Doordenker. Want je brengt het wel tot (het uiteindelijk uitkomen van een) halt!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi he, hoe ik iemand opdraag niet meer onderdanig te zijn en hem juist daarmee in een onderdanige positie manoeuvreer?
Ja, ik weet het ik zeg te vaak sorry, dat zei de vorige begeleiding ook al..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude...ga je je daarvoor excuseren?
Ik wil ook een mama hebben!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be my guest
Mag ik dan nog bij jou slapen vannacht?
Ja hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be my guest
Mag ik dan nog bij jou slapen vannacht?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moeder zeurt weer. Was ff 2 weken leuk, but now she's back
Goed...quote:
quote:
Druk, leuk. Met tegenslagen maar die te overwinnen zijn..quote:
Jezelfquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed...
Ondergoed, sokken, pil, tandenborstel, deo, alle spullen die mee moeten naar Utrecht...
Vergeet ik nog iets?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, beetje koppijn en last van mn knie doordat ik m tegen de verwarming parkeerde met mn stomme hoofd..
Met jou?
We kunnen Yuki dr mama wel delen. Ik zit al een tijd zonder, dus ik weet niet eens goed wat ik moet met zo'n ding.quote:
Deel haar met L-Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
komt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Druk, leuk. Met tegenslagen maar die te overwinnen zijn..
blij dat ik in bed lig...
Korte samenvatting
Bloemen voor mij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed...
Ondergoed, sokken, pil, tandenborstel, deo, alle spullen die mee moeten naar Utrecht...
Vergeet ik nog iets?
je moet je hoofd ook niet stotenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kind wat lijk je toch op je moeder... Hoofdpijn, mijn kop gestoten...
Ik ben ook al een tijd mamaloos, maar heb nog wel een huis wat eens schoongemaakt moet worden, strijk heb ik ook nog liggen.. Dat komt dan wel goed denk ik... Oh, en ze mag ook eens koken als ik moe van werk kom.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
We kunnen Yuki dr mama wel delen. Ik zit al een tijd zonder, dus ik weet niet eens goed wat ik moet met zo'n ding.
Jij je knie niet!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet je hoofd ook niet stoten
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deel haar met L-Etegen mij zeur je heul niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed...
Vergeet ik nog iets?
Technisch gezien welquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat telt niet, die kwamen niet van jou!
Waarom importeer je niet gewoon een russisch bruidje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijd mamaloos, maar heb nog wel een huis wat eens schoongemaakt moet worden, strijk heb ik ook nog liggen.. Dat komt dan wel goed denk ik... Oh, en ze mag ook eens koken als ik moe van werk kom.
Je hebt geen mama nodig, maar een vriendin.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijd mamaloos, maar heb nog wel een huis wat eens schoongemaakt moet worden, strijk heb ik ook nog liggen.. Dat komt dan wel goed denk ik... Oh, en ze mag ook eens koken als ik moe van werk kom.
Ik zeur in dit topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tegen mij zeur je heul niet!
ja, maar anders had ik toch al wel pijnquote:
Jij mag een beetje zeuren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeur in dit topic
Jij bent in het topic
...
Ja, slap lullen. Zoals iedereen in Singles slap lult. Slap lullen is dan ook koetjes en kalfjes, gewoon meelullen, over alles en nog iets. Dat doe je toch wel hier op het forum, zoals in Singles?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK slap lullenGeef eens een voorbeeld? en op FOK1 is veiliger want dan zit ik achter de pc en kunnen mensen me niet zien
Ja maar ik ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar anders had ik toch al wel pijn
Ja maar die zijn geėmancipeerd enzo en moet je het alsnog zelf doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt geen mama nodig, maar een vriendin.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt geen mama nodig, maar een vriendin.
whehe.. nee, ik wil soms gewoon een mama hebben. Die onvoorwaardelijk lief heeft, die naar je luistert, en die je het bloed onder de nagels vandaan haalt..quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom importeer je niet gewoon een russisch bruidje?
Mij bellen tegen de tijd dat je hier bent!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed...
Vergeet ik nog iets?
Daar krijg ik continue google ads vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom importeer je niet gewoon een russisch bruidje?
quote:
Die moet je ook niet nemen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar die zijn geėmancipeerd enzo en moet je het alsnog zelf doen
Ja, nou ga ik me schuldig voelenquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
whehe.. nee, ik wil soms gewoon een mama hebben. Die onvoorwaardelijk lief heeft, die naar je luistert, en die je het bloed onder de nagels vandaan haalt..
en een vriendin... och, dat komt tzt wel
Ik ga al naar L-Equote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mij bellen tegen de tijd dat je hier bent!
Lijkt me fijn ja, een mama. Eentje die lief is dan, natuurlijk. Voel me enorm ontheemd sinds ik geen ouders meer heb, heel naar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
whehe.. nee, ik wil soms gewoon een mama hebben. Die onvoorwaardelijk lief heeft, die naar je luistert, en die je het bloed onder de nagels vandaan haalt..
en een vriendin... och, dat komt tzt wel
moiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |