Jeuj!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Ik moet van Natalie hier posten
Moet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
Oja ik had nog een woord.....quote:
Whut?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
What's that? Self five? Nice! We out!
goed zo druit moet je hoppaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me ook voorgenomen om morgen middag even de stad in te gaan, gewoon daar even rondlopen en misschien bij de Xenos wat thee kopen en eventueel naar een kledingzaak voor een nieuwe broek.
Nou iedereen vond het gezellig en ik zelf ook wel, maar het duurde gewoon net te lang voor een niet-spraakzaam persoon als ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Godsamme man, wie zou daar niet depressief van terug komen?
quote:
Hoiquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe lang zal die PM worden? ze is er al meer dan een uur mee bezigquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh liefje toch, ik ga NU je pm beantwoorden!
Live vanuit de Mare, bijvquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, alleen nu moet het nog lukken, ik moet sowieso boodschappen doen. Maar ja dat is in een halfuurtje gebeurt en dat is te weinig natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
goed zo druit moet je hoppaaaaaaaaaaaa
Och tochquote:
Niet in de op, dat wil ik welquote:
Of loop een rustig cafeetje binnen, ga daar lekker wat eten, drink een biertje en kijk of er een prima barchick is die een beetje staat te lummelen en bied haar iets aan en lul dan lekker weg..is het een bardude..no problemo..hetzelfde doen, alleen niet flirtenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me ook voorgenomen om morgen middag even de stad in te gaan, gewoon daar even rondlopen en misschien bij de Xenos wat thee kopen en eventueel naar een kledingzaak voor een nieuwe broek.
Een uur pas? Ze is al maanden met de mijne bezig, nog ff en die PM is verfilmdquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe lang zal die PM worden? ze is er al meer dan een uur mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |