Lijkt me fijn ja, een mama. Eentje die lief is dan, natuurlijk. Voel me enorm ontheemd sinds ik geen ouders meer heb, heel naar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
whehe.. nee, ik wil soms gewoon een mama hebben. Die onvoorwaardelijk lief heeft, die naar je luistert, en die je het bloed onder de nagels vandaan haalt..
en een vriendin... och, dat komt tzt wel
moiquote:
ach ja. Het leven is kut. En dan ga je dood. En dan wordt je verbrand of door beestjes opgegeten.quote:
Dat is het ergste wat ik aan mama mis. Geen huis meer hebben waar je thuis komt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me fijn ja, een mama. Eentje die lief is dan, natuurlijk. Voel me enorm ontheemd sinds ik geen ouders meer heb, heel naar.
Ja, maar tussendoor vlucht ik vaak naar een boek of ga even 5 minuutjes op bed liggen dat kan niet in het openbaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, slap lullen. Zoals iedereen in Singles slap lult. Slap lullen is dan ook koetjes en kalfjes, gewoon meelullen, over alles en nog iets. Dat doe je toch wel hier op het forum, zoals in Singles?
Tuurlijk is het veiliger..daarom kom ik ook niet naar een meetMaar als je meer buiten komt, meer op dezelfde plekken komt, leer je gauw mensen beter kennen.
Bij nader inzien hou ik de mijne maarquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me fijn ja, een mama. Eentje die lief is dan, natuurlijk. Voel me enorm ontheemd sinds ik geen ouders meer heb, heel naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Same here.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het ergste wat ik aan mama mis. Geen huis meer hebben waar je thuis komt..
Dit dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is het ergste wat ik aan mama mis. Geen huis meer hebben waar je thuis komt..
Het is maar voor een nachtje... Zo snel kan jij niet hier zijnquote:
Als je wat tegenslagen tegen komt wil dat niet zeggen dat het kut is. Het leven is mooi, ik geniet.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Slaap lekker Bosquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga slapen ik lig er normaal al voor 23.00 uur in
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij nader inzien hou ik de mijne maarJe mag zeuren hoor, deed ik ook genoeg (te veel..) toen de mijne nog leefde. Mama´s zijn niet altijd leuk, was de mijne zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sja. Dan gewoon geen reactie meerquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef rival het volgende:
[..]
Als je wat tegenslagen tegen komt wil dat niet zeggen dat het kut is. Het leven is mooi, ik geniet.
Het ging alleen niet allemaal zoals gepland en nu staat er weer een hoop werk op de planning
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Bos81 het volgende:
Trustequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aan een ieder die geen mams meer heeft
*knuffel*
en aan de rest, terusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |