Dag Barbussequote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet dat ik een beetje lomp over kom nu, maar ik ga ook. Dingen doen. Und soo...
Goedenacht, lieve [Singles]![ afbeelding ]
Goedenacht, lieve Barbussequote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet dat ik een beetje lomp over kom nu, maar ik ga ook. Dingen doen. Und soo...
Goedenacht, lieve [Singles]![ afbeelding ]
Tot 1 januari zal ik wel moeten. Werk nog in de woonplaats van mijn ouders op zaterdag. En die baan kan ik, gezien financien en loyaliteit naar mijn baas, niet opzeggen nu.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zo heel moeilijk. Ga minder langs, dus niet elk weekend 3 dagen, maar om het weekend bv. vrijdag t/m zaterdag en geleidelijk aan wordt dat minder..
Dan waarderen ze vanzelf wel de tijd die ze met je kunnen doorbrengen, want ze weten denk ik heel goed dat je niet de halve week bij ze kan zijn.
Maar ik vind dan ook dat als je bij ze bent, ze wel met je dienen te praten en dergelijke en als ze dat niet willen, je eigen gang kan gaan.
nee, ik heb m laatst bij mn ouders nog gezien.. Maar er komt niks uit.. Hij is gewoon rustigquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien dat hij nu eens begint te praten![]()
Het was een hele verademing toen mijn oma doof werd, toen durfde mijn opa ineens leuke verhalen te vertellen(totdat mijn oma na een paar jaar een gehoor apparaat kreeg
).
Vergis je niet, oude mensen kunnen ineens heel anders zijn dan dat je haren hebt gedacht
Als jullie elkaar alleen maar somberder maken, kun je je afvragen of dat dan een goed idee is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
In de zomer talloze keren voorgesteld. Nooit gebeurd.
Gisteren kwam het voorstel van haarzelf. Daar maar eens werk van maken.
Maar ik betwijfel of het veel wordt. Ze kan niet veel lopen. Ze heeft doorlopend pijn. Ze is zo somber als wat. Alles is zwaar en vervelend. Dat is niet bevorderlijk voor zo'n dag.
Zeker nu ik ook nogal rot in m'n vel zit
ghequote:Op maandag 18 oktober 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
andere opa, die nu alleen is. Als ik bij opa van oma ben hoef ik alleen maar iets over de belasting of gekld te zeggen en hij praat uren
Dat is jammer, dan zou ik kijken of ik me niet een klein beetje kon verdiepen in de dingen die hij leuk vind. Bij mijn oma (waar ik heel veel van hou) weet ik dat ze super veel om haar stad geeft, dan kijk ik altijd een beetje hoe/wat er speelt op internet, probeer wat leuks te vinden en dan hebben we weer een (halve) dag gespreksstof (zij praat, ik knik en geniet dat zij geniet).quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik heb m laatst bij mn ouders nog gezien.. Maar er komt niks uit.. Hij is gewoon rustig
raar eigenlijk he?quote:
Awr *knuf*quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:19 schreef YipYip het volgende:
Slapen wordt niks met de onderwerpen v vanavond,te veel herinneringen die boven komen drijven,dus ik blijf nog maar ff.
Dan ga je weg op zondag in plaats van maandag...kutte is wel dat je dan OV moet dokken..dat is ook wrss de reden dat je op vrijdag komt en maandag gaat. Maar ik begrijp je beweegredenen wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tot 1 januari zal ik wel moeten. Werk nog in de woonplaats van mijn ouders op zaterdag. En die baan kan ik, gezien financien en loyaliteit naar mijn baas, niet opzeggen nu.
Herkenbaar. Ik zit vriendje al te mailen, omdat ik van alles kwijt wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:19 schreef YipYip het volgende:
Slapen wordt niks met de onderwerpen v vanavond,te veel herinneringen die boven komen drijven,dus ik blijf nog maar ff.
Zachte heelmeesters.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil haar niet moedwillig pijn doen.
Doe ik nu dus ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zit vriendje al te mailen, omdat ik van alles kwijt wil.
Daar zit een kern van waarheid is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als jullie elkaar alleen maar somberder maken, kun je je afvragen of dat dan een goed idee is.
Los daarvan lees ik heel veel frustratie jegens haar, en ik vraag me oprecht af hoe open jij staat tegenover het herstellen van jullie relatie. Dat heel geforceerd doen heeft totaal geen zin, dat weet je denk ik ook wel. Als je wil dat er iets verandert, dan zul je daar tijd en moeite in moeten steken. Kun/wil je dat niet, dan moet je accepteren dat voorlopig de dingen blijven zoals ze zijn. Jullie zijn beide volwassen en jij mag van haar verwachten dat ze moeite voor jou doet, maar dat geldt andersom natuurlijk ook.
Hard en duidelijk kan soms goed en nodig zijn. Maar ik blijf erbij dat je ook heel duidelijk kan zijn, zonder zo'n naar toontje. En zoals gezegd, dat heeft mijn voorkeur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters.....
Ik ben meer voor hard en duidelijk.
Ik zeg dingen ook niet om de ander pijn te doen, ik ben er alleen van overtuigd dat als ik dingen niet duidelijk zeg, ze bij de ander niet doordringen, en die dus niet de gelegenheid heeft om rekening te houden met wat ik voel. Dat geeft een groter risico op irritatie van mijn kant, met als gevolg dat de bom een keer echt barst. En dan ben je verder van huis...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe
mijn ene opa heb ik nooit gekend, was al dood voordat ik geboren was. andere opa overleden toen ik 12 was, longkanker. mijn beide oma's in de jaren daarna. ik mis eigenlijk alleen mijn opa af en toe, terwijl ik hem niet zo goed ken omdat ik pas 12 was, mijn gevoel zegt echter (na al die jaren nog steeds zo nu en dan) dat hij de enige is die mij zou begrijpen. ik weet niet waarom.
Slaap lekker kerelquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:24 schreef Boudibou het volgende:
Nou lads, sterkte iedereen met alles en nog wat.
Slaap lekker allen. En vergeet niet: Boudibou waakt over jullie![]()
Ik ken het. Het leven gaat door, alles is prima, maar soms slaat het even keihard in.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe ik nu dus ookOndanks dat mn moeder al 20 jaar geleden is overleden,komt er toch ineens een hoop naarboven. Eens in de zoveel tijd is het dan weer ff raak zeg maar.
Zelfs als ik het over treinen heb (vind ie leuk) zegt ie weinigquote:Op maandag 18 oktober 2010 01:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammer, dan zou ik kijken of ik me niet een klein beetje kon verdiepen in de dingen die hij leuk vind. Bij mijn oma (waar ik heel veel van hou) weet ik dat ze super veel om haar stad geeft, dan kijk ik altijd een beetje hoe/wat er speelt op internet, probeer wat leuks te vinden en dan hebben we weer een (halve) dag gespreksstof (zij praat, ik knik en geniet dat zij geniet).
quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:19 schreef YipYip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |