abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:36:52 #251
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87657901
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is heel menselijk om op anderen af te geven. Je kan moelijk een ander NOOIT iets kwalijk nemen, omdat de ander ooit dood gaat. Een middenweg vinden tussen jezelf niet uit het oog verliezen en een ander de liefde en waardering laten voelen die hij/zij verdient is de kunst.
Wijsheid O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_87657926
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

_O- wel verdomd
:D 8-) En nu he? Een andere dildo kopen heeft geen zin, want dan zie je hem als opvolger van de Bou-1 en denk je nog steeds aan me.

Verrek..zelfs bij een andere bedpartner denk je tijdens de daad: Wat een lachertje, deze vent...mijn Bou is zelfs daadkrachtiger. :P
pi_87657945
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Klopt, heb je gelijk in. Maar sommige dingen waardeer ik ook zeker, vooral mensen, terwijl aan materiële dingen ik geen waarde aan hecht. Ook niet zoiets gewoon als drinkwater ofzo...tot je ergens in de rimboe zit en het niet hebt. Maar je hebt gelijk hoor. Zal wat vaker tegen mijn mama zeggen dat ik van haar houd. :P

En aangezien jij te weinig hebt gekregen aan mamaliefde, mag je dat best compenseren door voor mij wekelijks te koken :P
:')

Ik was vroeger zo iemand die alleen maar liep te klagen op de mensen om me heen, ervan overtuigd was dat de wereld tegen mij was, alleen maar zag wat iemand niet goed deed, bladiebladiebla. Toen ze dood ging heb ik me zo intens schuldig gevoeld over mijn gedrag tegenover haar dat ik toen heb besloten nooit, echt nooit meer iemand slecht te behandelen en altijd, altijd de mensen om me heen te vertellen hoe belangrijk ze voor me zijn. De dood is nooit leuk, maar haar dood heeft mij en mijn leven enorm veranderd. Ik ben er oprecht een beter mens van geworden. Ik hoop dat ze, waar ze ook zit, rust vindt in die wetenschap. Doe ik ook. :)
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:38:07 #254
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87657948
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Full of love, baby, filled to the brim with it O+ :7
O+ Dat vind ik toch zo mooi, to the brim
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:39:10 #255
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87657974
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:37 schreef Boudibou het volgende:

[..]

:D 8-) En nu he? Een andere dildo kopen heeft geen zin, want dan zie je hem als opvolger van de Bou-1 en denk je nog steeds aan me.

Verrek..zelfs bij een andere bedpartner denk je tijdens de daad: Wat een lachertje, deze vent...mijn Bou is zelfs daadkrachtiger. :P
_O- Nu niet meteen overdrijven he :+
pi_87657986
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, nou ja. Door dit soort dingen ga ik me wel beseffen dat ik te veel op mn moeder loop te zeiken.
Vorig jaar liep ik te janken omdat ik bang was haar kwijt te raken.
Nu loop ik te janken omdat ze me niet los wil laten.

Beetje hypocriet, niet?
En misschien niet idd, maar zo voelt het wel. Nu.
Vaak is het makkelijker om te zeiken tegen en over mensen die dichtbij je staan. Omdat die normaal gesproken toch van je blijven houden zeg maar ;) Niks mis mee lijkt mij. Als je maar niet vergeet soms ook lief voor ze te zijn,zodat je niet als ze plotseling overlijden met een schuldgevoel komt te zitten :*
What is understood,need not be discussed...
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:39:35 #257
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87657987
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef L-E het volgende:

[..]

:')

Ik was vroeger zo iemand die alleen maar liep te klagen op de mensen om me heen, ervan overtuigd was dat de wereld tegen mij was, alleen maar zag wat iemand niet goed deed, bladiebladiebla. Toen ze dood ging heb ik me zo intens schuldig gevoeld over mijn gedrag tegenover haar dat ik toen heb besloten nooit, echt nooit meer iemand slecht te behandelen en altijd, altijd de mensen om me heen te vertellen hoe belangrijk ze voor me zijn. De dood is nooit leuk, maar haar dood heeft mij en mijn leven enorm veranderd. Ik ben er oprecht een beter mens van geworden. Ik hoop dat ze, waar ze ook zit, rust vindt in die wetenschap. Doe ik ook. :)
Clichézin, maar ben er stil van.
pi_87658018
Details in the fabric. O+

Favoriet op het moment, echt zo rakend. O+
pi_87658022
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, nou ja. Door dit soort dingen ga ik me wel beseffen dat ik te veel op mn moeder loop te zeiken.
Vorig jaar liep ik te janken omdat ik bang was haar kwijt te raken.
Nu loop ik te janken omdat ze me niet los wil laten.

Beetje hypocriet, niet?
En misschien niet idd, maar zo voelt het wel. Nu.
Niet hypocriet.. zo hoort het te gaan. Afzetten tegen je ouders.

Sinds wanneer doe jij geen opleiding meer?
pi_87658050
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:39 schreef YipYip het volgende:

[..]

Vaak is het makkelijker om te zeiken tegen en over mensen die dichtbij je staan. Omdat die normaal gesproken toch van je blijven houden zeg maar ;) Niks mis mee lijkt mij. Als je maar niet vergeet soms ook lief voor ze te zijn,zodat je niet als ze plotseling overlijden met een schuldgevoel komt te zitten :*
Zeiken is altijd makkelijker, dat zit in de mens. Niet zeiken is echt heel moeilijk, ik kan het niet. :')
pi_87658064
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

_O- Nu niet meteen overdrijven he :+
Oke :P
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:42:13 #262
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658066
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:39 schreef YipYip het volgende:

[..]

Als ik dan nog heel even mag zeuren :')
Ze moet eens leren me los te laten. Zodat ik uit mezelf lief voor haar kan zijn, ipv omdat ik het als een verplichting zie. Want nu is het het laatste, en gebeurt het steeds minder omdat ik me alleen maar erger.

Maar dat lijkt ze niet in te zien :')

Verder thanks :*
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:42:48 #263
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87658090
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Oke :P
Het scheelt dat ik geen beeld bij je heb :D
pi_87658093
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ze moet eens leren me los te laten. Zodat ik uit mezelf lief voor haar kan zijn, ipv omdat ik het als een verplichting zie. Want nu is het het laatste, en gebeurt het steeds minder omdat ik me alleen maar erger.

Wat doet ze dan dat jij voelt dat ze je niet los laat?
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:43:04 #265
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87658099
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:40 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Niet hypocriet.. zo hoort het te gaan. Afzetten tegen je ouders.

Sinds wanneer doe jij geen opleiding meer?
Maybe. I don't know. Nu voelt het slecht.

En sinds een week of 2. Hoezo?
pi_87658104
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:35 schreef YipYip het volgende:

[..]

Gooi er maar uit wat je wilt hoor,soms is dat gewoon ff nodig ;) En zoals je merkt zijn er genoeg die met je meevoelen. En als ze zich eraan storen zijn het pas echte botte klootzakken ;)
Thanks Yip... had net ook heel even kleine traantjes in m'n ogen door de lieve reacties... maar ik loop er gewoon niet graag mee te koop enzo....ben wat dat betreft een echte Vissen... binnenvettertje dus....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87658105
tering, het is echt het HELE weekend al een topic per uur, of ben gaat mijn tijd gewoon zo snel :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_87658115
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Zeiken is altijd makkelijker, dat zit in de mens. Niet zeiken is echt heel moeilijk, ik kan het niet. :')
Het is wel schrijnend om te zien dat degenen die het meest hebben, het meest klagen.
pi_87658147
Koud :X
pi_87658148
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Er minder komen, mijn moeder is nu al blij als ik langs kom, zo blij dat ze niet eens klaagt als ik eerder weg ga dan gepland *O*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_87658151
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:42 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik geen beeld bij je heb :D
Mag je van me krijgen hoor :P
pi_87658158
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik kan ook niet zonder zeiken hoor,maar soms laten horen dat ik iemand waardeer lukt mij gelukkig ook steeds beter :) Ik had bij mijn moeder gelukkig nog een weekje de kans om mijn waardering te uiten tegenover haar. Maar het zette mij wel aan het denken,vandaar dat ik probeer om iets minder te zeiken en de goede dingen ook te zeggen. Je weet immers nooit of je er de kans nog voor krijgt ;)

pffff,heftig fokavondje dit :o
What is understood,need not be discussed...
  maandag 18 oktober 2010 @ 00:45:46 #273
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_87658162
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:43 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Het is wel schrijnend om te zien dat degenen die het meest hebben, het meest klagen.
Ja maar zo gaat dat nou eenmaal. Minipuber reageert op het moment ook alles op mij af, nou, dat mag en is een teken van zijn vertrouwen in mij. In deze voor hem roerige tijd, vind ik het fijn dat ie weet dat ik toch nergens heenga en altijd van m hou. O+
pi_87658171
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Koud :X
*Geeft warme knuffel * :*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_87658176
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:43 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dat vind ik soms wel lastig ja. Mensen die zeiken omdat ze met kerst niet weten of ze bij mams en stiefpapa gaan eten of bij papa en stiefmama. Je hebt verdomme VIER ouders, stel je niet aan, denk ik dan afgunstig. :@

Maar dat is van mij niet erg aardig natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')