Naja, ms ook wel, maar niet dat ik weet tenminstequote:
Wat is er met je moeder? Als ik vragen magquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik mijn mams nog heb
ja, dat bedoelde ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe ze is overleden, of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik mijn mams nog heb
Trustequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nou als jij mij geen reactie geeft kan ik net zo goed gaan slapen
Truste peeps
Geen probleem hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
ja, dat bedoelde ik.
Hoeft niet hier trouwens, als je liever niet hebt. Of als je uberhaupt liever niet vertelt...
Wat dan welquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef missbehavin het volgende:
Oeh over een kwartier Big Love, zorgen dat ik dan in bed lig.
en nee, da's geen vibrator
Truste rivalquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nou als jij mij geen reactie geeft kan ik net zo goed gaan slapen
Truste peeps
Seriequote:
Jemig, dat is schrikken!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
Gescheurde aorta, heel plotseling. Op 1 januari is het 6 jaar geleden.
1 januari ook nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
Die heeft geen naam nodig.quote:
Oud & Nieuw is niet helemaal ons feestje, nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jemig, dat is schrikken!
En iedere dag is erg, maar Nieuwjaar krijgt zo wel een lading he
Ik bedenk me nu allemaal dingen die jij gemist zou kunnen hebben sindsdien...![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
quote:
Mijn moeder heeft leukemie en de enige optie die er nog is om haar leven te verlengen is experiment met stamcel transplantatie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is er met je moeder? Als ik vragen mag
He gets ja, ellendige dag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Oud & Nieuw is niet helemaal ons feestje, nee.
Lijkt me een enorme kutdagquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.
Wow.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft leukemie en de enige optie die er nog is om haar leven te verlengen is experiment met stamcel transplantatie.
Als die niet aanslaat is het einde oefening...![]()
Ergste is nog dat ik haar niet mag zien nu. Ze heeft net 2e chemo kuur gehad, ze moet er 3 hebben voor de transplantatie, want eerst moet alle weerstand dood. En omdat ik zelf ziek/verkouden ben, mag ik dus niet bij haar in de buurt komen, want als zij ziek wordt, kan ze ook doodgaan omdat ze dus geen weerstand meer heeft...
Paps aan een hersenbloeding toen ik 7 was. Ik was te jong om dat verlies echt te voelen op dat moment.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef dawg het volgende:
[..]
1 januari ook nog.
en je vader?
vind t wel kut voor je
Zo zit men nou eenmaal in elkaar. Een enkeling waardeert wel wat hij/zij heeft.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vergeet ze nog wel eens te waarderen.
En ik was haar dus al bijna kwijt. Dus ja, dan voel ik me wel schuldig als ik slecht over haar spreek.
Zeker als ik al die mensen hoor die geen mama's meer hebben en ze vreselijk missen.
Zo zou het voor mij namelijk ook zijn.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft leukemie en de enige optie die er nog is om haar leven te verlengen is experiment met stamcel transplantatie.
Ergste is nog dat ik haar niet mag zien nu. Ze heeft net 2e chemo kuur gehad, ze moet er 3 hebben voor de transplantatie, want eerst moet alle weerstand dood. En omdat ik zelf ziek/verkouden ben, mag ik dus niet bij haar in de buurt komen, want als zij ziek wordt, kan ze ook doodgaan omdat ze dus geen weerstand meer heeft...
Kutziektequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |