Is dat toevallig degene van Di Agostini?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef Giester het volgende:
Ik vind de "The Universe" series van The History Channel helemaal te gek. Heb ze allemaal thuis. Fijne stof! Het is eigenlijk "The Universe in a Nutshell" van Stephen Hawking, maar dan verdeelt over verschillende afleveringen.
Neen, beste vriend. Het is deze: http://www.history.com/shows/the-universequote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is dat toevallig degene van Di Agostini?
Vet! thx voor je bijdrage.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:37 schreef Giester het volgende:
Zie ook hier de boxes met de verschillende seizoenen: http://shop.history.com/?(...)01357&pa=PRF-2101357
No Problem! Ze zijn ook te vinden op den internetsquote:
hihiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:51 schreef Giester het volgende:
[..]
No Problem! Ze zijn ook te vinden op den internets(Als je begrijpt wat ik bedoel!)
Hmm, dat durf ik niet te zeggen, je zou even kunnen zoeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hihi
Weet je ook of er subs op die DVD's zelf zitten?
en de docu-serie Stephen Hawkin's Universe is ook helemaal te gekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:20 schreef Giester het volgende:
Ik vind de "The Universe" series van The History Channel helemaal te gek. Heb ze allemaal thuis. Fijne stof! Het is eigenlijk "The Universe in a Nutshell" van Stephen Hawking, maar dan verdeelt over verschillende afleveringen.
Jazeker. Is ook gewoon het boek letterlijk overgenomen in een docu. Heerlijk om te kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:29 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
en de docu-serie Stephen Hawkin's Universe is ook helemaal te gek
Ik wil m ook zienquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:43 schreef Viper23rd het volgende:
Ik heb Journey to the Edge of the Universe gisteren gezien. Wat een fan-tas-ti-sche film. Je voelt je er ontzettend klein door, niet normaal.
lucky manquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef Giester het volgende:
Haha vet, ik heb hem eergisteren weer gekeken. Maar hij was nog steeds het zelfde als de eerste keer.
Hij blijft gewoon goed!
Je kunt hem beter kopen of dat ding doen wat eigenlijk niet mag! Dan kun je hem voor het slapen kijken als je in bed ligt! Heerlijke nacht stof! Kun je er daarna nog lekker even over dromen.quote:
hahaha, thanks. Ik had nog niet op youtube gezochtquote:
Moest die foto van Hawking er onder?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef Giester het volgende:
[..]
Je kunt hem beter kopen of dat ding doen wat eigenlijk niet mag! Dan kun je hem voor het slapen kijken als je in bed ligt! Heerlijke nacht stof! Kun je er daarna nog lekker even over dromen.
[ afbeelding ]
Dude, dat was de "Hawking Approvel Smile!"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:12 schreef TagForce het volgende:
[..]
Moest die foto van Hawking er onder?
Lekker even over dromen met een foto van Hawking gaat niet samen. Dat worden nachtmerries. Los van het feit hoe briljant die man is.
vooral als je dan die documentaire op Discovery ed ziet,heel mooi gebracht en fascinerend en dan te bedenken hoe klein onze wereld daarin past.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Klinkt interessant. De onbegrijpelijke afmetingen van het universum zijn echt fascinerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |