Mooi voorbeeld dat het ook later dan als puber kan bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn beste vriendinnetje heb ik pas later leren kennen, maar er zijn weinig mensen die mij beter kennen dan zij.
Maar ik probeer echt een gentleman te zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja want dan is het ook echt misdragen
Nee, gisteren ben ik naar een Fok!-Meet geweest in Utrecht en daar kwam ik somber van terug..quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Meer erop uit gaan is juist iets waar je minder somber van wordt, niet?
neem aan dat je het nu even hebt over je vriendje? want dat vind ik ook al anders, roze bril etc. liefdesrelatie is wat anders dan vriendschap, en een prille liefdesrelatie al helemaal. logisch dus, denk ik dan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had het over hoe dichtbij iemand bij me staat. Daar hoef je geen decennia voor te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Godsamme man, wie zou daar niet depressief van terug komen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, gisteren ben ik naar een Fok!-Meet geweest in Utrecht en daar kwam ik somber van terug..
misschien moet je dan even geheel tege je gevoel in er TOCH op uit gaan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik bedoel die somberheid, weerhoudt me ervan om dingen te doen, en dat is niet prettig
Dit is bijna mooier dan toen ik mijn eerste naamtopique kreeg!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef L-E het volgende:
Ik sta in de OP!
IK TEL MEE OP FOK!
*huilt tranen van geluk*
Trustequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
@TT: idd: ventje. Klaar
En nu echt slapen
IK OOK! *dansje doet*quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef L-E het volgende:
Ik sta in de OP!
IK TEL MEE OP FOK!
*huilt tranen van geluk*
Slecht voorbeeld van mij dan, maar ik vind echt dat vriendschap op elk moment in je leven kan ontstaan. Denk wel dat je veeleisender bent als je ouder wordt, en dat zal het er wellicht niet makkelijker op maken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef dawg het volgende:
[..]
neem aan dat je het nu even hebt over je vriendje? want dat vind ik ook al anders, roze bril etc. liefdesrelatie is wat anders dan vriendschap, en een prille liefdesrelatie al helemaal. logisch dus, denk ik dan.
Ja, ik heb me ook voorgenomen om morgen middag even de stad in te gaan, gewoon daar even rondlopen en misschien bij de Xenos wat thee kopen en eventueel naar een kledingzaak voor een nieuwe broek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
misschien moet je dan even geheel tege je gevoel in er TOCH op uit gaan.
je bent toch naar de meet geweest zaterdag, was dat niet leuk? en fijn om eruit te zijn?
gewoon jezelf forceren om naar buiten te gaan
eenmaal buiten geniet je
en doe je dit vaker dan is jezelf die schop onder de kont geven niet eens meer nodig en ga je met echt plezier al op voorhand!
Eensquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Barbusse het volgende:
Kudo's @ OP, btw, maar je bent Yuki vergeten
quote:
True!quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
@ L-E: Koe en daarmee Koe, van Erik van OsJaaa, die! Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |