of juist welquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens. maar een vriendschap groeit naarmate je langer met elkaar optrekt. en dus zul je niet meteen al je hart uitstorten bij een vriend of vriendin die je pas net kent.
Mooi meegenomen als ze wel in je bed ligt in ieder gevalquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet dat ik haar dan meteen die dag in bed heb liggen..maar profijt heb je er zeker van.
Nee, niet weer de koffie!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
D-E dan moet ze wel altijdals icoon gebruiken.
poppetjes op?quote:
Weet ik niet. Vriendschap groeit niet alleen door tijd, ook door wat je deelt, wat je meemaakt. Kan me voorstellen dat je snel dingen deelt als je een heel intensieve tijd samen beleeft, ook al is dat vrij kort. Dat is tenminste mijn ervaring. Maar goed, de meeste van mijn vrienden ken ik wel al erg lang, dus in die zin ben ik wel trouwer aan hen dan aan mensen die ik nieuw leer kennen, nu noem ik iemand minder snel een vriend dan toen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens. maar een vriendschap groeit naarmate je langer met elkaar optrekt. en dus zul je niet meteen al je hart uitstorten bij een vriend of vriendin die je pas net kent.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]voor je!
Ja, was fijnAlleen jammer dat ik terug moest naar mijn ouders
Mamsquote:
P-J!quote:
Sorry, je ehebt dat dus te vaak gehoord.quote:
Klopt, ik ken je niet. Maar je kent ook in het begin niemand op Fok! en ik zie je ook uren hier slap lullenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent me niet, dat is absoluut geen optie, maar bedankt dat je in iedergeval probeert mee te denken
Doe eens niet zo onderdanig.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, je ehebt dat dus te vaak gehoord.
Was niet mijn bedoeling, ik moet ook nite proberen grappig te zijn
Dat sowiesowiequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi meegenomen als ze wel in je bed ligt in ieder geval
quote:
gelukkig maarquote:
IK slap lullenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klopt, ik ken je niet. Maar je kent ook in het begin niemand op Fok! en ik zie je ook uren hier slap lullen![]()
Je 'moet' getriggerd worden dit naar het echte leven om te zetten. En in zulke situaties kan dat.
Alles goed, nagel aan mijn doodskist?quote:
Moeder zeurt weer. Was ff 2 weken leuk, but now she's backquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Maar wat was er met ouders dan?
Dude...ga je je daarvoor excuseren?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, je ehebt dat dus te vaak gehoord.
Was niet mijn bedoeling, ik moet ook nite proberen grappig te zijn
chaotisch.. Jouwe?quote:
Mooi he, hoe ik iemand opdraag niet meer onderdanig te zijn en hem juist daarmee in een onderdanige positie manoeuvreer?quote:
Mag ik dr hebben?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moeder zeurt weer. Was ff 2 weken leuk, but now she's back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |