quote:Nou inderdaad zeg, wat beweegt je er toe om daar heen te gaan? Wat is daar? Waarom zijn die wegen/paden daar in de middle of nowhere...
quote:Je zit op de meeste paden vast als je wilt. Zie je ook wel in het filmpje.Op woensdag 20 oktober 2010 18:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, hoe malloot ben je om daar vrijwillig te lopen? Eén keer je evenwicht niet goed bewaren of niet goed uitkijken en je bent gewoon morsdood...
quote:Nu zijn ze wel zichtbaar:Op woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Alleen de cameraman net nietOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je zit op de meeste paden vast als je wilt. Zie je ook wel in het filmpje.
quote:Natuurlijk niet. Het is niet stoer als je een filmpje over zo'n pad maakt en ondertussen gewoon vast zit.
quote:Jep!Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Surf_Bunny het volgende:
Is dat niet die weg waar TopGear was?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:49 schreef Dale. het volgende:
[ afbeelding ]
Magnified 400 times, this is a 2-Photon fluorescence image of glial cells in the cerebellum. Glial cells provide support for the brain's neurons. This image was made by Thomas Deerinck of the National Center for Microscopy and Imaging Research, University of California, San Diego. (Courtesy of Nikon Small World)
[ afbeelding ]
Pekka Honkakoski of Sonkajarvi, Finland brings us this image of a snow crystal magnified 40 times. (Courtesy of Nikon Small World)
meer @
http://www.boston.com/bigpicture/2010/10/small_worlds.html
quote:Beide linkjes bekeken. Voor de mensen die nog wat stof tot nadenken willen:Op maandag 18 oktober 2010 18:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En deze : Journey to the edge of the universe
quote:Op de een of andere manier krijg ik hier helemaal de kriebels van
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen? Best indrukwekkend hoe die beesten dat doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje bij het volledige artikel: http://www.thesun.co.uk/s(...)climb-160ft-dam.html
quote:Volgens mij is het een ICBM.Op woensdag 20 oktober 2010 22:28 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
De lancering van (volgens mij) een spaceshuttle.
quote:Wow, die eerste paar gaten!Op woensdag 20 oktober 2010 22:10 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Indrukwekkende beelden. Nog nooit gezien.
quote:Haha, weer lekker afgeven op Limburg.Op woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Indrukwekkende beelden. Nog nooit gezien.
Alleen die limburger![]()
Gewoon door het restaurant henne!
quote:Hé de Bijlmer, wat leuk.Op woensdag 20 oktober 2010 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Persoonlijk vind ik zoiets al indrukwekkend..hoe kan je in zoiets wonen? 50.000 man op een ruimte van een paar straatblokken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |