Truste kerel!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga slapen ik lig er normaal al voor 23.00 uur in
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het ergste wat ik aan mama mis. Geen huis meer hebben waar je thuis komt..
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aan een ieder die geen mams meer heeft
*knuffel*
en aan de rest, terusten
Jij ook truste!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
*knuffel*
en aan de rest, terusten
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag zeuren hoor, deed ik ook genoeg (te veel..) toen de mijne nog leefde. Mama´s zijn niet altijd leuk, was de mijne zeker niet.
Ik vind dat wel meevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef Yuki het volgende:
Goed, de boodschap is duidelijk
Ik loop te zeiken op de moeder die ik vorig jaar bijna kwijt was
Wat ben ik ook een kutwijf
Je kan op een parkbankje gaan liggen, maar dan wordt je waarschijnlijk voor een zwerver aangezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar tussendoor vlucht ik vaak naar een boek of ga even 5 minuutjes op bed liggen dat kan niet in het openbaar.
Maar goed ik begrijp je wel, en je hebt ook wel gelijk. Maar ik moet eerst die drempel over en die is hoger dan je denkt en ookal gaat het goed het voelt nooit als een overwinning, dus wordt de drempel bijna niet lager..
Slaap lekker snuitquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
*knuffel*
en aan de rest, terusten
Nou als jij mij geen reactie geeft kan ik net zo goed gaan slapenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja. Dan gewoon geen reactie meer
Tis ook nooit goed
Dat zal wel schelen ja. Zijn natuurlijk genoeg mensen van wie de ouders wel leven, maar evengoed geen thuis (kunnen) bieden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:14 schreef dawg het volgende:
ik begrijp niet goed dat sommigen dat zich voor kunnen stellen? ik kan me echt niet voorstellen dat mijn ouders er niet zouden zijn. heb een heel erg goede band met ze, misschien dat dat scheelt?
Ik weet niet hoe lang ik mijn mams nog hebquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
*knuffel*
en aan de rest, terusten
Ik was mn moeder bijna kwijt vorig jaar. Althans, zo voelde het. En sindsdien denk ik dat de grond onder mn voeten vandaan geslagen wordt als een van hen komt te overlijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:14 schreef dawg het volgende:
ik begrijp niet goed dat sommigen dat zich voor kunnen stellen? ik kan me echt niet voorstellen dat mijn ouders er niet zouden zijn. heb een heel erg goede band met ze, misschien dat dat scheelt?
Ik heb met de mijne ook een goede band, maar nu ze ouder worden, denk ik daar wel eens aan, en dat ontheemde gevoel, daar kan ik me wat bij voorstellen hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:14 schreef dawg het volgende:
Niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef missbehavin het volgende:
Oeh over een kwartier Big Love, zorgen dat ik dan in bed lig.
en nee, da's geen vibrator
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik mijn mams nog heb
Trustequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nou als jij mij geen reactie geeft kan ik net zo goed gaan slapen
Truste peeps
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang ik mijn mams nog heb
Ik vergeet ze nog wel eens te waarderen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen.
Omdat ze ooit gaan overlijden en ze in het algemeen best lief zijn, mag je toch nog wel over je ouders klagen?
slaap lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nou als jij mij geen reactie geeft kan ik net zo goed gaan slapen
Truste peeps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |