nee, beetje koppijn en last van mn knie doordat ik m tegen de verwarming parkeerde met mn stomme hoofd..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles goed, nagel aan mijn doodskist?
Doordenker. Want je brengt het wel tot (het uiteindelijk uitkomen van een) halt!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi he, hoe ik iemand opdraag niet meer onderdanig te zijn en hem juist daarmee in een onderdanige positie manoeuvreer?
Ja, ik weet het ik zeg te vaak sorry, dat zei de vorige begeleiding ook al..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude...ga je je daarvoor excuseren?
Ik wil ook een mama hebben!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be my guest
Mag ik dan nog bij jou slapen vannacht?
Ja hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Be my guest
Mag ik dan nog bij jou slapen vannacht?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moeder zeurt weer. Was ff 2 weken leuk, but now she's back
Goed...quote:
quote:
Druk, leuk. Met tegenslagen maar die te overwinnen zijn..quote:
Jezelfquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed...
Ondergoed, sokken, pil, tandenborstel, deo, alle spullen die mee moeten naar Utrecht...
Vergeet ik nog iets?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, beetje koppijn en last van mn knie doordat ik m tegen de verwarming parkeerde met mn stomme hoofd..
Met jou?
We kunnen Yuki dr mama wel delen. Ik zit al een tijd zonder, dus ik weet niet eens goed wat ik moet met zo'n ding.quote:
Deel haar met L-Equote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
komt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef rival het volgende:
[..]
Druk, leuk. Met tegenslagen maar die te overwinnen zijn..
blij dat ik in bed lig...
Korte samenvatting
Bloemen voor mij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed...
Ondergoed, sokken, pil, tandenborstel, deo, alle spullen die mee moeten naar Utrecht...
Vergeet ik nog iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |