Never mindquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja ik had nog een woord.....
[..]
Whut?
Al naar de Efteling geweest?quote:
Hi Douche-eendjequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Ik moet van Natalie hier posten
Works for me...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of loop een rustig cafeetje binnen, ga daar lekker wat eten, drink een biertje en kijk of er een prima barchick is die een beetje staat te lummelen en bied haar iets aan en lul dan lekker weg..is het een bardude..no problemo..hetzelfde doen, alleen niet flirten![]()
Barhangen, jwz
Ah, een eigen afkorting!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Douche-eendjeoke dit wordt dus gewoon D-E
ja tof
Dat geloof ik graag, ik zou het alleen niet wetenquote:
Ja pijn in mijn harses.quote:
ja dat ben ik met je eens. maar een vriendschap groeit naarmate je langer met elkaar optrekt. en dus zul je niet meteen al je hart uitstorten bij een vriend of vriendin die je pas net kent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld van mij dan, maar ik vind echt dat vriendschap op elk moment in je leven kan ontstaan. Denk wel dat je veeleisender bent als je ouder wordt, en dat zal het er wellicht niet makkelijker op maken.
Je kent me niet, dat is absoluut geen optie, maar bedankt dat je in iedergeval probeert mee te denkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Of loop een rustig cafeetje binnen, ga daar lekker wat eten, drink een biertje en kijk of er een prima barchick is die een beetje staat te lummelen en bied haar iets aan en lul dan lekker weg..is het een bardude..no problemo..hetzelfde doen, alleen niet flirten![]()
Barhangen, jwz
D-E dan moet ze wel altijdquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Douche-eendjeoke dit wordt dus gewoon D-E
ja tof
quote:
Whud? Why are you Super-Bitchtm suited up? It doesn't suit you....quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja pijn in mijn harses.![]()
En jij, lekker even eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |