinken hier *insert ontzettende pruillip en bijpassende ogen*"
- Ja mam, afspraak. Sorry.
"Ja, maar vrijdag heb ik je amper gezien, gisteren ook al niet, vandaag was je steeds weg, en nou ga je morgen ook al vroeg *zielig kijken*"
- Sorry mam, ik kan gewoon niet anders.
"En wanneer kom je weer terug dan?"
- Weet ik niet. Vrijdag denk ik.
"Vrijdag pas? *zieliger kijken*"
Dit gesprek hebben we wekelijks. In het gesprek waarin ik aangaf binnenkort fulltime in Utrecht te gaan wonen ging ze bijna huilen. En ze blijft er maar over mokken. Dat ze het niet leuk vindt dat ik dan zo weinig thuis ben. Terwijl dit er al maanden, zo niet jaren aan zit te komen.
En zelf komt ze NOOIT naar mijn kamer in Utrecht.
Dit soort dingen dus...
ja wel heftig onderwerp. gelukkig niet verplicht om iets over jezelf te posten.quote:
Ze mist je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werk altijd de hele zaterdag en vandaag ben ik even het huis ontvlucht om me beter te voelen.
"Oh, en ik hoopte zo dat je nog even koffie zou drinken hier *insert ontzettende pruillip en bijpassende ogen*"
"Ja, maar vrijdag heb ik je amper gezien, gisteren ook al niet, vandaag was je steeds weg, en nou ga je morgen ook al vroeg *zielig kijken*"
Dit gesprek hebben we wekelijks. In het gesprek waarin ik aangaf binnenkort fulltime in Utrecht te gaan wonen ging ze bijna huilen. En ze blijft er maar over mokken. Dat ze het niet leuk vindt dat ik dan zo weinig thuis ben. Terwijl dit er al maanden, zo niet jaren aan zit te komen.
Dit soort dingen dus...
Wow!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was vroeger zo iemand die alleen maar liep te klagen op de mensen om me heen, ervan overtuigd was dat de wereld tegen mij was, alleen maar zag wat iemand niet goed deed, bladiebladiebla. Toen ze dood ging heb ik me zo intens schuldig gevoeld over mijn gedrag tegenover haar dat ik toen heb besloten nooit, echt nooit meer iemand slecht te behandelen en altijd, altijd de mensen om me heen te vertellen hoe belangrijk ze voor me zijn. De dood is nooit leuk, maar haar dood heeft mij en mijn leven enorm veranderd. Ik ben er oprecht een beter mens van geworden. Ik hoop dat ze, waar ze ook zit, rust vindt in die wetenschap. Doe ik ook.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niks en alles tegelijkertijd
22. En woon sinds mijn 19e op kamers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer Yuk?
Wow. Heftig, heel veel sterkte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn moeder heeft leukemie en de enige optie die er nog is om haar leven te verlengen is experiment met stamcel transplantatie.
Als die niet aanslaat is het einde oefening...![]()
Ergste is nog dat ik haar niet mag zien nu. Ze heeft net 2e chemo kuur gehad, ze moet er 3 hebben voor de transplantatie, want eerst moet alle weerstand dood. En omdat ik zelf ziek/verkouden ben, mag ik dus niet bij haar in de buurt komen, want als zij ziek wordt, kan ze ook doodgaan omdat ze dus geen weerstand meer heeft...
Dat loslaten is voor veel ouders nogal lastig. Best begrijpelijk natuurlijk. Misschien een keer met haar over hebben,al denk ik dat je dat wel gedaan zal hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik dan nog heel even mag zeuren
Ze moet eens leren me los te laten. Zodat ik uit mezelf lief voor haar kan zijn, ipv omdat ik het als een verplichting zie. Want nu is het het laatste, en gebeurt het steeds minder omdat ik me alleen maar erger.
Maar dat lijkt ze niet in te zien
Verder thanks
Niet aardig, maar ook niet onterecht. En zo zijn er wel tig van dat soort dingen. Maarja, ach..quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik soms wel lastig ja. Mensen die zeiken omdat ze met kerst niet weten of ze bij mams en stiefpapa gaan eten of bij papa en stiefmama. Je hebt verdomme VIER ouders, stel je niet aan, denk ik dan afgunstig.![]()
Maar dat is van mij niet erg aardig natuurlijk.
Ben ik nou heel egocentrisch als ik zeg dat ze er dan zelf ook iets voor mag doen?quote:
Wen er aan, ik heb dit soort gesprekken ook jaren gehad met mijn moeder. Wacht maar tot je ze een keer verteld voor minimaal een jaar pleitte te gaan...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus...
Nou dan geef ik je wel gelijk hoor, op die leeftijd is het toch heel normaal om niet thuis te wonen? Ik kan veel beter met mijn ouders opschieten sinds ik niet meer bij ze woon hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
22. En woon sinds mijn 19e op kamers.
Mijn ouders hadden er ook moeite mee hoor. Maar ja, het is iets waar men aan moet wennen, een kind dat volwassen wordt. Ik begrijp het wel hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat loslaten is voor veel ouders nogal lastig. Best begrijpelijk natuurlijk. Misschien een keer met haar over hebben,al denk ik dat je dat wel gedaan zal hebben
Vaak. Heel vaak. Zelfs met pa als bemiddelaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat loslaten is voor veel ouders nogal lastig. Best begrijpelijk natuurlijk. Misschien een keer met haar over hebben,al denk ik dat je dat wel gedaan zal hebben
Dat was met mijn ex altijd reden voor een ruzie van een paar weken, mijn ouders, 2x haar ouders in 2 dagen. Succesquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik soms wel lastig ja. Mensen die zeiken omdat ze met kerst niet weten of ze bij mams en stiefpapa gaan eten of bij papa en stiefmama. Je hebt verdomme VIER ouders, stel je niet aan, denk ik dan afgunstig.![]()
Maar dat is van mij niet erg aardig natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |